Mwah, zonder Badr was de K-1 een stuk saaier, vergeet dat niet hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:46 schreef Paxlie het volgende:
Baadr Hari is een kansloze mongool die ontzettend slecht is voor alles wat met vechtsport te maken heeft.
Die reacties daaronder wil je ook gewoon niet lezen... Man man!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:44 schreef GSP het volgende:
[..]
Dit was wel het toppunt van blinde agressie.
Het is beter om nadruk te leggen op het woordje WEER. Vooral dat is jammer. Voor de sport sowieso, maar voor hem helemaal. Ik ben geen fan van hem, maar ik vind het wel zonde dat zijn naam nu WEER besmeurd raakt met iets negatiefs. Je hoeft geen beschuldigende vinger te wijzen, maar je kan wel erop wijzen dat er momenten zijn waarop je je professioneler kan opstellen. Hem als persoon begrijpen doe ik maar al te goed, maar hij heeft ook de plicht om het merk Badr Hari te beschermen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nu is er dus weer 'iets' gebeurd, heel jammer. Ik ben zelf wat voorzichtig met conclusies trekken, er is namelijk erg veel onbekend. Maar dat het zijn imago en het imago van de sport schaadt is wel duidelijk
Wat had je gedaan? Ik had ook een interessante doch zware training gehad.quote:
?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Alleen jammer dat Herb Dean er compleet naast zat
Shields vs. Henderson Promo on CBS
Geweldige kut promo weer maar het is beter dan niks I guess
Takedowns takedowns takedownsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat had je gedaan? Ik had ook een interessante doch zware training gehad.
Leglocks 'proberen' onder de knie te krijgen.
x2quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef Amos_ het volgende:
Vond inderdaad ook dat de refs er goed op zaten. Mag ook wel eens gezegd inderdaad.
Wat deed Herb verkeerd? Ik vond eigenlijk dat hij het fantastisch deed, sowieso waren de refs idd erg goed bezig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Alleen jammer dat Herb Dean er compleet naast zat
Hehe, idd beter dan niets.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:
En? Kon je er wat mee uit de voeten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat had je gedaan? Ik had ook een interessante doch zware training gehad.
Leglocks 'proberen' onder de knie te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Junior dos santos vs GonzagaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not impressed by your performance
Ik vond ook van niet hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:06 schreef Amos_ het volgende:
[..]
?
Oh? Ik vond anders van niet.
Anders ff in spoilers wat jij bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vond ook van niet hoormaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat sommige regels ook discutabel zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben ik het ook mee eens hoor.. alleen volgens de regels had het anders gemoeten
Niet bepaaldquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:32 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
En? Kon je er wat mee uit de voeten?
Helaas heeft er iemand uit mijn schoonfamilie besloten die zaterdag te gaan trouwen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Nog mensen die naar Upcoming Glory gaan as zaterdag?
TOP! welke fotograaf is het?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:11 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga zaterdag naar een M-1 event als het goed is (in Weesp)
ga als VIP zelfs met een fotograaf mee die voor hun werkt
nog onbekend denk ik in de vechtsport. Hij is bezig met M-1 in ieder geval. Ik pm zijn naam wel even.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:35 schreef Dacide het volgende:
[..]
TOP! welke fotograaf is het?
(Van M-1 zelf? Of is het een fotograaf van mixfight/fighttalk/kickbox ? )
Ik heb die avond een verjaardag, kan dus ook niet live kijken. Is trouwens een gratis & legale stream!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Helaas heeft er iemand uit mijn schoonfamilie besloten die zaterdag te gaan trouwen...
Inderdaad!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:20 schreef Paxlie het volgende:
Sowieso even een klein applaus voor de UFC. Vroeger had je Sylvia en Arlovski, dat was het. Nu zijn er echt een man of 6 met een serieuze status die voor de titel kunnen gaan.
Het is El Turk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad!
Contenders:
Lesnar
Carwin
Mir
Cain
JDS
Serieuze spelers:
Gonzaga
Nogueira
Duffee
Overig:
Kongo
Struve
Patt Barry
Fatty Nelson
Yvel
Rothwell
CroCop
Hardonk
Buentello
Russow
Tuchscherer
Al Turk
En verder nog een rijtje minder belangrijke vechters...
Ik zat even op UFC.com te kijken en wie zag ik daar nog tussen de vechters staan?
Patrick Smith en Teila Tuli (!!)![]()
![]()
![]()
Is dat een geintje van de UFC of zien we beiden binnenkort een keer in actie?
Couture is niet heavy weight meer.. Couture gaat gewoon van heavy weight alle ladders downwards naar lightweight om alle belts te sparen en een true Captain America status te krijgen!quote:
Captain America aka the naturalquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Couture is niet heavy weight meer.. Couture gaat gewoon van heavy weight alle ladders downwards naar lightweight om alle belts te sparen en een true Captain America status te krijgen!
Waarom?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Amos_ het volgende:
Couture gebruikt/maakt reclame voor een shitmerk. Everlast gloves zijn k*t.
Die dingen gaan vrij snel kapot imo.quote:
Het is Al-Turk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is El Turk.![]()
Voor de rest ben ik het eens met Dacide.
Hij speelt ook in gare films, maar dat doet niks af aan zijn grootsheid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Amos_ het volgende:
Couture gebruikt/maakt reclame voor een shitmerk. Everlast gloves zijn k*t.
Dat is waar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:31 schreef GSP het volgende:
[..]
Hij speelt ook in gare films, maar dat doet niks af aan zijn grootsheid.
Oeps, je hebt gelijk. dan blijf ik het alleen met Dacide eens en heb ik verder niets gezegd.quote:
ik heb wel laatst Jardine gezien in de film Gamer. Fedor weet ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Fedor speelt toch ook in een film...?
Jardine speelt ook in Cranck.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef GSP het volgende:
[..]
ik heb wel laatst Jardine gezien in de film Gamer. Fedor weet ik niet.
Crank 2.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Fedor speelt toch ook in een film...?
Is dat een film? Misschien is hij wel voor de fun kleiduiven aan het schieten in zijn achtertuinquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
http://www.faniq.com/blog(...)-Out-Soon-Blog-16281
IMDB zegt overigens dat hij er nog geen gemaakt heeft, maar dat er wel mee bezig is.
http://www.imdb.com/name/nm2178954/
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef GSP het volgende:
[..]
Is dat een film? Misschien is hij wel voor de fun kleiduiven aan het schieten in zijn achtertuin
Jij hebt ook standaard een lijk in je achtertuin?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef GSP het volgende:
[..]
Is dat een film? Misschien is hij wel voor de fun kleiduiven aan het schieten in zijn achtertuin
Inclusief Frans-Canadees accent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef incognitoomuch het volgende:
En dan komt GSP in de film opduiken:
I'm not impressed by your performance!
Sowieso GSP die boos kijkt (of praat) zou ik al niet bepaald serieus nemen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Inclusief Frans-Canadees accent.![]()
(met ondertitels dus)
Had ik niet gezien, maar misschien is het zijn broertje Aleksander Emelianenko die een uiltje aan het knappen is?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jij hebt ook standaard een lijk in je achtertuin?(zie foto 2)
Ik moet gelijk weer aan dit filmpje denkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Inclusief Frans-Canadees accent.![]()
(met ondertitels dus)
Hier hetzelfde, wil hem ook nog kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik moet nog steeds dat hele gevecht kijken tegen Hughes.UFC 65 ofzo? Kan em helaas niet vinden op een torrent tracker.
Met het verschil, dat Fedor bij de special forces van Russia heeft gediend.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef GSP het volgende:
[..]
Hier deel 2 van het gevechtquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik moet nog steeds dat hele gevecht kijken tegen Hughes.UFC 65 ofzo? Kan em helaas niet vinden op een torrent tracker.
>Geen special forces toch? Hij was toch een 'gewone' militair?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Met het verschil, dat Fedor bij de special forces van Russia heeft gediend.
Wen d'r maar aan!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:36 schreef Fyodor het volgende:
Verder is 'ons' MMA topic nog nooit zo hard gegaan!
MMA is boomingquote:
Veel te herkenbaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:53 schreef GSP het volgende:
[..]
MMA is booming
Ik heb overigens geprobeerd mijn vriendin bekend te maken met MMA, maar het ground and pound vindt ze toch een beetje teveel van het goede. Ook mijn opa vond het niet zo geweldig, en ik quote: "dat is toch geen sport jongen"![]()
Ik probeer het heel voorzichtig met haar, maar doe het niet overhaastquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:53 schreef GSP het volgende:
[..]
MMA is booming
Ik heb overigens geprobeerd mijn vriendin bekend te maken met MMA, maar het ground and pound vindt ze toch een beetje teveel van het goede. Ook mijn opa vond het niet zo geweldig, en ik quote: "dat is toch geen sport jongen"![]()
Mijn vrouw vind thet ook leuk om te kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kijk alleen MMA met vrienden denk niet dat mijn vriendin het zou waarderen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer aan dit filmpje denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt echt hoor!quote:
Sinds een paar maandjes doe ik aan Shoot/MMA @ Tatsujin Dojo in Amsterdam. Zero experience, maar met alles een uitdaging!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef McGilles het volgende:
Hoeveel mensen hier doen zelf iets met vechtsport?
Hoe heet jouw vrouw? Ook in Amsterdam toevallig? Marloes is daar namelijk vrijwel iedere dag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:38 schreef Springbank het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind thet ook leuk om te kijken.
Ze heeft ook nog bij Marloes Coenen in de klas gezeten.
Mijn vrouw heet Marga en ze zaten bij de HES bij elkaar in de klas.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe heet jouw vrouw? Ook in Amsterdam toevallig? Marloes is daar namelijk vrijwel iedere dag.
Ik heb jarenlang aan verschillende vechtsporten gedaan, zoals judo, teakwondo, ninjutsu, thaiboksen en tot een jaar terug boksen. Boksen vond ik het leukste, alleen heb ik een representatieve baan waarbij blauwe ogen of wondjes in het gezicht niet welkom zijn. Dus helaas moest ik stoppen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef McGilles het volgende:
Hoeveel mensen hier doen zelf iets met vechtsport?
Bij Martijn?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Sinds een paar maandjes doe ik aan Shoot/MMA @ Tatsujin Dojo in Amsterdam. Zero experience, maar met alles een uitdaging!
[..]
Nee bij Roemer Trompert en Rafles la Rose, beiden leerlingen van Martijn.quote:
Ik denk niet dat we ooit de officiële bevestiging zullen horen van Russia.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]
>Geen special forces toch? Hij was toch een 'gewone' militair?
Randy Couture heeft trouwens ook in het leger gediend. Daarin was hij o.a. boks-instructeur!
>Hier nog even de correcte naam:
Mostapha Al-Turk
>En Couture stond er niet bij omdat deze nu op LHW vecht!
Verder is 'ons' MMA topic nog nooit zo hard gegaan!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:32 schreef Happel het volgende:
Kwam er net achter dat deze gast, dit jaar zijn eerste twee partijen heeft gehad in MMA. Beide in de eerste ronde gewonnen.
[ afbeelding ]
Zijn carriere is mogelijk over lees ik vanwege hersenbeschadigingquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef THEFXR het volgende:
Thiago Alves Off UFC 111
http://www.mmafighting.com/2010/03/25/thiago-alves-off-ufc-111/
Laten we hopen van niet, heb dat altijd een degelijke vechter gevonden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef GSP het volgende:
[..]
Zijn carriere is mogelijk over lees ik vanwege hersenbeschadiging
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef Kardash het volgende:
Bonjour,
Zijn er hier mensen die bij Mike's Gym trainen in Amsterdam? Ik ga er volgend jaar waarschijnlijk in de buurt wonen, en vraag me af hoe het met de MMA daar zit;).
Zelf ben ik nu nog bokser overigens.
Groet,
Kardash
Geinigquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:39 schreef GSP het volgende:
http://www.gamekings.tv/i(...)vering-1-tot-nu-toe/
Het eerste filmpje over het MMA avontuur van Dennis staat online.
Toevallig, kwam ik net tegen! (Het filmpje dan hea;p).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:29 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Geinig![]()
http://www.flabber.nl/mma101
Eerste ep meteen al met Coenen![]()
Mike heeft een hyves pagina, wellicht kan je zo in contact komen met ze?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:46 schreef Kardash het volgende:
[..]
Toevallig, kwam ik net tegen! (Het filmpje dan hea;p).
(...jij traint niet toevallig bij Mike of wel:') ? )
Hij heeft één gevecht gehad - en die meteen ook op punten verloren heb ik gehoord. Maar tactisch (en als trainer) is het een top vent (so they say).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mike heeft een hyves pagina, wellicht kan je zo in contact komen met ze?
Was Mike eigenlijk vroeger zelf een succesvol vechter?
op dat forum zitten genoeg gasten die er trainen en werken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:14 schreef Kardash het volgende:
Wow, een echte kooi! Ziet er goed uit. Maar is er ook iemand hier die er echt traint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |