Mooi, stuur maar foto'squote:Op zondag 7 maart 2010 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik schaam mij niet voor mijn perfecte lichaam.
Haha, even de oude caps zoeken.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kennen we deze explosievendeskunige niet nog van die vuurwerk episode?
Lijkt me wel interessant, maar ook wel eng.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb eigenlijk wel intresse om een van zijn 'collega's' te worden..
Wat zou het verdienenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant, maar ook wel eng.
komt nog komt nogquote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef dubidub het volgende:
Ik vind het echt fucking saai.
Ik koop toch ook flessen drank aldaar?
Dat jaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht toch echt dat je niet meer terug mocht.
weer iets geleerdquote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht toch echt dat je niet meer terug mocht.
Weet ik niet.quote:
De gemiddelde SBS'er misschien niet?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Smart_ass het volgende:
Alsof wij niet weten hoe het er op Schiphol aan toe gaat. Jezus.
Het is gewoon dubbel dat je geen fles drank mee mag en toch drank kan kopen op het vliegveldquote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef dubidub het volgende:
Ik vind het echt fucking saai.
Ik koop toch ook flessen drank aldaar?
je moet alleen wel een ticket kopenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef teamlead het volgende:
oeh.. taxfree shoppen kan dus ook zonder te vliegen
da's dan wel weer handig om te weten
Hersenloze schepsels.quote:
wat je in het tax free gedeelte koopt mag je wel meenemen in een gesealde zakquote:Op zondag 7 maart 2010 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is gewoon dubbel dat je geen fles drank mee mag en toch drank kan kopen op het vliegveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |