vanwege wat?!quote:
Oh, je bent er zo één, fijn, dan zal ik het niveau volgende keer nog wat verder omlaag schroeven voor ik je quote.quote:
Dan hoef je dus niet veel moeite te doenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo één, fijn, dan zal ik het niveau volgende keer nog wat verder omlaag schroeven voor ik je quote.
Dat dus!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ow en mensen die om een link vragen... lees de regels nog eens.
geen tijd om de regels nu te lezen!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ow en mensen die om een link vragen... lees de regels nog eens.
quote:
of kijk GRATIS bij bij upcquote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef Whiteguy het volgende:
Sowieso, beetje op je computer naar een brakke stream kijken naar DE wedstrijd van het jaar. Zoek dan een leuk sportcafe op of neem voor een paar euro per maand eredivisie live.
14,95 per maand is iets meer dan een paar euroquote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef Whiteguy het volgende:
Sowieso, beetje op je computer naar een brakke stream kijken naar DE wedstrijd van het jaar. Zoek dan een leuk sportcafe op of neem voor een paar euro per maand eredivisie live.
Dacht dat ook de nieuwe regel wasquote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand die zeurt om een kaart zou er meteen zelf eentje moeten krijgen.
Ach, sommigen besteden ¤120,- per jaar liever beter, en deze stream is perfectquote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef Whiteguy het volgende:
Echt veel is het ook weer niet. 3 pakjes sigaretten ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
14,95 per maand is iets meer dan een paar euro
Bij eredivisie live 2? Misschien na de rust dat ik daar verder kijk!quote:
De wedstrijd van het jaar? Je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie ze die regel dan zelden toepassen. Moeten ze 2010/2011 maar eens mee beginnen. Zeurt er iemand om een kaart, dan direct een gele kaart.quote:
Wil je mij even PMen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:55 schreef ujjain het volgende:
[..]
Ach, sommigen besteden ¤120,- per jaar liever beter, en deze stream is perfectDus maak jij gewoon maar je eigen beslissingen ipv dat je een poging doet anderen af te zeiken.
Er zijn genoeg redenen denkbaar dat je nu niet in een café of in de arena zit.
ik biets altijdquote:Op zondag 14 maart 2010 16:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Echt veel is het ook weer niet. 3 pakjes sigaretten ofzo.
en dan krijg je dat fan commentaarquote:Op zondag 14 maart 2010 16:58 schreef ujjain het volgende:
www.sopcast.net
Programma downloaden en installeren, zoeken op Ajax in balk rechtsboven (bij tags), en draait perfect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |