Sinds wanneer wil jij serieus genomen wordenquote:
Jij bent volgens mij de enige heer hier...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was al een beetje bang dat je ging zeggen dat ik niet bij de heren hoorde.
Als ik haar altijd zo hoor klagen, dan moet ik geloven dat ik haar slecht behandel, haar afblaf en mishandel (geestelijk en lichamelijk) dus ja... wat moet ik daar op zeggen?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan ook benieuwd hoe bijvoorbeeld Ll en Dirkh tegen hun eigen vriendinnen praten.
Of dat ze alleen online zo'n grote mond hebben
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wil jij serieus genomen worden dan?
Ah, een vrijwilliger!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jij serieus genomen worden(
)?
Oh maar greys en ik hebben ook zo onze... plaagstootjesquote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meestal nog wel soort-van
Nee, lekker enthousiast...
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar greys en ik hebben ook zo onze... plaagstootjesnaar elkaar. Ik denk dan altijd maar, die oude vrouw weet het allemaal niet meer zo goed en dan speel ik wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Als jij die bevestiging van een vrouw nodig hebt, dan koop je daar helemaal niks voor! Je hoort niet bij de mannenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was al een beetje bang dat je ging zeggen dat ik niet bij de heren hoorde.
Dat je in je woedeaanvallen in een soort trance raakt en er niets meer van weet?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik haar altijd zo hoor klagen, dan moet ik geloven dat ik haar slecht behandel, haar afblaf en mishandel (geestelijk en lichamelijk) dus ja... wat moet ik daar op zeggen?
hequote:Op maandag 8 maart 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de enige heer hier...De rest is man... op zn hoogst...
wat? hier? nooit toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:21 schreef cptmarco het volgende:
damn... wat een inkoppertjes komen er in dit topci voorbij...
volgens mij he... ik was jou even vergeten, sorry...quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij die bevestiging van een vrouw nodig hebt, dan koop je daar helemaal niks voor! Je hoort niet bij de mannenJij pijpt, dus ben je vrouw.
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus Tombola, er rammelt al ffies wat of niet
Ja, maar dat doe ik altijdquote:Op maandag 8 maart 2010 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja dan zouden wij mannen erg zijn, maar laten we zeggen dat jij een schot voor open doel er ook nog onwijs hard intrapt
Eeeej psssssssssjtt!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar greys en ik hebben ook zo onze... plaagstootjesnaar elkaar. Ik denk dan altijd maar, die oude vrouw weet het allemaal niet meer zo goed en dan speel ik wel mee.
OMGquote:
Interessant welquote:Op maandag 8 maart 2010 16:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij die bevestiging van een vrouw nodig hebt, dan koop je daar helemaal niks voor! Je hoort niet bij de mannenJij pijpt, dus ben je vrouw.
Oeh, dat is een mooie draai aan die opmerking!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Interessant wel.Ben benieuwd of alle heteromannen dat zo zien
.
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Als je een stel tieten laat groeien en de rest ook een beetje aan de vrouwelijk normen voldoet, dan ben je volwaardig vrouw.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Hij heeft best lang haar al... toch? Erik?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je een stel tieten laat groeien en de rest ook een beetje aan de vrouwelijk normen voldoet, dan ben je volwaardig vrouw.
Kut, dit gaat de verkeerde kant op en voordat je het weet staat Erik hier voor de deur op zijn knieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |