El Secreto de sus Ojos was voor sommigen best een verrassende winnaar.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:01 schreef MikeyMo het volgende:
Zojuist de uitslag gezien: totaal geen verrassingen eigenlijk. Beetje saaie uitslag. Was pas vet geweest als bijvoorbeeld IB als winnaar uit de bus kwam...
Gelukkig kan Cameron zich troosten met zijn grote oscarwinst uit het verleden met de ontoegankelijke arthouseklassieker Titanic.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Avatar kon natuurlijk ook nooit winnen. Het is te veel een film voor het grote publiek. En die zich elitair wanende oscarleden vinden zichzelf daarboven staan.
En nóg een film die niet of nauwelijks in Nederland in de bios draait.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:16 schreef Art_Core het volgende:
Nu snel uitbrengen in de nederlandse bioscopen dat Crazy Heart!
My thoughts exactly. Daarom heb ik de hele uitreiking lekker op Pro Sieben gekeken.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:13 schreef Mike het volgende:
Matige show, hoewel het programma er omheen van Film 1 toch wel een stuk erger was.
He's crying all the way to the bankquote:Op maandag 8 maart 2010 11:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Avatar kon natuurlijk ook nooit winnen. Het is te veel een film voor het grote publiek. En die zich elitair wanende oscarleden vinden zichzelf daarboven staan.
Het was volgens mij een bewuste keuze om het sober te houden (vanwege de crisis, Haïti, Chili en andere zaken die in principe vrij irrelevant zijn). Als je de bijna obscene uitgaven en inkomsten van het huidige Hollywood ziet, lijkt het me sterk dat ze zich niet meer konden veroorloven.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef Woodpecker het volgende:
En weinig spektakel in Hollywood, het lijkt alsof ze ook daar de broekriem hebben moeten aantrekken.
Dat heb je wel eens. Dat films in andere landen eerder of later uitkomen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En nóg een film die niet of nauwelijks in Nederland in de bios draait.
Het gaat wel lekker dit jaar.
Bedoel je dit nu sarcastisch?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens. Dat films in andere landen eerder of later uitkomen.
Nederland zit nooit in de voorhoede als het gaat om uitbrengen van films in de bioscoop. Maar de Fantastic Mr Fox, daar zitten we natuurlijk nog royaal voor Duitsland. Persoonlijk kan ik mij niet druk maken over wanneer films uitkomen, er zullen vast wel distributiebelangen aan vast zitten.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Bedoel je dit nu sarcastisch?
In Nederland is het altijd al wat later dan gemiddeld geweest. Kijk bv. ook naar de release date van The Fantastic Mr. Fox.
Het afgelopen jaar had gewoon eigenlijk niet echt toppers. Natuurlijk Avatar qua spektakel, maar echt een goede film was het niet. Drie dagen geleden was The Last King of Scotland op tv, damn, dat was een terechte oscar. Maar van het afgelopen jaar heeft Up me misschien nog wel het meeste geroerd, nouja niets ten nadele van Pixar, maar dat zegt wel iets.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef Elkafila het volgende:
Hurt Locker? Tsja... bij gebrek aan beter...
Welke angst? Je kunt toch niet dood als je een bom ontmantelt? Daar loop je gewoon elke keer stoer op af en je gooit je beschermhelm en je communicatie ook weg, want het is maar een spelletje, zo'n oorlog.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:14 schreef Verbal het volgende:
Het is de setting, waar hebben die lui mee te maken, de druk, de angst, de dood.
Bekijk dan wel (eerst) het Deense origineel: Brødrequote:Op maandag 8 maart 2010 06:39 schreef Stefan het volgende:
Dan had je gezien wat het verschil is tussen een film die echt anti-oorlog is en een film die laat zien hoe spannend het ook kan zijn.
Weet zeker dat je brothers goed vindt. Die spidermanacteur is er goed in, Nathalie Portman is goed maar het meisje dat de dochter speelt is fantastisch, die had een oscar moeten krijgen.
Echt, geloof me, kijk Brothers. Een echte acteursfilm ook, met ook nog Gyllenhaal erin.
Als dat de boodschap van de film is, waarom wordt het personage dan binnen de film zelf door alle andere personages gezien als een obsessief gevaar met een death wish, een ondoordachte avonturier waarmee vrijwel niemand wil omgaan, iemand die altijd alleen zal zijn en zelfs zijn eigen gezin verstoot?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welke angst? Je kunt toch niet dood als je een bom ontmantelt? Daar loop je gewoon elke keer stoer op af en je gooit je beschermhelm en je communicatie ook weg, want het is maar een spelletje, zo'n oorlog.
Ik weet niet of dat de boodschap van de film is, maar dat is wat mij er aan tegenstond. Ik vond het verder best een onderhoudende film.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als dat de boodschap van de film is, waarom wordt het personage dan binnen de film zelf door alle andere personages gezien als een obsessief gevaar met een death wish, een ondoordachte avonturier waarmee vrijwel niemand wil omgaan, iemand die altijd alleen zal zijn en zelfs zijn eigen gezin verstoot?
Ze waren slecht ingespeeld op elkaar ja maar ik heb wel erg gelachen om ze.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:00 schreef Cliffy het volgende:
Denk dat ik The Hurt Locker nog maar een keer moet kijken, lag namelijk half te slapen de eerste keer
Wat waren Steve Martin en Alec Baldwin tenenkrommend slecht zeg
Die waren eigenlijk niet aan het praten tegen de kijkers thuis, maar enkel tegen het publiek in de zaal.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:00 schreef Cliffy het volgende:
Wat waren Steve Martin en Alec Baldwin tenenkrommend slecht zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |