En ieder zijn eigen pcquote:Op zondag 7 maart 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En de afstandsbediening, die heb ik ook graag bij de hand
Knuffelen, was dat dan weerquote:Op zondag 7 maart 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je dan ook nog af en toe wil knuffelen, dan denk ik dat wij moeten trouwen
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Knuffelen, was dat dan weer
Nieuwerwets geneuzel zeker weer huh
O die zouden we bijna vergeten ja, nou het is allemaal geregeld en ging nog makkelijk ook, wanneer beginnen wequote:
Ik wil 1 x in de maand met Laysa op stap, en af en toe een girlsnight thuis, dat is allesquote:Op zondag 7 maart 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh God, je bent veel te soepel, waar zit de adder?
Of ben je het zelf
Ja sorry, je zit even in de wachtkamer, ik probeer eerst Kallyquote:
Moet je niet eerst even aan Teun vragen hoe lang je ketting is?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O die zouden we bijna vergeten ja, nou het is allemaal geregeld en ging nog makkelijk ook, wanneer beginnen we
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je niet eerst even aan Teun vragen hoe lang je ketting is?
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag iedere week een dag op stap met Laysa en die girlsnight lijkt mij perfectquote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil 1 x in de maand met Laysa op stap, en af en toe een girlsnight thuis, dat is alles
Oke deal danquote:Op zondag 7 maart 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je mag iedere week een dag op stap met Laysa en die girlsnight lijkt mij perfect![]()
oeioei, een girlsnight, wat een feest![]()
Laat maar. Ik ga tegenwoordig alleen maar voor de eerste plek. Second best doe ik niet meer aanquote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja sorry, je zit even in de wachtkamer, ik probeer eerst Kally![]()
![]()
Bovendien zit je al in het harem van de Kardinaal
Nou ja zeg, ik ben van leven en laten leven hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die laat ik even aan Teun (kan ik er weer mooi mjn veto over uitspreken)quote:Op zondag 7 maart 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
En niet geheel onbelangrijke vraag: Waar gaan jullie wonen?
Who cares, zolang de bank maar in 't bereik van de afstandbediening van de tv staatquote:Op zondag 7 maart 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
En niet geheel onbelangrijke vraag: Waar gaan jullie wonen?
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Who cares, zolang de bank maar in 't bereik van de afstandbediening van de tv staat.
En de warme hap om 6 uur op tafelquote:Op zondag 7 maart 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Who cares, zolang de bank maar in 't bereik van de afstandbediening van de tv staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |