Ja he!quote:
Ohquote:Denk alleen niet dat Dirkh het op deze manier bedoeld heeft ()
Kom jij maar eens even hier mannetjequote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Vrouwen zijn prima, zolang ze hun mond maar dichthouden
Woorden geen dadenquote:
Zoals wij altijd zeggen: Muil dicht, bek openquote:Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Qua praten bedoel ik dan hé, mond open voor andere doeleinden is prima
Oh je moest eens weten, ik glimlach je dan echt vriendelijk toe. Heel vrouwvriendelijk that is.quote:
Wat was het ook alweer? "Ja oke, schatje"?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Dirkh het volgende:
Okay, muil dicht, bek open en typen met je donder.
Zo beter?
Reden voor een flufje!quote:
ik stem voor schattig...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of ik het nou hilarisch, schattig of allebei moet vinden, die illusies van de heren hier!
idd, we kunnen ze makkelijk hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Maes het volgende:
Het is ook zo jammer dat ze in de minderheid zijn hier
Hela!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of ik het nou hilarisch, schattig of allebei moet vinden, die illusies van de heren hier!
*giechel*quote:
Ik denk gezien het feit dat ze die vriendinnen nog hebben we ervan uit mogen gaan dat ze online iig een groteRE mond hebben dan irlquote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan ook benieuwd hoe bijvoorbeeld Ll en Dirkh tegen hun eigen vriendinnen praten.
Of dat ze alleen online zo'n grote mond hebben
meestal nog wel soort-vanquote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ja nee idd. Sorry. Jij bent meestal nog wel soort-van vrouwvriendelijk
Ik was al een beetje bang dat je ging zeggen dat ik niet bij de heren hoordequote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ja nee idd. Sorry. Jij bent meestal nog wel soort-van vrouwvriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |