SP waarschijnlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Krijgen we straks aan het eind nog een paar demissionaire politici in beeld?
Of alleen maar oppositie tjappies.
Ze hebben apparatuur daar die explosieven, radiatie, en chemo-bio warfare detecteren.quote:
Voor de spanning hequote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom verborgen camera in het vliegtuig je mag daar gewoon filmen..
op zich niet... maar hij heeft wel een punt dat het wel heel makkelijk kan zo...quote:Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef TheKC het volgende:
Goh wat vreemd dat ze die fles niet wantrouwen
Dat zou verklaren waarom hij niet reageertquote:
Indd, volgens mij heeft Alberto daar niet eens over nagedachtquote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom verborgen camera in het vliegtuig je mag daar gewoon filmen..
Ah, dat schiet mooi op voor een flinke dagscore.quote:
Detroitquote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef dubidub het volgende:
NIET ZIJN EINDBESTEMMING, WAT DAN WEL ALBERTO ZEG HET ZEG HET
Detroit cityyyyyyyyyyquote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef dubidub het volgende:
NIET ZIJN EINDBESTEMMING, WAT DAN WEL ALBERTO ZEG HET ZEG HET
dit ja met een schiphol verbod was die er nu bij geweest.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef MaGNeT het volgende:
Echt te grappig... Ze weten dat ze 'm in de gaten moeten houden... Dat doen ze dus ook... Ze controleren hem extra en zelfs dan nog komt hij zo het vliegtuig in...
Wat doen ze met iemand die verdacht is? Extra controleren zeker?
WAAAAT HOE KAN ALBERTO JE NOU NIET BOEIEN ONGELOFELIJKquote:Op zondag 7 maart 2010 22:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben weg jongens! Misschien dat ik later vanavond nog terug kom. Programma kan me niet zo boeien
En van die honden toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Ze hebben apparatuur daar die explosieven, radiatie, en chemo-bio warfare detecteren.
WURST!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben weg jongens! Misschien dat ik later vanavond nog terug kom. Programma kan me niet zo boeien
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:12 schreef xxiessiexx het volgende:
ik kreeg niet de indruk dat zijn controle verder ging dan fouilleren en tas controleren ?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Ze hebben apparatuur daar die explosieven, radiatie, en chemo-bio warfare detecteren.
Echt zo'n vakantiegangers filmpje.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:12 schreef Cassius het volgende:
"We stijgen op!" met beelden van een landing erbij
weg voor de anti-climax jammer hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 22:12 schreef xxiessiexx het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom hij niet reageert
quote:
Lol, straks komt Rob nog even langs.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zei je: Vakantie.
Vakantie..
Red mijn..
Vakantie...
Red mijn vakantie!
nope, maar dat er voor de taxfree-kant niet gecheckt wordt, zal binnenkort dus wel veranderenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef Mattt het volgende:
Beveiliging doet hier in principe niks fout, als beveiliger lijkt het me niet dat je dingen gaat openmaken wat helemaal DICHTgesealed is..
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 22:14 schreef Haarklip het volgende:
'De man slaat de hand aan zichzelf'
Dat is toch wat anders?
Beveiliging doet het prima, alleen het systeem deugt niet helemaal.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef Mattt het volgende:
Beveiliging doet hier in principe niks fout, als beveiliger lijkt het me niet dat je dingen gaat openmaken wat helemaal DICHTgesealed is..
Tja, waar denk jij aan?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:14 schreef PiRANiA het volgende:
Hij slaat de hand aan zichzelf.. Waar denk je dan aan?
Nee maar die apparatuur is wel ingebouwd op verschillende plekken op schiphol, en zeker bij ingangen die je net daar zag.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kreeg niet de indruk dat zijn controle verder ging dan fouilleren en tas controleren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |