Nee hoor, ik klaag nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je krijgt nu last van een minderwaardigheidscomplex?
Dat wordt dan een slepende kwestiequote:Op zondag 7 maart 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik klaag niet
25+ lijkt me eerder een last
Daar moeten we goed over nadenken, ik bedoel het meisje moet daar haar hele leven mee doenquote:
Misschien gek, maar ik heb die behoefte nog nooit gehadquote:Op zondag 7 maart 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoort bij de lusten D![]()
Ideaal man, kun je om een hoek pissen
Katequote:
Hallo jij weet welke naam ik leuk vind voor een meisje, maar ja .....quote:
kal hoeft heul niet naar mij te luisteren...die moet gewoon doen wat zij wilquote:Op zondag 7 maart 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Laysa vindt het geniaal. Luister maar naar haar
Dan nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
kal hoeft heul niet naar mij te luisteren...die moet gewoon doen wat zij wil
Wat is een beste vriendin toch heerlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
kal hoeft heul niet naar mij te luisteren...die moet gewoon doen wat zij wil
Ja maar die namen gaan het dus niet wordenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lotte![]()
of Femke![]()
Maar goed, daar hebben we nog wel even de tijd voor
Daar hoef je geen beste vriendinnen voor te zijn hoor, ik ben het zo vaak met iemand niet eensquote:Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is een beste vriendin toch heerlijk, gewoon lekker het niet met elkaar eens zijn, gewoon omdat het kan
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is een beste vriendin toch heerlijk, gewoon lekker het niet met elkaar eens zijn, gewoon omdat het kan
Ja maar daarom is een beste vriendin nog wel heerlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hoef je geen beste vriendinnen voor te zijn hoor, ik ben het zo vaak met iemand niet eens
Nou, 't is wel weer duidelijk wie hier de dienst uitmaaktquote:Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die namen gaan het dus niet worden
Ik maak het licht nog niet uitquote:Op zondag 7 maart 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, 't is wel weer duidelijk wie hier de dienst uitmaakt
Alsof je ook maar iets anders had verwachtquote:Op zondag 7 maart 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, 't is wel weer duidelijk wie hier de dienst uitmaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |