quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Gelukkig dwingt niemand jou om dit topic te bezoeken.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef AryaMehr het volgende:
Een dergelijke titel was beter geweest: vol met kleuters en kinderachtige conversaties!
goed dat je terug bentquote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef AryaMehr het volgende:
Een dergelijke titel was beter geweest: vol met kleuters en kinderachtige conversaties!
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef AryaMehr het volgende:
Zoveel geld heb ik niet, sorryquote:Op zondag 7 maart 2010 15:21 schreef Squirrel.D het volgende:
Nieuwste bod van wiki![]()
Hij geeft voor mij een ps3 zijn pc en 1000 euro iemand hoger?
Zijn full-time broertjequote:Op zondag 7 maart 2010 15:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet, sorryje zult Wiks slaafje moeten worden
Ik heb altijd al een broertje willen hebben om mijn agressie op te uiten....quote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef Julis het volgende:
Wie wil mijn broertje hebben. Iemand?
Deze kant van jou kende ik nog niet..quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een broertje willen hebben om mijn agressie op te uiten....
Ik ben er voor jequote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef maar toe, door deze zelfverzonnen leugen te posten, geef je eigenlijk aan dat je heel graag een blauw-ogige broer van 18 jaar had gehad.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:21 schreef Squirrel.D het volgende:
wen er alvast aan.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze kant van jou kende ik nog niet..
Dat is wel hoog.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:21 schreef Squirrel.D het volgende:
Ik wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze kant van jou kende ik nog niet..
Begint 'ie weer over zijn blauwe ogen.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef maar toe, door deze zelfverzonnen leugen te posten, geef je eigenlijk aan dat je heel graag een blauw-ogige broer van 18 jaar had gehad.
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Begint 'ie weer over zijn blauwe ogen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
ogige is eigenlijk best een raar woord.
Laat IHVK met rust!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:28 schreef AryaMehr het volgende:
IHVK, hoe hebben ze jou ooit tot C&H mod gemaakt? Ik snap het niet. Je autoriteit op het gebied van cultuur en historie is mij iniedergeval nog niet doordrongen.
Dat vind ik ook haha.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
ogige is eigenlijk best een raar woord.
Die van jouw bij mij ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 15:28 schreef AryaMehr het volgende:
IHVK, hoe hebben ze jou ooit tot C&H mod gemaakt? Ik snap het niet. Je autoriteit op het gebied van cultuur en historie is mij iniedergeval nog niet duidelijk geworden.
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:28 schreef AryaMehr het volgende:
IHVK, hoe hebben ze jou ooit tot C&H mod gemaakt? Ik snap het niet. Je autoriteit op het gebied van cultuur en historie is mij iniedergeval nog niet duidelijk geworden.
Als ik haar pols al een beetje vast knijp en bloed zegt. gaat ze neer.quote:
Ahhhh....quote:Op zondag 7 maart 2010 15:30 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Als ik haar pols al een beetje vast knijp en bloed zegt. gaat ze neer.
Je dacht van: laat ik het niveau van dit topic en de voorgaande maar in ere houden? Dat zegt overigens genoeg aangezien je volgens mij ook wel begrijpt wat ik bedoel. Je kennis op het gebied van historie en cultuur zijn nihil. Wellicht dat dat de reden is dat ik geen enkele topic in C&H zie die door jou is geopend. Maar goed, dat Fok! gebrek heeft aan kwalitatieve moderators is mij allang duidelijk geworden.quote:
Vroeger was ik wel sterker dan jij, geef toequote:Op zondag 7 maart 2010 15:30 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Als ik haar pols al een beetje vast knijp en bloed zegt. gaat ze neer.
Je bent echt jaloers hequote:Op zondag 7 maart 2010 15:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je dacht van: laat ik het niveau van dit topic en de voorgaande maar in ere houden? Dat zegt overigens genoeg aangezien je volgens mij ook wel begrijpt wat ik bedoel. Je kennis op het gebied van historie en cultuur zijn nihil. Wellicht dat dat de reden is dat ik geen enkele topic in C&H zie die door jou is geopend. Maar goed, dat Fok! gebrek heeft aan kwalitatieve moderators is mij allang duidelijk geworden.
Het interesseert je wel érg veel, dat je tegen je zin hele topics door gaat spitten.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je dacht van: laat ik het niveau van dit topic en de voorgaande maar in ere houden? Dat zegt overigens genoeg aangezien je volgens mij ook wel begrijpt wat ik bedoel. Je kennis op het gebied van historie en cultuur zijn nihil. Wellicht dat dat de reden is dat ik geen enkele topic in C&H zie die door jou is geopend. Maar goed, dat Fok! gebrek heeft aan kwalitatieve moderators is mij allang duidelijk geworden.
met je kangoeroe trap jaquote:Op zondag 7 maart 2010 15:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Vroeger was ik wel sterker dan jij, geef toe.
"Medelijden is liefde in négligé."quote:Op zondag 7 maart 2010 15:34 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Je bent echt jaloers he.
Ik heb medelijden met je.
De afgelopen drie maanden heb je geen enkele topic geopend man.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:34 schreef IHVK het volgende:
Moet je toch echt beter kijken, vriend.
De afgelopen drie maanden heb je alleen maar gezeurdquote:Op zondag 7 maart 2010 15:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De afgelopen drie maanden heb je geen enkele topic geopend man.
Ik ben blij dat je mijn ontwikkelingen aandachtig volgt.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:38 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
De afgelopen drie maanden heb je alleen maar gezeurd
galatasaray is gewoon de beste van de turkcel super ligquote:Op zondag 7 maart 2010 15:37 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ga toch weg galatasarayli. (geintje toch)
Wilcome!
Ik mag jou welquote:Op zondag 7 maart 2010 15:39 schreef BroertjeVanAyça het volgende:
[..]
galatasaray is gewoon de beste van de turkcel super lig
maar bedankt:P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn ontwikkelingen aandachtig volgt.
daar heb je wel gelijk in :pquote:Op zondag 7 maart 2010 15:43 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ooh, wat is hij toch beschaafd.
Dat verandert wel snel
Ik zou het een oprechte belediging vinden als iemand meent dat ik hem blij zou hebben gemaakt.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:40 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ik ben blij da tik iemand blij kan maken, nu jij nog
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het wel echt iets voor hem om een kloon te maken van 'Het broertje van Ayca'.
mijn zus heeft mijn naam verzonnenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het wel echt iets voor hem om een kloon te maken van 'Het broertje van Ayca'.
Ik had niks anders van jou verwacht.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zou het een oprechte belediging vinden als iemand meent dat ik hem blij hebt gemaakt.
slim hoe weet jij dat?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:50 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
heb je slim of normale versie?
Daar heb ik zo mijn redenen voor. Niet in de allerlaatste plaats omdat er hier mensen zijn (IHVK of TM) die bij het geringste een FA erbij halen om als een echte brave borst te melden dat er kloon's in het spel zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik had niks anders van jou verwacht.![]()
P.s. , wat heb jij tegen IHVK ??
hij doet toch gewoon zijn werk..
jaquote:Op zondag 7 maart 2010 15:51 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Twitter,![]()
Maar klopt het dat je op slim geen ps2 spellen kan spelen?
Maar dat klopt toch wel meestal???quote:Op zondag 7 maart 2010 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn redenen voor. Niet in de allerlaatste plaats omdat er hier mensen zijn (IHVK of TM) die bij het geringste een FA erbij halen om als een echte brave borst te melden dat er kloon's in het spel zijn.
aw,, Ik geloof dat bij zulke gevallen het meer om omstandigheden in je buurt afhangt dan wat er hier gebeurt.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Maar ik heb een spuughekel aan dergelijke mensen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij vond hij het niet heel boeiend hier
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:05 schreef Ayca het volgende:
Ik vroeg of hij jou boeiend vond, zegt hij joah
Kontor?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:33 schreef Ayca het volgende:
Als ik het goed heb begrepen gaat dat hele kontor gebeuren verdwijnen.
Kontor = beltegoed.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Kontor is dus een raar systeem met beltegoed?
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef dan eens een recept. (lahmacun)
Ik heb alleen geen geavanceerde keukenapparatuur tot mijn beschikking.
Zoals het ook met shoarma veel lekkerder is als je het zelf maakt, zo is zelfgemaakte lahmacun vast ook veel lekkerderquote:
Sorry, ik had je reactie helemaal niet gezien.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoals het ook met shoarma veel lekkerder is als je het zelf maakt, zo is zelfgemaakte lahmacun vast ook veel lekkerder.
Ik heb geen blender.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry, ik had je reactie helemaal niet gezien.
Lahmacun
Merhabaaquote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef maartjeh het volgende:
merhabaaaa
huiswerk op zondag? mijn moeder en zusje zitten de film 2012 te kijken. SAAAI.
En dat terwijl John Cusack normaal in goeie films speeltquote:Op zondag 7 maart 2010 19:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Merhabaa![]()
Die effecten waren wel mooi. Maar het verhaal zelf was niet echt interessant, nee.
Welk recept voor het deeg is het beste?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je kan alles ook heel fijn hakken met een mes. Duurt alleen wat langer misschien.
ik geef niet zo snel op, Ayça, ik ben een doorzetter. Ben jij een doorzetter? Nee, laat maar, je hoeft niet te antwoorden.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daarom, niet moeilijk doen en 3 euro betalen of een blender kopen en moeite doen
Hmm, even kijken. Mijn moeder maakt altijd het deeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welk recept voor het deeg is het beste?
En jij beweerde dat het zo makkelijk wasquote:Op zondag 7 maart 2010 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, even kijken. Mijn moeder maakt altijd het deeg.
Oh, welke films van hem heb je gezienquote:Op zondag 7 maart 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat terwijl John Cusack normaal in goeie films speelt.
Kan je moeder goed kneden?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, even kijken. Mijn moeder maakt altijd het deeg.
Het is ook makkelijk.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En jij beweerde dat het zo makkelijk was?
1408, High Fidelity, Being John Malkovich,the thin Red Line. Ga ze kijken danquote:Op zondag 7 maart 2010 19:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, welke films van hem heb je gezien? Ik ken hem niet echt
.
Nee, niet nu, morgen na mijn tentamen misschien.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk.Ga je het nu meteen maken of een andere keer?
Dan ga je toch lekker gehaktballen kneden. Kan je moeder ook gehaktballen kneden? Ze is zeker heel goed met haar handen.quote:
Zal ik doenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1408, High Fidelity, Being John Malkovich,the thin Red Line. Ga ze kijken dan.
Dan vraag ik het dadelijk aan mijn moeder, ze is nu niet thuis namelijk.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, niet nu, morgen na mijn tentamen misschien.
Vooral de eerste 3 zijn tof, de derde is niet echt jouw soort film denk ikquote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Zal ik doen. Maar niet nu. Mijn zusje kijkt hiernaast nog een Barbie film
.
Top(pie).quote:Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan vraag ik het dadelijk aan mijn moeder, ze is nu niet thuis namelijk.
Wat is er, Ayça?quote:
Jij bent echt walgelijk pervers.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef wikwakka2 het volgende:
vanwaar die seksueel getinte opmerkingen, genus?
Ik dacht een stuk of 2...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, hoeveel wil je er van hebben? Dat recept van mij is genoeg voor 20 grote lahmcuns ofzo.
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef wikwakka2 het volgende:
vanwaar die seksueel getinte opmerkingen, genus?
quote:
5 max. Als je ze kan bewaren, kan ik er de volgende dag ook van etenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Twee?![]()
Halveer het recept en maak ook wat voor je Bulgaarse huisgenoot.
Klopt.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moeder kan vast en zeker goed koken.
Ja bewaren kan altijd, maar dan smaken ze natuurlijk iets anders. Wij maken altijd super veel die we gewoon invriezen.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
5 max. Als je ze kan bewaren, kan ik er de volgende dag ook van eten.
Wat kijk je scheef.quote:
Jij ook al.quote:
Goed. Hoe is het met jou dan?quote:
Cool.quote:
Is het zo'n belangrijk mailtje?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:58 schreef Ayca het volgende:
Leraren die geen mailtjes terugsturen waardoor je al het hele weekend in spanning zit.
wat ben jij verwend zeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:17 schreef Ayca het volgende:
Oh op mijn 10e had ik allang een eigen pctijden veranderen beste Rookert
genoeg neefjes en nichtjes met spelcomputers idd hier
nee, hij vond het saai volgens mij
Zo deed ik het ook hahahaha.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Rookert het volgende:
Maar goed, wij hadden pas breedband toen ik 13 was ofzo, nu heeft een computer geen zin meer zonder internet eigenlijk
Ik zal eens een mooi verhaal vertellen over hoe ik vroeger werkstukken maakte op de basisschool met mijn moederIk ging dan in de bibliotheek op zoek naar die die informatieboekjes (die N100 boekjes etc) en daar ging ik dan dingen uit opzoeken en typen op de computer. Ik nam meestal personen die al dood waren of geschiedkundige onderwerpen als onderwerp voor mijn werkstuk, want dat was allemaal al afgerond en dus makkelijk te vertellen als verhaal. Ik ging dan ook altijd zeggen "in het jaar 1492" ipv "in 1492" want dat eerste kostte meer woorden en dat tikte lekker aan
Het mooiste waren de plaatjes, want wij hadden toen alleen nog een zwarwit printer en gingen die dus niet allemaal thuis printen in zwartwit. Nee, we gingen uit mooie boeken die plaatjes kopieren in de bibliotheek, namen die toen mee naar huis, namen een A4'tje met volledig tekst en gingen dan het plaatje erop leggen en tellen hoeveel regels het plaatje in beslag nam. Vervolgens gingen we datzelfde aantal aan witregels enteren op de computer en daaronder een regel met omschrijving van het plaatje. Zo printten we het en toen plakte ik het met mijn moeder in mijn werkstuk en zag het er vet netjes uit.
Die goeie, ouwe tijd
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook hahahaha.![]()
N1000 boekjes.
Comic Sans MS of groter, Times New Roman was te klein, lettertype 13 of meerquote:Op zondag 7 maart 2010 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Vroeger, toen je nog ongegeneerd lettertype 18 gebruikte omdat je dacht dat de meester/juf het toch niet zou merken dat er minder tekst op een pagina stond.
Kappen met internet, want papa moest bellenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Of vroeger, toen wij altijd ruzie hadden om wie er nou in mocht bellen om te kunnen internetten. 6 mensen in een huis en maar één computer met internet was toen al geen goeie combinatie
. Of dan haalde mijn moeder per ongeluk de telefoon van de hoorn, en dat verbrak de verbinding dan
.
Limieten, die hebben ze alleen nog in derdewereldlanden als Belgiëquote:Op zondag 7 maart 2010 21:54 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij hebben wij ook nog een tijdje een limiet gehad van 100 mb per maand ofzo
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Limieten, die hebben ze alleen nog in derdewereldlanden als België.
Whehe iddquote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Limieten, die hebben ze alleen nog in derdewereldlanden als België.
Hij like msn youquote:Op zondag 7 maart 2010 22:08 schreef Ayca het volgende:
Stranger: ı like msn you
whehe het is een turk
Ik heb mijn broertje ook een paar keer zien Chatrouletten. Er komen best veel 'smerige' mensen langsquote:
Whehe iddquote:Op zondag 7 maart 2010 22:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertje ook een paar keer zien Chatrouletten. Er komen best veel smerige mensen langs. Maar het is wel grappig
.
Hmm, is de bedoeling niet eigenlijk om gewoon JEZELF te laten zien? Of denk ik nou heel verkeerd?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:15 schreef Ayca het volgende:
Ik krijg alleen dat fake webcam gedoe niet werkend![]()
Dan was het wel een man toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Stom hoor. Ik stopte nadat ik de eerste halfnaakte persoon tegenkwam.
Inleveren, burnquote:Op zondag 7 maart 2010 22:48 schreef Ayca het volgende:
Ik zal het nog een keer proberen als jij niet bij de eerste 10 personen zit dan houd het op(sowieso moet ik zo de laptop inleveren
)
Taalpurist! Wacht maar tot ik jou betrap op een taal- danwel spelfout!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:18 schreef Ayca het volgende:
Spreek jij als je normaliter zegt het uit als liter? ;{ zo vervelend die mensen
Ben benieuwd of het moment ooit komt dat jij iemand op een taal- dan wel spelfout wijst.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Taalpurist! Wacht maar tot ik jou betrap op een taal- danwel spelfout!
Hoor wie het zegt!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Taalpurist! Wacht maar tot ik jou betrap op een taal- danwel spelfout!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2010 15:10:23 ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:08 schreef Ayca het volgende:
Ik zat net in de bus, en wat zijn er toch smerige mensen.Ach, ik had laatst een neger die beweerde dat hij de zoon van Jezus was. Vervolgens rolde hij een joint en legde hij wit poeder op de stoel tegenover hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Wie weet, wie weet...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:16 schreef Ayca het volgende:
Wie weet was hij dat wel! waarom gelooft niemand hem!
Jij hebt hier de vooroordelen, een beetje elke busreiziger vies noemen! Wie weet zijn ze wel heel hygiënisch!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Ayca het volgende:
Misschien was het wel poedersuiker! jij ook met je vooroordelen.
Jihadquote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Ayca het volgende:
Misschien was het wel poedersuiker! jij ook met je vooroordelen.
Nou het zag er iiig niet hygiënisch uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt hier de vooroordelen, een beetje elke busreiziger vies noemen! Wie weet zijn ze wel heel hygiënisch!
Anders vertel je even wat er nou precies gebeurde.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou het zag er iiig niet hygiënisch uit.
Hij was gewoon smerig.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders vertel je even wat er nou precies gebeurde.
Het was verder ook niet als een boeiend verhaal bedoeld.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was verder ook niet als een boeiend verhaal bedoeld.
die had ik ook. Je vader heeft smaak.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Die slippers had mijn vader ook!
Goedemiddag!
Hehe.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
die had ik ook. Je vader heeft smaak.
Hij is op sommige momenten best spannend. Erg goeie film.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehe.
Ik ben nu 1408 aan het downloaden. Ik heb trailer bekeken
. Lijkt mij wel een leuke film
Ik hou wel van spannende filmenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij is op sommige momenten best spannend. Erg goeie film.
Paar schrikmomenten, maar over het algemeen gewoon spannend en leuk psychologisch te werk gegaanquote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehe.
Ik ben nu 1408 aan het downloaden. Ik heb trailer bekeken
. Lijkt mij wel een leuke film
Klinkt goedquote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Paar schrikmomenten, maar over het algemeen gewoon spannend en leuk psychologisch te werk gegaan
Nee. Ik heb er geen behoefte aan om mannetjes die met zichzelf zitten te spelen te zienquote:
Hahaquote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef Ayca het volgende:
Duitsers, negers en naakte mannen. Genoeg chatroulette voor de komende paar uur.
Ieder zijn hobby..quote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça is gewoon een rampviezigheidtoerist
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça is gewoon een rampviezigheidtoerist
Ik vat het dus als een belediging op dat jij wilde dat ik ook op chatroulette kwam.quote:
Maar zo bedoelde ik het helemaal niet!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vat het dus als een belediging op dat jij wilde dat ik ook op chatroulette kwam.
Het spijt me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |