En hoeveel is dat?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds even veel als een maand terug
Gelukkig heb ik net chipsquote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Nu heb ik trek in pizzaEn mijn chips is op.
Nee, want dan wordt ie niet in zo'n plastic zak geseald.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
Het is eigenlijk ontgaan waarom die fles eerst ook op Schiphol gekocht moest worden? Je kunt er toch ook een bij de lokale slijter kopen?
Undercover bij defensie denk ikquote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar zal alberto het volgende week over hebben?
Moet speciaal geseald wordenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
Het is eigenlijk ontgaan waarom die fles eerst ook op Schiphol gekocht moest worden? Je kunt er toch ook een bij de lokale slijter kopen?
Sinterklaaspopquote:Op zondag 7 maart 2010 22:16 schreef henrydg het volgende:
@ Sinterklaaspop ( ofzo)
Alberto bewijst zo wel steeds dat Schiphol weer faalt
Andere flessen denk ik.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
Hoeveel heb je intussen? En ga je voor 862 voor vandaag?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:16 schreef PiRANiA het volgende:
FOK! is soms een beetje traag..
Iemand had mij gereported dusquote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds even veel als een maand terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |