Kleintjes he Teun, ik heb al 2 knullenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan die kleine toch niet bij z'n vader weghalen
ik zit te denken maar ik geloof het nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie moet anders je Caramacs halen?
Of heb je inmiddels een andere fetisj verslaving?
Bananenmelk....je moet bananenmelk gaan drinkenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit te denken maar ik geloof het niet
op dit moment vreet ik gewoon alles![]()
maar met mate
Ja dat was 1 en dezelfdequote:
jah heb ik in huis maar ik zit maar weer effe braaf aan de theequote:Op zondag 7 maart 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bananenmelk....je moet bananenmelk gaan drinken
Als ze zaken er zo bijliggen, dan gaan we lekker op de Veluwe wonen. Laat die teringlijer dan maar een stuk rijden om z'n zonen op te halenquote:
ja je moet ook heul niet braaf gaan zitten doenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
jah heb ik in huis maar ik zit maar weer effe braaf aan de thee
En water met een beetje citroen erin, is dat niks voor jequote:Op zondag 7 maart 2010 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
jah heb ik in huis maar ik zit maar weer effe braaf aan de thee
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ze zaken er zo bijliggen, dan gaan we lekker op de Veluwe wonen. Laat die teringlijer dan maar een stuk rijden om z'n zonen op te halen
*krasquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar eens dromen van ooit nummer 1 zijn bij een vent.... want in dromen kan alles hè.
nee is ook geen zak aan h'e dat bravequote:Op zondag 7 maart 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja je moet ook heul niet braaf gaan zitten doen
Dat hoeft niet perse braaf te zijn heurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |