quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Gelukkig dwingt niemand jou om dit topic te bezoeken.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef AryaMehr het volgende:
Een dergelijke titel was beter geweest: vol met kleuters en kinderachtige conversaties!
goed dat je terug bentquote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef AryaMehr het volgende:
Een dergelijke titel was beter geweest: vol met kleuters en kinderachtige conversaties!
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef AryaMehr het volgende:
Zoveel geld heb ik niet, sorryquote:Op zondag 7 maart 2010 15:21 schreef Squirrel.D het volgende:
Nieuwste bod van wiki![]()
Hij geeft voor mij een ps3 zijn pc en 1000 euro iemand hoger?
Zijn full-time broertjequote:Op zondag 7 maart 2010 15:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet, sorryje zult Wiks slaafje moeten worden
Ik heb altijd al een broertje willen hebben om mijn agressie op te uiten....quote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef Julis het volgende:
Wie wil mijn broertje hebben. Iemand?
Deze kant van jou kende ik nog niet..quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een broertje willen hebben om mijn agressie op te uiten....
Ik ben er voor jequote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef maar toe, door deze zelfverzonnen leugen te posten, geef je eigenlijk aan dat je heel graag een blauw-ogige broer van 18 jaar had gehad.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:21 schreef Squirrel.D het volgende:
wen er alvast aan.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze kant van jou kende ik nog niet..
Dat is wel hoog.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:21 schreef Squirrel.D het volgende:
Ik wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze kant van jou kende ik nog niet..
Begint 'ie weer over zijn blauwe ogen.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef maar toe, door deze zelfverzonnen leugen te posten, geef je eigenlijk aan dat je heel graag een blauw-ogige broer van 18 jaar had gehad.
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Begint 'ie weer over zijn blauwe ogen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
ogige is eigenlijk best een raar woord.
Laat IHVK met rust!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:28 schreef AryaMehr het volgende:
IHVK, hoe hebben ze jou ooit tot C&H mod gemaakt? Ik snap het niet. Je autoriteit op het gebied van cultuur en historie is mij iniedergeval nog niet doordrongen.
Dat vind ik ook haha.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
ogige is eigenlijk best een raar woord.
Die van jouw bij mij ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 15:28 schreef AryaMehr het volgende:
IHVK, hoe hebben ze jou ooit tot C&H mod gemaakt? Ik snap het niet. Je autoriteit op het gebied van cultuur en historie is mij iniedergeval nog niet duidelijk geworden.
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:28 schreef AryaMehr het volgende:
IHVK, hoe hebben ze jou ooit tot C&H mod gemaakt? Ik snap het niet. Je autoriteit op het gebied van cultuur en historie is mij iniedergeval nog niet duidelijk geworden.
Als ik haar pols al een beetje vast knijp en bloed zegt. gaat ze neer.quote:
Ahhhh....quote:Op zondag 7 maart 2010 15:30 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Als ik haar pols al een beetje vast knijp en bloed zegt. gaat ze neer.
Je dacht van: laat ik het niveau van dit topic en de voorgaande maar in ere houden? Dat zegt overigens genoeg aangezien je volgens mij ook wel begrijpt wat ik bedoel. Je kennis op het gebied van historie en cultuur zijn nihil. Wellicht dat dat de reden is dat ik geen enkele topic in C&H zie die door jou is geopend. Maar goed, dat Fok! gebrek heeft aan kwalitatieve moderators is mij allang duidelijk geworden.quote:
Vroeger was ik wel sterker dan jij, geef toequote:Op zondag 7 maart 2010 15:30 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Als ik haar pols al een beetje vast knijp en bloed zegt. gaat ze neer.
Je bent echt jaloers hequote:Op zondag 7 maart 2010 15:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je dacht van: laat ik het niveau van dit topic en de voorgaande maar in ere houden? Dat zegt overigens genoeg aangezien je volgens mij ook wel begrijpt wat ik bedoel. Je kennis op het gebied van historie en cultuur zijn nihil. Wellicht dat dat de reden is dat ik geen enkele topic in C&H zie die door jou is geopend. Maar goed, dat Fok! gebrek heeft aan kwalitatieve moderators is mij allang duidelijk geworden.
Het interesseert je wel érg veel, dat je tegen je zin hele topics door gaat spitten.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je dacht van: laat ik het niveau van dit topic en de voorgaande maar in ere houden? Dat zegt overigens genoeg aangezien je volgens mij ook wel begrijpt wat ik bedoel. Je kennis op het gebied van historie en cultuur zijn nihil. Wellicht dat dat de reden is dat ik geen enkele topic in C&H zie die door jou is geopend. Maar goed, dat Fok! gebrek heeft aan kwalitatieve moderators is mij allang duidelijk geworden.
met je kangoeroe trap jaquote:Op zondag 7 maart 2010 15:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Vroeger was ik wel sterker dan jij, geef toe.
"Medelijden is liefde in négligé."quote:Op zondag 7 maart 2010 15:34 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Je bent echt jaloers he.
Ik heb medelijden met je.
De afgelopen drie maanden heb je geen enkele topic geopend man.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:34 schreef IHVK het volgende:
Moet je toch echt beter kijken, vriend.
De afgelopen drie maanden heb je alleen maar gezeurdquote:Op zondag 7 maart 2010 15:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De afgelopen drie maanden heb je geen enkele topic geopend man.
Ik ben blij dat je mijn ontwikkelingen aandachtig volgt.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:38 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
De afgelopen drie maanden heb je alleen maar gezeurd
galatasaray is gewoon de beste van de turkcel super ligquote:Op zondag 7 maart 2010 15:37 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ga toch weg galatasarayli. (geintje toch)
Wilcome!
Ik mag jou welquote:Op zondag 7 maart 2010 15:39 schreef BroertjeVanAyça het volgende:
[..]
galatasaray is gewoon de beste van de turkcel super lig
maar bedankt:P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn ontwikkelingen aandachtig volgt.
daar heb je wel gelijk in :pquote:Op zondag 7 maart 2010 15:43 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ooh, wat is hij toch beschaafd.
Dat verandert wel snel
Ik zou het een oprechte belediging vinden als iemand meent dat ik hem blij zou hebben gemaakt.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:40 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ik ben blij da tik iemand blij kan maken, nu jij nog
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het wel echt iets voor hem om een kloon te maken van 'Het broertje van Ayca'.
mijn zus heeft mijn naam verzonnenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het wel echt iets voor hem om een kloon te maken van 'Het broertje van Ayca'.
Ik had niks anders van jou verwacht.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zou het een oprechte belediging vinden als iemand meent dat ik hem blij hebt gemaakt.
slim hoe weet jij dat?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:50 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
heb je slim of normale versie?
Daar heb ik zo mijn redenen voor. Niet in de allerlaatste plaats omdat er hier mensen zijn (IHVK of TM) die bij het geringste een FA erbij halen om als een echte brave borst te melden dat er kloon's in het spel zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik had niks anders van jou verwacht.![]()
P.s. , wat heb jij tegen IHVK ??
hij doet toch gewoon zijn werk..
jaquote:Op zondag 7 maart 2010 15:51 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Twitter,![]()
Maar klopt het dat je op slim geen ps2 spellen kan spelen?
Maar dat klopt toch wel meestal???quote:Op zondag 7 maart 2010 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn redenen voor. Niet in de allerlaatste plaats omdat er hier mensen zijn (IHVK of TM) die bij het geringste een FA erbij halen om als een echte brave borst te melden dat er kloon's in het spel zijn.
aw,, Ik geloof dat bij zulke gevallen het meer om omstandigheden in je buurt afhangt dan wat er hier gebeurt.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Maar ik heb een spuughekel aan dergelijke mensen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij vond hij het niet heel boeiend hier
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:05 schreef Ayca het volgende:
Ik vroeg of hij jou boeiend vond, zegt hij joah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |