Eens denken, vanacht ergens op Film1 (is vandaag gratis gemaakt voor iedereen)quote:
Ik zal volgende keer dan wel zeggen dat ik geld heb gehad maar niet waarvoorquote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre om ff terug te komen op het hele gejank over dat samenwonen (nou ja gejank...)
Schattig van je mams hoor Yash. En dat hele huismusgebeuren van iedereen hier boeit me gewoon totaal niet meer (een post op zijn tijd is leuk) maar de helft van de topics werden er mee gevuld, kwam gewoon grappig zo uit dat CP, Swarma (of was het nou Piet) en Merel en weet ik veel wie meer, constant spulletjes aan het hosselen waren en neer aan het zetten en blij mee aan het doen... boeide me gewoon niet, sorry
Ke...thanxquote:Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eens denken, vanacht ergens op Film1 (is vandaag gratis gemaakt voor iedereen)
Wat boeit je dan wel oude befbeer?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre om ff terug te komen op het hele gejank over dat samenwonen (nou ja gejank...)
Schattig van je mams hoor Yash. En dat hele huismusgebeuren van iedereen hier boeit me gewoon totaal niet meer (een post op zijn tijd is leuk) maar de helft van de topics werden er mee gevuld, kwam gewoon grappig zo uit dat CP, Swarma (of was het nou Piet) en Merel en weet ik veel wie meer, constant spulletjes aan het hosselen waren en neer aan het zetten en blij mee aan het doen... boeide me gewoon niet, sorry
Joh doe lekker wat je wil joh, trek je voral niets aan van mijquote:Op zondag 7 maart 2010 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer dan wel zeggen dat ik geld heb gehad maar niet waarvoor
Geen ene fuck schrijf ik toch? Yash vroeg of me iets dwars zat, waardoor ik dacht dat ik nare posts maakte, waardoor ik dan weer dacht dat even de extrapoleren zodat men daar misschien kan uitmaken waarom dat dan eventueel het geval zou zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat boeit je dan wel oude befbeer?
Damn, en dan word ik voor alto uitgemaaktquote:Op maandag 8 maart 2010 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen ene fuck schrijf ik toch? Yash vroeg of me iets dwars zat, waardoor ik dacht dat ik nare posts maakte, waardoor ik dan weer dacht dat even de extrapoleren zodat men daar misschien kan uitmaken waarom dat dan eventueel het geval zou zijn.![]()
Snapje, schuinsmarcheerder?
Als ik het vervelend vindt ga ik kut opmerkingen maken enzo, wil niet zeggen dat je je er iets van moet aantrekken, wel aardig van je, dat dan weer welquote:Op maandag 8 maart 2010 00:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha komt goed![]()
Het is soms alleen lastig te scheiden of mensen nu wel of niet ouwehoeren..
Ja als geen ene fuck je boeit dan zit je hier in het verkeerde draadje!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen ene fuck schrijf ik toch? Yash vroeg of me iets dwars zat, waardoor ik dacht dat ik nare posts maakte, waardoor ik dan weer dacht dat even de extrapoleren zodat men daar misschien kan uitmaken waarom dat dan eventueel het geval zou zijn.![]()
Snapje, schuinsmarcheerder?
Die mag je uitleggen want die slaat zover als ik kan oordelen weer helemaal op jan lulquote:Op maandag 8 maart 2010 00:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, en dan word ik voor alto uitgemaakt
Dat je er zelf ook een handje van hebt, anders zijn dan anderen, en dat ook laten blijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die mag je uitleggen want die slaat zover als ik kan oordelen weer helemaal op jan lul
Wat is er anders zijn aan het balen van constant dezelfde saaie niet boeiende shit te lezen in een topic waar normaal wwel wat leukigheids in zit? Denk dat dat juist totaal niet alto is... maar goed, niets mis met alto's verder... Vond jouw reactie van "Oscar'squote:Op maandag 8 maart 2010 00:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat je er zelf ook een handje van hebt, anders zijn dan anderen, en dat ook laten blijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |