quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef cherrycoke het volgende:
het duitse nummer van deze reclame
yea bedanktquote:
Geen dank.quote:
De vocalen hebben meer vreugde en zijn scheller.quote:
strijkers, begrafenissen, ik gok:quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:51 schreef Compass het volgende:
Help! ik zoek een klasiek nummer...
Voornamelijk strijkinstrumenten ik vind dit er een HEEEL KLEIN BEETJE op lijken: (rare vergelijking ik weet!)
Word voornamelijk gedraaid op begravenissen...
Deze, hoewel er geen scooter in zit?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoi ik zoek ook een liedje geloof 2008/2007
Lijkt een beetje op de melodie uit onderstaand liedje:
Vanaf 1.35. en dan vooral het instrument v/d melodie op dat moment
Geloof dat de clip toen geanimeerd was met o.a. een meid op een scooter.
Helleeeep
Dat is hem dankje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Deze, hoewel er geen scooter in zit?
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef SLP_ het volgende:
Ik zoek een liedje maar weet geen tekst, hendigHet is een vrij nieuw nummer denk ik, ik kende het in ieder geval nog niet. Het is gezongen, nja meer rap achtig, door een vrouw. De stem deed me denken aan Fergie, maar dat was het niet. Het liedje is R&B/hiphop achtig ofzo maar dan in de stijl van Timbaland
Weet iemand toevallig wat ik bedoel?
U2 - Sunday bloody sunday?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef Rumille het volgende:
Zoek een nummer van AC/DC. Volgens mij zingt de zanger iets met 'Sunday'. Blabla Sunday.
Beetje vaag, maar zoiets dus.
Sundaystruck?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef Rumille het volgende:
Zoek een nummer van AC/DC. Volgens mij zingt de zanger iets met 'Sunday'. Blabla Sunday.
Beetje vaag, maar zoiets dus.
Niet helemaal.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef BurnOut69 het volgende:
Er was rond de zomertijd van 2009 Op de Nederlandse muziek kanalen (TMF en MTV) zo'n Pools/Oostblok achtige dance liedje. Het liedje was vrij populair in disco's alleen ik ben de naam ervan vergeten. Kan iemand mij de naam vertellen?
in de clip zag je een man acordeon spelen.
B.v.d Burnout69
Ik hoop niet dat je deze bedoelt:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef BurnOut69 het volgende:
Er was rond de zomertijd van 2009 Op de Nederlandse muziek kanalen (TMF en MTV) zo'n Pools/Oostblok achtige dance liedje. Het liedje was vrij populair in disco's alleen ik ben de naam ervan vergeten. Kan iemand mij de naam vertellen?
in de clip zag je een man acordeon spelen.
B.v.d Burnout69
Ik zit op mob dus kan ff geen youtubelink geven maar misschien Timbaland - If We Ever Meetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik herinner me iets, volgens mij komt in het refrein iets voor als 'step out' en dan iets met mind
of toch nietZo irritant ik kan echt niet op de tekst komen
![]()
@ 12:23 hoor jequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:30 schreef BurnOut69 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet die afspeeld om 12:23 van de video
http://www.tmf.nl/video/3(...)el_2_summer_mix.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |