quote:
Ik beweer ook niet dat Laysa niet heerlijk is natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar daarom is een beste vriendin nog wel heerlijk
Nee dat zou ik ook niet doen neequote:Op zondag 7 maart 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat Laysa niet heerlijk is natuurlijk
Ik vind alles mooi, ook Katequote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak het licht nog niet uitmaar we moeten het wel allebei mooi vinden toch
pussyquote:
Ik dus nietquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
pussy, zo red je 't nooit bij Kal.
Ze drammen net zolang door totdat ze hun zin krijgen. 't Kan een dag duren, een week of negen maanden, uiteindelijk krijgen ze wat ze willenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alsof je ook maar iets anders had verwacht.
Dat bedoel ikquote:
Jonguh, wat weet jij daar nu van, jij masturbeert nog niet eensquote:Op zondag 7 maart 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
pussy, zo red je 't nooit bij Kal.
Het heeft wel zijn voordelen als een man dat van te voren al weet natuurlijk, dan weet je allebei al waar je aan toe bentquote:Op zondag 7 maart 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze drammen net zolang door totdat ze hun zin krijgen. 't Kan een dag duren, een week of negen maanden, uiteindelijk krijgen ze wat ze willen
Lieve schat, die naam maakt mij geen moer uit, die kids van tegenwoordig luisteren immers toch niet meerquote:Op zondag 7 maart 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Het heeft wel zijn voordelen als een man dat van te voren al weet natuurlijk, dan weet je allebei al waar je aan toe bent
Maar soms moet je ze wel in de waan laten dat zij hun zin krijgen, dat is dan weer goed voor het evenwicht (denken zequote:Op zondag 7 maart 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Het heeft wel zijn voordelen als een man dat van te voren al weet natuurlijk, dan weet je allebei al waar je aan toe bent
Niet? o....quote:Op zondag 7 maart 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lieve schat, die naam maakt mij geen moer uit, die kids van tegenwoordig luisteren immers toch niet meer
Helemaal waar, ook vooral voor de vorm de discussie aangaan, zodat het lijkt of hij ook iets in te brengen heeftquote:Op zondag 7 maart 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar soms moet je ze wel in de waan laten dat zij hun zin krijgen, dat is dan weer goed voor het evenwicht (denken ze).
Jaquote:
Neuh, ik heb alleen belang bij een dak boven mijn hoofd en af en toe een bak voer. Verder niet teveel gezeur hoorquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, ik heb alleen belang bij een dak boven mijn hoofd en af en toe een bak voer. Verder niet teveel gezeur hoor
Als je dan ook nog af en toe wil knuffelen, dan denk ik dat wij moeten trouwenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, ik heb alleen belang bij een dak boven mijn hoofd en af en toe een bak voer. Verder niet teveel gezeur hoor
Mag je ookquote:Op zondag 7 maart 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En de afstandsbediening, die heb ik ook graag bij de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |