Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zei die nou "zealen"?
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik snap er niet heel veel van hoe die swap gegaan is...
Je bent teveel aan het posten.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef PiRANiA het volgende:
om 100% zeker te zijn dat ze niet per ongeluk net een ander modelletje fles meenemen ofzoquote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus dan namen ze al een fles mee naar schiphol sowieso, dus waarom kochten ze dan een fles drank taxfree, voor de korting?
NEEquote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Maraca het volgende:
Hebben we al een reactie gekregen van Alberto?
50 mlquote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef AardbeefMachine het volgende:
dankij Alberto binnenkort helemaal geet Tax-free meer
Hij laat z'n eigen fles sealen waardoor die er officieel in de winkel gekocht uitziet en dus niet verdacht.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef PiRANiA het volgende:
Neequote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Maraca het volgende:
Hebben we al een reactie gekregen van Alberto?
quote:
Truequote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij laat z'n eigen fles sealen waardoor die er officieel in de winkel gekocht uitziet en dus niet verdacht.
Wat?quote:
Misschien zijn dat andere flessen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus dan namen ze al een fles mee naar schiphol sowieso, dus waarom kochten ze dan een fles drank taxfree, voor de korting?
Maar daarVOOR zat toch controle? Kan je daardoor gewoon een fles met random zooi meenemen?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij laat z'n eigen fles sealen waardoor die er officieel in de winkel gekocht uitziet en dus niet verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |