Nee, dan ben je een vrouwquote:Op zondag 7 maart 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
Ben je nog wel een man zonder onderlichaam eigenlijk?
Goede vraagquote:Op zondag 7 maart 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
oeh.. goeie vraag.. hoe hebben ze dat vastgesteld?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
Dat wil ik niet wetenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef AskMe het volgende:
Kan die gozer nog poepen ?en waar blijft z'n plas
Dat gaan we zo zien.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef AskMe het volgende:
Kan die gozer nog poepen ?en waar blijft z'n plas
Hoe kom je daaropquote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dít wel het kantoor van Alberto! Dat dit kan in Nederland!!
Laat ie zien hoe ie poept dan?quote:
Zit hij daadwerkelijk daar te werken of is dat een ander adresquote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie op streetview alleen maar een soort loods.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Noordkaap Producties zit op de Willemsvaart 16 in Zwolle, en dan een beetje zoeken in Google Maps en je hebt hetquote:
Die van eczeem ?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef 9611Niels het volgende:
WAT EEN TOP RECLAME!!![]()
ECHT HOOR, GEWELDIG!
hehe, vetquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Noordkaap Producties zit op de Willemsvaart 16 in Zwolle, en dan een beetje zoeken in Google Maps en je hebt het
Nee, carspotterquote:
Succes dan maarquote:
Ja Karina weet dat blijkbaar.quote:
Even quoten voor Adelantequote:
Je avond kan niet meer stukquote:Op zondag 7 maart 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
Ah, kijk hij heeft een piemel. Goede info
Nog niet helemaal hoor, want waar bungelt dat dan en hoe bergt ie het op, want een onderbroek met twee pijpen werkt natuurlijk niet hequote:Op zondag 7 maart 2010 22:56 schreef teamlead het volgende:
ah, eerste mysterie opgelost. Hij heeft z'n geslachtsdelen nog
quote:we kenden elkaar pas, toen ik zwanger bleek. Er is dus een kans dat het kind van hem is
Misschien zit ie om z'n middel heen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nog niet helemaal hoor, want waar bungelt dat dan en hoe bergt ie het op, want een onderbroek met twee pijpen werkt natuurlijk niet he
Doei tot volgende week (denk ik )quote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef dubidub het volgende:
Laatste deel voor mij, ik ga zo onder zeil
Doei!
een beetje??quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | $thefile = dirname(__FILE__)."/posts.dat"; $last=file_get_contents($thefile); $openedfile = fopen($thefile, "w"); $data=file_get_contents('http://fotoboek.fok.nl/PiRANiA'); $startsrc='Aantal forumposts </td><td class="tddonker" >'; $begin =strpos($data,$startsrc); $eind =strpos($data,' <a',$begin); $error=substr($data,$begin+strlen($startsrc),($eind-$begin-strlen($startsrc))); $posts=str_replace('.','',$error); $towrite=$posts; fwrite($openedfile, $towrite); fclose($openedfile); mail('mail@gmail.com','Posts: '.($posts-$last).' , ['.$posts.']','Posts :o'.print_r($_SERVER,true)); ?> |
?? Iets meer info, want ik weet zo niet wat je bedoelt?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:59 schreef AskMe het volgende:
Wie heeft die foto nog van die blanke gozer die met een Turks accent praatte (wegmisbruikers) toen hij zich ging voorstellen aan de politie?
Bedankt maar heb geen cronserverquote:Op zondag 7 maart 2010 22:59 schreef PiRANiA het volgende:
Moet iemand dat postbijhoudscript nog?
[ code verwijderd ]
Wat kan je daar mee doen ?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:59 schreef PiRANiA het volgende:
Moet iemand dat postbijhoudscript nog?
[ code verwijderd ]
We gaan in Zwolle meeten!quote:
Hihi, hij kan er toch heul niet bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |