quote:Op zondag 7 maart 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Knuffelen, was dat dan weer
Nieuwerwets geneuzel zeker weer huh
O die zouden we bijna vergeten ja, nou het is allemaal geregeld en ging nog makkelijk ook, wanneer beginnen wequote:
Ik wil 1 x in de maand met Laysa op stap, en af en toe een girlsnight thuis, dat is allesquote:Op zondag 7 maart 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh God, je bent veel te soepel, waar zit de adder?
Of ben je het zelf
Ja sorry, je zit even in de wachtkamer, ik probeer eerst Kallyquote:
Moet je niet eerst even aan Teun vragen hoe lang je ketting is?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O die zouden we bijna vergeten ja, nou het is allemaal geregeld en ging nog makkelijk ook, wanneer beginnen we
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je niet eerst even aan Teun vragen hoe lang je ketting is?
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag iedere week een dag op stap met Laysa en die girlsnight lijkt mij perfectquote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil 1 x in de maand met Laysa op stap, en af en toe een girlsnight thuis, dat is alles
Oke deal danquote:Op zondag 7 maart 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je mag iedere week een dag op stap met Laysa en die girlsnight lijkt mij perfect![]()
oeioei, een girlsnight, wat een feest![]()
Laat maar. Ik ga tegenwoordig alleen maar voor de eerste plek. Second best doe ik niet meer aanquote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja sorry, je zit even in de wachtkamer, ik probeer eerst Kally![]()
![]()
Bovendien zit je al in het harem van de Kardinaal
Nou ja zeg, ik ben van leven en laten leven hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die laat ik even aan Teun (kan ik er weer mooi mjn veto over uitspreken)quote:Op zondag 7 maart 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
En niet geheel onbelangrijke vraag: Waar gaan jullie wonen?
Who cares, zolang de bank maar in 't bereik van de afstandbediening van de tv staatquote:Op zondag 7 maart 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Who cares, zolang de bank maar in 't bereik van de afstandbediening van de tv staat.
En de warme hap om 6 uur op tafelquote:Op zondag 7 maart 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Who cares, zolang de bank maar in 't bereik van de afstandbediening van de tv staat.
quote:
kort Pietje errug kortquote:Op zondag 7 maart 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh daar hebben we fann, die heeft de rollen omgekeerd, hoe lang is de ketting van de kutgriek?
quote:
Ja, dat is niet zo heel moeilijk natuurlijk.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
You beat me to itquote:Op zondag 7 maart 2010 22:50 schreef Laysa het volgende:
Boven
nu lig ik dus gewoon voor 23.00 uur in bed...Kijk mij eens ff scherp zijn!!!!!!!!111!!!!!!!
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo heel moeilijk natuurlijk.
waarom is dat belangrijk?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Wie moet anders je Caramacs halen?quote:
Zodat Kally en Teun weten waar hun huis woont natuurlijkquote:
Als er niet geslapen wordt telt het niet hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 22:50 schreef Laysa het volgende:
Boven
nu lig ik dus gewoon voor 23.00 uur in bed...Kijk mij eens ff scherp zijn!!!!!!!!111!!!!!!!
Nouja, zij trekt bij hem in natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat Kally en Teun weten waar hun huis woont natuurlijk
Ja hallo, ik kan die kleine toch niet bij z'n vader weghalenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat Kally en Teun weten waar hun huis woont natuurlijk
Meid tochquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sommigen hier denken echt heel erg slecht over mij
trustequote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar eens dromen van ooit nummer 1 zijn bij een vent.... want in dromen kan alles hè.
Truste iedereen.
Ik inmiddels ookquote:Op zondag 7 maart 2010 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja en nu kan ik nog uren wakker blijven want ik lig in bed zoals beloofd
Bijna alles, zwanger worden nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar eens dromen van ooit nummer 1 zijn bij een vent.... want in dromen kan alles hè.
Truste iedereen.
Ik niet hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sommigen hier denken echt heel erg slecht over mij
ja maar....ik lig idd geval in bed...das vergeleken met de rst van de week al heel watquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als er niet geslapen wordt telt het niet hoor
Kleintjes he Teun, ik heb al 2 knullenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan die kleine toch niet bij z'n vader weghalen
ik zit te denken maar ik geloof het nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie moet anders je Caramacs halen?
Of heb je inmiddels een andere fetisj verslaving?
Bananenmelk....je moet bananenmelk gaan drinkenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit te denken maar ik geloof het niet
op dit moment vreet ik gewoon alles![]()
maar met mate
Ja dat was 1 en dezelfdequote:
jah heb ik in huis maar ik zit maar weer effe braaf aan de theequote:Op zondag 7 maart 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bananenmelk....je moet bananenmelk gaan drinken
Als ze zaken er zo bijliggen, dan gaan we lekker op de Veluwe wonen. Laat die teringlijer dan maar een stuk rijden om z'n zonen op te halenquote:
ja je moet ook heul niet braaf gaan zitten doenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
jah heb ik in huis maar ik zit maar weer effe braaf aan de thee
En water met een beetje citroen erin, is dat niks voor jequote:Op zondag 7 maart 2010 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
jah heb ik in huis maar ik zit maar weer effe braaf aan de thee
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ze zaken er zo bijliggen, dan gaan we lekker op de Veluwe wonen. Laat die teringlijer dan maar een stuk rijden om z'n zonen op te halen
*krasquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Lotusss het volgende:
nee is ook geen zak aan h'e dat bravequote:Op zondag 7 maart 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja je moet ook heul niet braaf gaan zitten doen
Dat hoeft niet perse braaf te zijn heurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |