Mijn vrouw heet Marga en ze zaten bij de HES bij elkaar in de klas.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe heet jouw vrouw? Ook in Amsterdam toevallig? Marloes is daar namelijk vrijwel iedere dag.
Ik heb jarenlang aan verschillende vechtsporten gedaan, zoals judo, teakwondo, ninjutsu, thaiboksen en tot een jaar terug boksen. Boksen vond ik het leukste, alleen heb ik een representatieve baan waarbij blauwe ogen of wondjes in het gezicht niet welkom zijn. Dus helaas moest ik stoppen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef McGilles het volgende:
Hoeveel mensen hier doen zelf iets met vechtsport?
Bij Martijn?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Sinds een paar maandjes doe ik aan Shoot/MMA @ Tatsujin Dojo in Amsterdam. Zero experience, maar met alles een uitdaging!
[..]
Nee bij Roemer Trompert en Rafles la Rose, beiden leerlingen van Martijn.quote:
Ik denk niet dat we ooit de officiële bevestiging zullen horen van Russia.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]
>Geen special forces toch? Hij was toch een 'gewone' militair?
Randy Couture heeft trouwens ook in het leger gediend. Daarin was hij o.a. boks-instructeur!
>Hier nog even de correcte naam:
Mostapha Al-Turk
>En Couture stond er niet bij omdat deze nu op LHW vecht!
Verder is 'ons' MMA topic nog nooit zo hard gegaan!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:32 schreef Happel het volgende:
Kwam er net achter dat deze gast, dit jaar zijn eerste twee partijen heeft gehad in MMA. Beide in de eerste ronde gewonnen.
[ afbeelding ]
Zijn carriere is mogelijk over lees ik vanwege hersenbeschadigingquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef THEFXR het volgende:
Thiago Alves Off UFC 111
http://www.mmafighting.com/2010/03/25/thiago-alves-off-ufc-111/
Laten we hopen van niet, heb dat altijd een degelijke vechter gevonden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef GSP het volgende:
[..]
Zijn carriere is mogelijk over lees ik vanwege hersenbeschadiging
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef Kardash het volgende:
Bonjour,
Zijn er hier mensen die bij Mike's Gym trainen in Amsterdam? Ik ga er volgend jaar waarschijnlijk in de buurt wonen, en vraag me af hoe het met de MMA daar zit;).
Zelf ben ik nu nog bokser overigens.
Groet,
Kardash
Geinigquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:39 schreef GSP het volgende:
http://www.gamekings.tv/i(...)vering-1-tot-nu-toe/
Het eerste filmpje over het MMA avontuur van Dennis staat online.
Toevallig, kwam ik net tegen! (Het filmpje dan hea;p).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:29 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Geinig![]()
http://www.flabber.nl/mma101
Eerste ep meteen al met Coenen![]()
Mike heeft een hyves pagina, wellicht kan je zo in contact komen met ze?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:46 schreef Kardash het volgende:
[..]
Toevallig, kwam ik net tegen! (Het filmpje dan hea;p).
(...jij traint niet toevallig bij Mike of wel:') ? )
Hij heeft één gevecht gehad - en die meteen ook op punten verloren heb ik gehoord. Maar tactisch (en als trainer) is het een top vent (so they say).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mike heeft een hyves pagina, wellicht kan je zo in contact komen met ze?
Was Mike eigenlijk vroeger zelf een succesvol vechter?
op dat forum zitten genoeg gasten die er trainen en werken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:14 schreef Kardash het volgende:
Wow, een echte kooi! Ziet er goed uit. Maar is er ook iemand hier die er echt traint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |