Jij luncht met ui?quote:
Hihi nou waarom nietquote:
Dan snap ik wel waarom ze je niet op hun kamer willen hebbenquote:
Hihi die ui was voor tijdens dat gesprekquote:Op maandag 8 maart 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan snap ik wel waarom ze je niet op hun kamer willen hebben![]()
Geintjuuuh...heb je dat gesprek al gehad?
Klaar toch!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi die ui was voor tijdens dat gesprek
Nou zo hoog als het van de toren was hadden ze nu alleen iets op te merken over.."ja de communicatie was niet zo handig"
Joh...
Maar zit hier nu iig tot mijn collega met verlof gaat en dan mag mijn leidinggevende daarna het probleem oplossen.
Soms?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klaar toch!![]()
Vrouwen zijn soms best rare krengen
Euhm ik wil terug naar mijn Men only company hoorquote:
Jahoor augustus zien we weerquote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klaar toch!![]()
Vrouwen zijn soms best rare krengen
Je moet er idd bij geweest zijn...hilarischquote:Op maandag 8 maart 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
Ing, ik moet nog steeds lachen om je sig (en ik zie het ook weer gewoon letterlijk voor me).
Ik nooitquote:
Je hebt deze slag iig gewonnenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jahoor augustus zien we weer-edit- als ik dan niet al pleitos ben
Jij nooitquote:Op maandag 8 maart 2010 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet er idd bij geweest zijn...hilarisch![]()
[..]
Ik nooit![]()
[..]
Je hebt deze slag iig gewonnen
Nou, dan heb ik jou toch anders ingeschat. Liefste meisje van de klasquote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef Maes het volgende:
Ik ben ook gewoon het liefste meisje van de klas hoor. Maar mijn ervaring in werksituaties met alleen vrouwen (of met vrouwen in de meerderheid) is het toch altijd haat, nijd en achterklap
Dat had te maken met heeel iets anders. Wij waren daar uitgenodigd om te flufferen en toen stuurde die vent ons zonder pardon weg. En niet op een nette manier! Nee! En nou oprotten zei diequote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik jou toch anders ingeschat. Liefste meisje van de klas
Jij noemde de fluffer Hitler, en niet fluisterend maar gewoon hardop door de studio.
En je werd agressief.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:16 schreef Maes het volgende:
Ik ben ook gewoon het liefste meisje van de klas hoor. Maar mijn ervaring in werksituaties met alleen vrouwen (of met vrouwen in de meerderheid) is het toch altijd haat, nijd en achterklap
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Nou zo hoog als het van de toren was hadden ze nu alleen iets op te merken over.."ja de communicatie was niet zo handig"
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, beter zo dan andersom!
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jahoor (stiekem dacht ik huh zo durven we niet meer ofzo?).
Welnee, gedoogbeleid.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is het kwartje gevallen waarom ze zo doen / zich zo druk maken?
Ik had ook op zijn minst een emotionele omhelzing verwacht.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat had te maken met heeel iets anders. Wij waren daar uitgenodigd om te flufferen en toen stuurde die vent ons zonder pardon weg. En niet op een nette manier! Nee! En nou oprotten zei dieNou dan word ik boos maar vooral teleurgesteld. Ik had zo mijn best gedaan met flufferen en hij zei niet eens dankjewel.
Práchtig nummerquote:
Deze quote ik even.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Vrouwen zijn prima, zolang ze hun mond maar dichthouden
Ja he!quote:
Ohquote:Denk alleen niet dat Dirkh het op deze manier bedoeld heeft ()
Kom jij maar eens even hier mannetjequote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Vrouwen zijn prima, zolang ze hun mond maar dichthouden
Woorden geen dadenquote:
Zoals wij altijd zeggen: Muil dicht, bek openquote:Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Qua praten bedoel ik dan hé, mond open voor andere doeleinden is prima
Oh je moest eens weten, ik glimlach je dan echt vriendelijk toe. Heel vrouwvriendelijk that is.quote:
Wat was het ook alweer? "Ja oke, schatje"?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Dirkh het volgende:
Okay, muil dicht, bek open en typen met je donder.
Zo beter?
Reden voor een flufje!quote:
ik stem voor schattig...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of ik het nou hilarisch, schattig of allebei moet vinden, die illusies van de heren hier!
idd, we kunnen ze makkelijk hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Maes het volgende:
Het is ook zo jammer dat ze in de minderheid zijn hier
Hela!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of ik het nou hilarisch, schattig of allebei moet vinden, die illusies van de heren hier!
*giechel*quote:
Ik denk gezien het feit dat ze die vriendinnen nog hebben we ervan uit mogen gaan dat ze online iig een groteRE mond hebben dan irlquote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan ook benieuwd hoe bijvoorbeeld Ll en Dirkh tegen hun eigen vriendinnen praten.
Of dat ze alleen online zo'n grote mond hebben
meestal nog wel soort-vanquote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ja nee idd. Sorry. Jij bent meestal nog wel soort-van vrouwvriendelijk
Ik was al een beetje bang dat je ging zeggen dat ik niet bij de heren hoordequote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ja nee idd. Sorry. Jij bent meestal nog wel soort-van vrouwvriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |