Daar word je toch triest vanquote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef teamlead het volgende:
bromfietsclub op ons gemekske
en dat heeft gewoon stemrecht he...
Nee, ik word net wakker op de bankquote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef AskMe het volgende:
[..]
Adelante, je zit al de hele avond te wachten op Hart van Nederland?
Wtfquote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef 9611Niels het volgende:
Bij dat familiedrama "ja kut", en om die hónden wordt gejankt!
Op brommers kan je langer rijden hč?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Adelante het volgende:
Homo's worden niet gezegend, maar een brommer is geen enkel probleem
waarom kijk je dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:42 schreef tho_Omas het volgende:
Dierennieuws is NON-nieuws! Leer het nou eens.
Zo, je bent weer aardig bezigquote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zometeen reportage...
777e post vandaag
Nee, kut, want vannacht wakker en fucked up ritmequote:
ehm.. homo's worden ook gezegend heur... krijgen alleen geen hostie /miereneukmodusquote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Adelante het volgende:
Homo's worden niet gezegend, maar een brommer is geen enkel probleem
Brommers kiek'n?quote:
quote:
quote:Sluikreclame is een marketingtactiek waarbij mensen (meestal acteurs) in een toneelstuk, film, televisieserie of boek een bestaand commercieel product gebruiken.
De meest voorkomende vorm is het beschikbaar stellen van producten voor televisieprogramma's zodat deze producten zichtbaar en identificeerbaar zijn voor de kijker. In jargon wordt dit ook wel brand placement genoemd. Over het algemeen wordt sluikreclame samengenomen met het begrip product placement, ware het niet dat sluikreclame verboden is: “Op grond van art. 6 van de Richtlijn Elektronische handel moeten commerciėle communicaties al duidelijk herkenbaar zijn. De Richtlijn Elektronische handel bevat geen expliciet verbod van sluikreclame, zoals de Televisierichtlijn en haar opvolger, maar het fenomeen sluikreclame staat op gespannen voet met de eis van herkenbaarheid. Bovendien moet op grond van art. 6 van de Richtlijn Elektronische handel duidelijk zijn op wiens rekening reclame wordt gemaakt. Dat is bij sluikreclame niet het geval, zodat sluikreclame onder de Richtlijn Elektronische evenmin toelaatbaar is.” Het is dus van belang dat men bij aanprijzing van producten duidelijk laat zien wat de producten zijn en van wie ze afkomstig zijn. Dit staat in de nieuwe richtlijnen (sinds 2007) van audiovisuele mediadiensten.
Sluikreclame is verboden op de Nederlandse televisie en radio, toch stond er in de jaren tachtig een Ikea-bank in de populaire serie Zeg 'ns AAA, dezelfde bank stond op de voorpagina van de catalogus van de meubelketen. Het was het eerste voorbeeld van brand placement in Nederland. Vooral op de commerciėle zenders, in Nederland actief sinds 1989, doen omroepen in hun programma's aan sluikreclame.
Omdat het SBS-avond is, lief popje.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef vulkaan het volgende:
[..]
waarom kijk je dan?
ik vind het wel nieuwswaardig. dat dit allemaal maar kan daar in Spanjeslaat totaal nergens op.
oh, maar krijgen brommers wel een hosti?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. homo's worden ook gezegend heur... krijgen alleen geen hostie /miereneukmodus
dat zegt eigenlijk wel alles over de toestand van Nederlandquote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef 9611Niels het volgende:
Bij dat familiedrama "ja kut", en om die hónden wordt gejankt!
Is je vriendin ook klaar wakker, in dat gevalquote:Op zondag 7 maart 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, kut, want vannacht wakker en fucked up ritme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |