Doe eens uitleggen dan ?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:16 schreef Santello het volgende:
Gelukkig is de wedstrijd gratis te volgen op tv
UPC laat het gratis zien!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:28 schreef RSXX het volgende:
-dubbel post :| -
UPCquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:30 schreef RSXX het volgende:
[..]
UPC
't word voor mij dan maar Sopcast, hopen op een goede stream![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over
Eredivisie Livequote:Op zondag 14 maart 2010 13:30 schreef RSXX het volgende:
[..]
UPC
't word voor mij dan maar Sopcast, hopen op een goede stream![]()
Dat heb je dan waarschijnlijk al jaren?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over
Dat kan wel kloppenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:20 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat heb je dan waarschijnlijk al jaren?
mag wel het sopcast adres geven toch? alleen niet een link naar sopcast oid zelfquote:
Ah ok, zou best wel kunnen.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
mag wel het sopcast adres geven toch? alleen niet een link naar sopcast oid zelf
Same herequote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb net een kijkcode gekocht voor deze wedstrijd! Normaal gesproken werk ik in het weekend dus daarom heb ik geen Eredivisie Live, maar deze wedstrijd wil ik per sé live zien!
Veel succes, heb dit ook ooit gedaan omdat ik mijn oude beltegoed moest opmaken. Maar dit was niet zo'n succes, beeld haperde en af en toe zwart beeld, daarna ging er iets mis waardoor ik niet meer kon kijken, of ik moest een nieuwe code kopenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb net een kijkcode gekocht voor deze wedstrijd! Normaal gesproken werk ik in het weekend dus daarom heb ik geen Eredivisie Live, maar deze wedstrijd wil ik per sé live zien!
Bij PSV was het iets sfeervoller op de training http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7091quote:Op zondag 14 maart 2010 15:30 schreef ujjain het volgende:
Joduhhhhh
Joduhhhhh
Joduhhhhh
![]()
Joduhhhhh
Joduhhhhh
Joduhhhhh
Opstelling Ajax:quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:54 schreef RSXX het volgende:
[..]
Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, De Jong, Enoh; Suárez, Pantelic en Emanuelson.
Opstelling PSV:
Isaksson; Manolev, Rodriguez, Salcido, Pieters; Bakkal, Afellay, Engelaar; Amrabat, Toivonen en Dzsudzsák.
Werkt tot nu toe perfect hier, perfecte kwaliteit!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef RSXX het volgende:
[..]
Veel succes, heb dit ook ooit gedaan omdat ik mijn oude beltegoed moest opmaken. Maar dit was niet zo'n succes, beeld haperde en af en toe zwart beeld, daarna ging er iets mis waardoor ik niet meer kon kijken, of ik moest een nieuwe code kopenMaar dat kan ook aan me internet hebben gelegen
Dan maar gratis kijken via sopcast
nee joh, ik lig nu al helemaal dubbel om die gastenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kanaal 2 van eredivisie live is ook om te huilen!
Eigenlijk is dit gewoon te erg, dat er voor deze onzin markt is, verpaupering van de NL-se samenleving imo.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee joh, ik lig nu al helemaal dubbel om die gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |