gewoon even tussendoor hequote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef zwartedoos het volgende:
denk dat ik vandaag eens een tvtje ga kopen
Oh, ik dacht om deze:quote:Op maandag 8 maart 2010 06:40 schreef heavenstar het volgende:
vorig deeltje: Hoe voel je je nu #587
Game on!
Laatste zinvolle post: Ik moet zo lachen om bepaalde Fok!kers...
En dat...quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Nach hause!
En een beetje raar, vervelend als mensen verhalen verzinnen
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
dikke vette drama, gesprek = opgelost, maar het vergt zoveel energie
ik weet nog niet hoe laat ik thuis ben(ben nu ook niet thuis)maar je hebt de sleutel he!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef scrub_nurse het volgende:
juj! zal ik de mijne ff komen halen strakejs na mn massage?
quote:
gewoon mee gaan Kutsie!!!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:jaloers is
welles nietus *Hormonen zijn gevaarlijk*
Vervelendquote:Op dinsdag 9 maart 2010 06:12 schreef heavenstar het volgende:
weer niet kunnen slapen...nog meer brak dan gister dus...
Alvast veel plezier gewenst!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef heavenstar het volgende:
nog meer blij doordat iemand mee gaat naar de EFF...![]()
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Thrackan het volgende:
Dubbel. Krijg te horen dat een goede kennis van me niet meer verder wil leven. Snap het wel, maar het maakt het niet makkelijk.
haha herkenbaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:57 schreef M.irr het volgende:
denk je een ochtend bij je ouders door te brengen, krijgen ze weer ruzie. het blijven gewoon kutmensen.
en toch blijf ik van je houden hoor...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Wat goed
OT ik voel me als een hormonaal monster
Irritant is dat he?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:het wil niet zoals ik wil dat het gaat (+ik ben ongeduldig)
Wil je dat gaan aanbieden dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:54 schreef Yuki het volgende:
Opgeruimd, cavia verzorgd en gestofzuigd
Als ik nu ook nog ging koken, zou ik echt de perfecte huisvrouw zijn... Toch?
Nah, meer een verkapte manier van zeggen dat ik me een ongelofelijke huismuts voelquote:
Had dat eerder gezegd dan, had ik ook geen pannenkoeken hoeven makenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, meer een verkapte manier van zeggen dat ik me een ongelofelijke huismuts voel
Of wilde jij graag een huisgemaakt prakje vanavond?
emo aflevering van greys anatomyquote:
Daar heb ik net al een flinke zelfgemaakte pan van opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, meer een verkapte manier van zeggen dat ik me een ongelofelijke huismuts voel
Of wilde jij graag een huisgemaakt prakje vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT mja
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2010 19:43:00 ]
Nou, ik mag thuisblijven, maar GVD, wat ging er een hoop gezeik aan vooraf.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:45 schreef 8108139dpths het volgende:
Geschrokken.
Ze willen me een week tot 10 dagen opnemen in het ziekenhuis, om niks!![]()
Niks ervan. Ik doe het niet. Ik blijf thuis.
ik ben er weer....quote:
Probably regionale uitdrukking.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ah okee.. Want eh... Zelf in mijn van Dale staat ie niet!
U bedoelt "dialect"... Dat is heel goed mogelijk, daar er mensen om mij heen niet verbaasd kijken bij dit soort uitdrukkingen!quote:
Ik ga niet eens hierover in discussie..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef Underverse het volgende:
[..]
U bedoelt "dialect"... Dat is heel goed mogelijk, daar er mensen om mij heen niet verbaasd kijken bij dit soort uitdrukkingen!
En waarom nou dat Engels er weer doorheen? Probably regionale uitdrukking?
Of eerder een toevlucht tot simplificatie van verbale uitdrukking?![]()
Bedoeld het allemaal niet zo negatief hoor.. Ik vind Engels ook een veel prettigere taal om uit te drukken! Mijn eerste vriendinnetje was niet voor niets Amerikaans!
nee valt wel mee. Zeg het zelf ook wel es. Creatief right?quote:
Wat jij wenst... Daagg!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik ga niet eens hierover in discussie..
waste of time.
Haha nee Amsterdamquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee valt wel mee. Zeg het zelf ook wel es. Creatief right?(of kom je ook uit Friesland?
)
Nee ik zit vlakbij Nederlands invloedrijkste omgeving... Daarmee kan ik stellen niet achter te lopen op de feiten, zoals dat uitdrukkelijk in Friesland (stelletje opstandelingen) wel het geval is(t)!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee valt wel mee. Zeg het zelf ook wel es. Creatief right?(of kom je ook uit Friesland?
)
Je klinkt geagiteerd?quote:
hey, we blijven wel even OT he. Het mooie land bashen doe je maar ergens andersquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef Underverse het volgende:
[..]
Nee ik zit vlakbij Nederlands invloedrijkste omgeving... Daarmee kan ik stellen niet achter te lopen op de feiten, zoals dat uitdrukkelijk in Friesland (stelletje opstandelingen) wel het geval is(t)!
Ik voel het als Plausibel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je popcorn vieze sensatiehoer.
Wat lief! Ik voel een verschil dat zij mij nooit bellen ze nooit!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Yuki het volgende:
Ouders... Dit was wel echt hele slechte timing om me te bellen
Waarom zouden mijn ouders jou bellen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef Underverse het volgende:
[..]
Wat lief! Ik voel een verschil dat zij mij nooit bellen ze nooit!
En ik "voel" (niet) dat ik jou moet vertellen? Hou toch eens op met die grappen...quote:
Ja ik!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef Underverse het volgende:
Ik voel de weg naar dromenland.. Wie gaat er mee?![]()
Dat dacht ik al... Geeft niet.l..![]()
Nou! Tot de volgende keer!![]()
/*DOEI*\
Ja ik ben altijd wel in om naar een relletje te kijken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je popcorn vieze sensatiehoer.
Ja echt he!quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd wel in om naar een relletje te kijken.![]()
OT:
Hoop mensen voelen zich kennelijk kut vandaag, maar ik niet.
Ben blij dat ik leeft en voel me fantastisch!!
Beter dan ooitquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja echt he!
Ik ook LIFE'S GOODDD
wazzup?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef candygirl het volgende:
Natuurlijk dit kan er ook nog wel bij............... waarom ook niet he![]()
uitsteekbaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef laforest het volgende:
Alles gaat uitsteekbaar
Bullet belt is onderweg voor mijn photoshoot, net tijdens de lunch een interview gedaan met een magazine, zit lekker in mijn vel en ja gewoon BLUB
Heb nog steeds het idee dat er binnen zeer korte tijd een stortvloed aan ongewenste mentale activiteit gaat plaatsvinden, en ik zit het half apatisch af te wachtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:35 schreef Thrackan het volgende:
In het oog van een mentale orkaan.
daar zou ik wel een uitleg over willen hebben...quote:
Dan voeg ik daar "gewoon BLUB" ook aan toequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef heavenstar het volgende:
[..]
daar zou ik wel een uitleg over willen hebben...![]()
![]()
En nog geen minuut later is het duidelijk. Lang geleden dat ik gehuild heb zeg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:37 schreef Thrackan het volgende:
Sta op het punt om uit te barsten, weet alleen nog niet waarin.
whats up?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:03 schreef Thrackan het volgende:
[..]
En nog geen minuut later is het duidelijk. Lang geleden dat ik gehuild heb zeg.
pijnlijke schok therapie voor mijn schouder nodigquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:01 schreef Xanthas het volgende:
Opgelucht. Heb eindelijk eens contact gezocht met een psycholoog.
Ohja daar heb ik ook wel eens last vanquote:
Het voelt zo vreemd, een vreemde nodig hebben om mee te praten.quote:
Een vreemde kan soms juist helpen. Objectiviteit and all...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Het voelt zo vreemd, een vreemde nodig hebben om mee te praten.
Kom jij aandacht tekort ofzo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:20 schreef Underverse het volgende:
Heerlijk... Maar ach.. Wat boeit het?
meende dat jij een vrouwmens wasquote:
Ja vooral van jou... Opeens zeg je niets meerquote:
Niet te veel hopen he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:25 schreef candygirl het volgende:
net een mail naar iemand gestuurdhoop toch zo dat ik een antwoord krijg!
verwarrend allemaal
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:34 schreef Underverse het volgende:
[..]
Niet te veel hopen he?Ander krijg je zo'n hoop rotzooi!
Lekker tongetje heb jij!quote:
het was koud en nu heb ik het nog steeds koudquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:53 schreef Underverse het volgende:
[..]
Lekker tongetje heb jij!
Ook zo genoten van de zonnige dag gisteren?( Ik doe even (pro)sociaal
)
Ja daar is het echt wel tijd voor.. Als de zomer in volle bloei is, moet je voor de nieuwste wintermode gaan! Toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:56 schreef candygirl het volgende:
[..]
het was koud en nu heb ik het nog steeds koud![]()
heb wel leuke zomer kleren gekocht vandaag
Het geeft perspectief, en dat kan o zo handig zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Het voelt zo vreemd, een vreemde nodig hebben om mee te praten.
Een hele goeie kennis van me is gister, na een lange strijd tegen MS, overleden op eigen initiatief.quote:
Sterkte met het verwerken van dit verliesquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:04 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Het geeft perspectief, en dat kan o zo handig zijn
OT: kut, verdrietig, lamgeslagen.
[..]
Een hele goeie kennis van me is gister, na een lange strijd tegen MS, overleden op eigen initiatief.
Ik sta voor de volle 100% achter haar beslissing, maar ze is als een moeder voor me geweest. Moeilijk moeilijk.
.. ... dude.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:05 schreef Underverse het volgende:
Lekker hoor.. Maar wie wil dat eigenlijk weten?
Haha ja hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:10 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Mag ik je nu zoenen?
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik wil hem! Zij moet weg!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef Luxuria het volgende:
Het is gekapt, dat is het hem nou juist. Ik kan hem niet loslaten en ik haat haarquote:
Get him!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef Luxuria het volgende:
Wat heb je aan je rug dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kan wel huilen van de pijn in mn rug
Thnx ChipsZakquote:
Ja, mn vriend zat daar ook aan te denken, dat het goed een nasleep kan zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:04 schreef Yuki het volgende:
Jeetje Djinn, heftig!
Ik hoop dat je lymfeklieren nog reageren op de nasleep van je speekselklierinfectie. Eng idee, dat het maar gezwollen blijft...
Sterkte!
Slaaplekkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
Moeen daar gaan we dus NU wat aan doen
pfffquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:46 schreef DjinN het volgende:
Aan de ene kant ontzettend gelukkigHeb een hartstikke lieve vriend, een schat van een jongen die me als een dame behandeld, die alles voor me over heeft, en die me simpelweg dolgelukkig maakt
Soms vraag ik me af waar ik zo'n lieverd aan verdiend heb
![]()
![]()
Aan de andere kant heb ik stress in mn hoofd...doe ik het wel goed op school, hou ik mijn baantje wel. Ik heb ook gezondheidsproblemen atm..Een maand geleden een flinke speekselklierontsteking gehad, en ik heb nu nog last van de nasleep ervanMijn lymfeklieren in mn hals zijn nog steeds opgezet, en mn kaak doet pijn. Dinsdag heb ik bloed laten prikken en kheb vandaag de uitslag gehad. Gelukkig hebben ze niets ergs gevonden. Geen Pfeiffer, geen ontsteking of infectie, geen kanker (ja zelfs daar is aan gedacht). Maar toch vraag ik me af wat ik nu WEL heb. Lymfeklieren zijn niet zonder reden opgezet
![]()
Dus morgen mag ik weer een tripje richting huisarts maken...en krijg ik hoogstwaarschijnlijk meer bloedtesten etc...frustrerend allemaal![]()
Lang verhaal...maar ik moest het even allemaal kwijt
fijn om te horen lieverd..!!!quote:
Ja,quote:
Nou, beterschap dan maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja,.
Sinds afgelopen zaterdag al hoofdpijn. Maar nu ook nog rugpijn en een beetje last op mn borst.
Dankj,quote:
Dat klinkt ook niet zo mooiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja,.
Sinds afgelopen zaterdag al hoofdpijn. Maar nu ook nog rugpijn en een beetje last op mn borst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |