Doe maar wel, anders komt die meuk in een ander forum terecht.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:26 schreef Iuc het volgende:
Net zo'n vraag als:
Voetbal, is dat een subforum waard?
Mannen die niet van voetbal houdenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:26 schreef Iuc het volgende:
Net zo'n vraag als:
Op beide is het antwoord: Nee.
Weet voldoende.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef gnilrednoz het volgende:
Jawel, het is wel een topic waard. Alleenv misschien niet een week van tevoren
En luc, ga weg, je weet niks gast
Ik zit in het uitvakquote:Op zondag 7 maart 2010 15:28 schreef Iuc het volgende:
[..]
Weet voldoende.
In ieder geval dat ik volgende week in de kroeg op groot scherm de wedstrijd ga zitten kijken en juichen als PSV Ajax inmaakt.
[centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 10*quote:Op zondag 7 maart 2010 15:26 schreef Iuc het volgende:
Net zo'n vraag als:
Op beide is het antwoord: Nee.
psvers doen niet aan sex, dat weet je tochquote:Op zondag 7 maart 2010 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
[centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 10*
Neuken jullie nou echt vaak buiten de deur ?
want psv is supergoed jeeejquote:Op zondag 7 maart 2010 15:28 schreef Iuc het volgende:
[..]
Weet voldoende.
In ieder geval dat ik volgende week in de kroeg op groot scherm de wedstrijd ga zitten kijken en juichen als PSV Ajax inmaakt.
Ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
[centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 10*
Neuken jullie nou echt vaak buiten de deur ?
Je bent gemeenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:48 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ja.
Dit itt jou. Jij komt niet buiten de deur
We hebben alleen aan winnen watquote:
Leuk trouwens dat PSV'ers meestal Ajacieden uitlachen dat ze nog teren op succes van jaren geledenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:43 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV wint deze wedstrijden meestal....
Goed zo, laat de druk maar bij Ajax liggen en de kenners Ajax tippen voor winst.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax favoriet. Dat is geen voordeel voor ze als ze tegen PSV spelen.
Die zal ik maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:32 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me wel een topic met een fatsoenlijke OP waard ja
schieten beiden geen fuck mee opquote:
Als het 0-0 wordt, weten we tenminste dat Ajax geen kampioen zal worden. En we krijgen dan nog wel Twente thuis.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schieten beiden geen fuck mee opAlleen Twente
Beter toch.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schieten beiden geen fuck mee opAlleen Twente
Alleen bij UPCquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:09 schreef Santello het volgende:
Heb ik het nou goed gelezen op de Eredivisie Live promo channel, dat PSV-AJAX Kosteloos te bekijken is?
Kan het nergens op de site vinden. Iemand meer info
Kijk hier. Een halve OP als 40e post.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
'Wordt de competitie weer spannend?'. Dat is de grote vraag voor aanvang van de topper Ajax - PSV van zondag. In de wetenschap dat FC Twente vrijdagavond al won, mogen Ajax én PSV geen fout maken. Beide teams zullen vol voor de winst willen gaan. Trainer Martin Jol wees zaterdag negentien spelers, aan van wie er een nog af zal vallen. Lees hier de volledige selectie.
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Toby Alderweireld
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Hyun Jun Suk
Demy de Zeeuw
Nicolás Lodeiro
Christian Eriksen
De wedstrijd Ajax - PSV, die onder leiding staat van scheidsrechter Kevin Blom, begint zondag om 16.30 uur in een uitverkochte ArenA. Kom op tijd, zodat je geen moment mist van de topper.
Waar je je druk om maakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk hier. Een halve OP als 40e post.
Bedoel je andersom?quote:
Dat kan ik alleen maar hopenquote:Op zondag 14 maart 2010 13:11 schreef Radio-silence het volgende:
AJAX gaat dit gegarandeerd verliezen.....
Doe eens uitleggen dan ?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:16 schreef Santello het volgende:
Gelukkig is de wedstrijd gratis te volgen op tv
UPC laat het gratis zien!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:28 schreef RSXX het volgende:
-dubbel post :| -
UPCquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:30 schreef RSXX het volgende:
[..]
UPC
't word voor mij dan maar Sopcast, hopen op een goede stream![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over
Eredivisie Livequote:Op zondag 14 maart 2010 13:30 schreef RSXX het volgende:
[..]
UPC
't word voor mij dan maar Sopcast, hopen op een goede stream![]()
Dat heb je dan waarschijnlijk al jaren?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over
Dat kan wel kloppenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:20 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat heb je dan waarschijnlijk al jaren?
mag wel het sopcast adres geven toch? alleen niet een link naar sopcast oid zelfquote:
Ah ok, zou best wel kunnen.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
mag wel het sopcast adres geven toch? alleen niet een link naar sopcast oid zelf
Same herequote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb net een kijkcode gekocht voor deze wedstrijd! Normaal gesproken werk ik in het weekend dus daarom heb ik geen Eredivisie Live, maar deze wedstrijd wil ik per sé live zien!
Veel succes, heb dit ook ooit gedaan omdat ik mijn oude beltegoed moest opmaken. Maar dit was niet zo'n succes, beeld haperde en af en toe zwart beeld, daarna ging er iets mis waardoor ik niet meer kon kijken, of ik moest een nieuwe code kopenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb net een kijkcode gekocht voor deze wedstrijd! Normaal gesproken werk ik in het weekend dus daarom heb ik geen Eredivisie Live, maar deze wedstrijd wil ik per sé live zien!
Bij PSV was het iets sfeervoller op de training http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7091quote:Op zondag 14 maart 2010 15:30 schreef ujjain het volgende:
Joduhhhhh
Joduhhhhh
Joduhhhhh
![]()
Joduhhhhh
Joduhhhhh
Joduhhhhh
Opstelling Ajax:quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:54 schreef RSXX het volgende:
[..]
Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, De Jong, Enoh; Suárez, Pantelic en Emanuelson.
Opstelling PSV:
Isaksson; Manolev, Rodriguez, Salcido, Pieters; Bakkal, Afellay, Engelaar; Amrabat, Toivonen en Dzsudzsák.
Werkt tot nu toe perfect hier, perfecte kwaliteit!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef RSXX het volgende:
[..]
Veel succes, heb dit ook ooit gedaan omdat ik mijn oude beltegoed moest opmaken. Maar dit was niet zo'n succes, beeld haperde en af en toe zwart beeld, daarna ging er iets mis waardoor ik niet meer kon kijken, of ik moest een nieuwe code kopenMaar dat kan ook aan me internet hebben gelegen
Dan maar gratis kijken via sopcast
nee joh, ik lig nu al helemaal dubbel om die gastenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kanaal 2 van eredivisie live is ook om te huilen!
Eigenlijk is dit gewoon te erg, dat er voor deze onzin markt is, verpaupering van de NL-se samenleving imo.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee joh, ik lig nu al helemaal dubbel om die gasten
Onzin, of het na 3 seconden of 1 seconde voor tijd is, altijd dezelfde bestraffing.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef Cudles het volgende:
Net iets te vroeg voor rood lijkt me. In de herhaling viel het ook wel mee.
quote:
quote:
Meer van hey hier zie je morph ook weerquote:Op zondag 14 maart 2010 16:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Niet echt slim om binnen een paar minuten 2x geel te krijgen.
Hangt de strafmaat nu ook al af van het moment?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef Cudles het volgende:
Net iets te vroeg voor rood lijkt me. In de herhaling viel het ook wel mee.
hier is dat kutcommentaar vervangen voor redelijk neutraal commentaar!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:40 schreef Reddiablo het volgende:
wat een kutcommentaar
Allebei terecht wat mij betreft.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:41 schreef 16meter het volgende:
Wedstrijd nu al kapot gemaakt.
Bedankt Blom. Gefeliciteerd psv.
Als we hierom moeten lachen, zou ik dat er de volgende keer bijzetten.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Schot is van ver, volgens mij zit Fer bij feyenoord
Ik kon het niet goed zien, werd ie van een meter in zijn gezicht geschoten of kreeg hij een klein tikje?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:44 schreef ujjain het volgende:
PSV had al 15x rood moeten hebben,
Siem de Jong speelt ook steeds beter de laatste weken.
Check ff je pm.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ohh als Cassio erin komt, dan kan ik feliciteer ik ajax meteen
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als we hierom moeten lachen, zou ik dat er de volgende keer bijzetten.
gelukt dusquote:Op zondag 14 maart 2010 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als we hierom moeten lachen, zou ik dat er de volgende keer bijzetten.
checkquote:Op zondag 14 maart 2010 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kan iemand mij een sopcastlinkje pm'en?
Danku
vanwege wat?!quote:
Oh, je bent er zo één, fijn, dan zal ik het niveau volgende keer nog wat verder omlaag schroeven voor ik je quote.quote:
Dan hoef je dus niet veel moeite te doenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo één, fijn, dan zal ik het niveau volgende keer nog wat verder omlaag schroeven voor ik je quote.
Dat dus!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ow en mensen die om een link vragen... lees de regels nog eens.
geen tijd om de regels nu te lezen!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ow en mensen die om een link vragen... lees de regels nog eens.
quote:
of kijk GRATIS bij bij upcquote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef Whiteguy het volgende:
Sowieso, beetje op je computer naar een brakke stream kijken naar DE wedstrijd van het jaar. Zoek dan een leuk sportcafe op of neem voor een paar euro per maand eredivisie live.
14,95 per maand is iets meer dan een paar euroquote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef Whiteguy het volgende:
Sowieso, beetje op je computer naar een brakke stream kijken naar DE wedstrijd van het jaar. Zoek dan een leuk sportcafe op of neem voor een paar euro per maand eredivisie live.
Dacht dat ook de nieuwe regel wasquote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand die zeurt om een kaart zou er meteen zelf eentje moeten krijgen.
Ach, sommigen besteden ¤120,- per jaar liever beter, en deze stream is perfectquote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef Whiteguy het volgende:
Echt veel is het ook weer niet. 3 pakjes sigaretten ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
14,95 per maand is iets meer dan een paar euro
Bij eredivisie live 2? Misschien na de rust dat ik daar verder kijk!quote:
De wedstrijd van het jaar? Je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie ze die regel dan zelden toepassen. Moeten ze 2010/2011 maar eens mee beginnen. Zeurt er iemand om een kaart, dan direct een gele kaart.quote:
Wil je mij even PMen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:55 schreef ujjain het volgende:
[..]
Ach, sommigen besteden ¤120,- per jaar liever beter, en deze stream is perfectDus maak jij gewoon maar je eigen beslissingen ipv dat je een poging doet anderen af te zeiken.
Er zijn genoeg redenen denkbaar dat je nu niet in een café of in de arena zit.
ik biets altijdquote:Op zondag 14 maart 2010 16:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Echt veel is het ook weer niet. 3 pakjes sigaretten ofzo.
en dan krijg je dat fan commentaarquote:Op zondag 14 maart 2010 16:58 schreef ujjain het volgende:
www.sopcast.net
Programma downloaden en installeren, zoeken op Ajax in balk rechtsboven (bij tags), en draait perfect!
goed gezienquote:Op zondag 14 maart 2010 17:00 schreef Woffel het volgende:
lekker uit een onterechte corner
Amen.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
goed gezien! Maar goed, dat mag geen reden zijn! Slecht op de man verdedigen
Suarez word iedere dag een groter acteur. Dus de scheids omleiden word ook makkelijker.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:02 schreef Confetti het volgende:
Blom![]()
Hoe kan je nou in die kut schwalbe van Suarez trappen?
Ik hoop hetquote:Op zondag 14 maart 2010 17:01 schreef patrickpsv het volgende:
als we dit verliezen zijn we echt de lul
Ach, als alles eerlijk ging stond het Ajax nu met 7 punten voorsprong al 1e.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef ujjain het volgende:
[..]
Ach, als alles eerlijk ging stond het Ajax nu met 7 punten voorsprong al 1e.
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef ujjain het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook een leuke ervaringquote:Op zondag 14 maart 2010 17:07 schreef Anonymousz het volgende:
ik kijk niet naar de wedstrijd maar ik ga wel het topic volgen
Whatquote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef ujjain het volgende:
[..]
Ik dus ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:07 schreef Anonymousz het volgende:
ik kijk niet naar de wedstrijd maar ik ga wel het topic volgen
klopt, psv moet echt zijn kansen beter benuttenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:07 schreef joers1 het volgende:
1-0, tegen de verhouding in, maar ok, dat telt.
Beetje over en weerquote:Op zondag 14 maart 2010 17:08 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
Hoe zijn de verhoudingen?
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:07 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Jij ook hierja zeker ik ben overal te vinden op FOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Te laat, op naar de 2-0.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:08 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
klopt, psv moet echt zijn kansen beter benutten
Jazekerquote:
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja zeker ik ben overal te vinden op FOK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
what's new???quote:Op zondag 14 maart 2010 17:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Suarez begon al met roepen voordat salcido er was
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef Reddiablo het volgende:
dat was inderdaad een goal of een pingel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |