Een jaar of 2 geleden was ik serieus server admin. Met heel veel plezier gedaan.quote:
so far so goodquote:Op zondag 7 maart 2010 17:25 schreef Beavis het volgende:
[..]
Een jaar of 2 geleden was ik serieus server admin. Met heel veel plezier gedaan.
Nu doe ik het om het even aan te kijken. Ik weet nog niet of k er echt mee door ga
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:25 schreef Beavis het volgende:
[..]
Een jaar of 2 geleden was ik serieus server admin. Met heel veel plezier gedaan.
Nu doe ik het om het even aan te kijken. Ik weet nog niet of k er echt mee door ga
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:27 schreef Tackleberry het volgende:
Binnenkort maar weer eens een keer proberen....
Hij draait hier zonder problemen op Win7 64bitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:53 schreef Danny het volgende:
Hoe zit 't met windows 7 compatibiliteit van deze?
Heb 'm een tijd geleden gespeeld, maar als ik 'm nu download en installeer krijg ik met geen mogelijkheid online verbinding. Niet om te updaten ook trouwens. Krijg de melding dat ik een foute proxy heb.
Ook kan ie de videokaart niet vinden/calibreren.
Is-ie wel compatible met Windows7 64bit?
Aan de pc ligt 't niet lijkt me (Core i7 920 @ 4000Mhz, Geforce GTX285 1Gb, 12Gb triple channel DDR3).
Geen idee. Waar download jij je skins? Hier heb je een leuke site: http://www.trackmania-carpark.com/quote:Op zondag 14 maart 2010 13:22 schreef Danny het volgende:
hmm, als ik een skin wil downloaden moet ik een online key invoeren. Waar de FOK! vind ik die?
Ja, wegens gebrek aan bezoekers. Ik laat geen PC 24/7 aan staan voor 8 bezoekers per 24 uurquote:
Heb je Trackmania Nations of United? Je kunt alleen skins online gebruiken als je United hebtquote:Op zondag 14 maart 2010 13:22 schreef Danny het volgende:
hmm, als ik een skin wil downloaden moet ik een online key invoeren. Waar de FOK! vind ik die?
Jij wil mijn server pc?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Op zich zou ik wel die ene dedi kunnen gebruiken voor een Fok server
Laat maar ff wat weten
Nee ik heb ergens een dedi die ik kan gebruikenquote:
Okequote:Op zondag 14 maart 2010 14:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee ik heb ergens een dedi die ik kan gebruiken
Je kan wel skins gebruiken, alleen als je geen United key hebt dan zien de anderen online jouw skin niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:22 schreef Danny het volgende:
Map pack en dat soort dingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
map pack moet je uiteraard zelf samenstellen. Ik heb geen oude packs meer (van zo'n 2 jaar geleden). Ik heb natuurlijk wel de maps van vorig week nog. Dat mag je wel hebben hoewel het niet echt goed is.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Map pack en dat soort dingen
Bedankt, het lukt al aardig, maar hoe kan ik instellen dat de server onder noord-brabant verschijnt?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:50 schreef Beavis het volgende:
Laatste settings:
Tracklist. Deze moet je plaatsen in je servermap: ../GameData/MatchSettings/
Trakcs: Pak dit uit in: ../GameData/Tracks/Challenges/TMX/
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Op zich zou ik wel die ene dedi kunnen gebruiken voor een Fok server
Laat maar ff wat weten
[..]
Heb je Trackmania Nations of United? Je kunt alleen skins online gebruiken als je United hebt
Heb je daar wel een key voor?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb nations, maar ik kan helemaal niets met coppers, inclusief een ranked race in solo mode. Heb support al gemaild. Ow, en ik heb united ook ergens liggen nog. Zal ik 's opzoeken en weer installeren.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je daar wel een key voor?
Daar moet alleen NED staan.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bedankt, het lukt al aardig, maar hoe kan ik instellen dat de server onder noord-brabant verschijnt?
Moet ik dan in dedicated.cfg dit toevoegen: <nation>NED/BRA</nation> of hoe zit dat precies?
Ik heb al wel een accountquote:Op zondag 14 maart 2010 19:47 schreef Beavis het volgende:
[..]
Daar moet alleen NED staan.
Je moet trouwens wel een apart account aanmaken voor je server. Hier vind je een hele hoop info: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?f=28&t=14203
In dat account heb je toch aangegeven in welk gebied je zit? Daar start je server dan ook in opquote:
Mja op de dedi zit nog een ander account nuquote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef Beavis het volgende:
[..]
In dat account heb je toch aangegeven in welk gebied je zit? Daar start je server dan ook in op
Ja ik bedoel de dedi die ik gebruik is van iemand die ik ken, die het niet erg vond dat ik em voor fok gebruik. Maar ik moet dan wel ff mijn dedi account gebruiken ervoorquote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Beavis het volgende:
Voor dedi heb je geen apart account nodig. Daar gebruik je gewoon je serveraccount voor.
[edit]
Met dedi bedoel ik hier dedimania. Ik bedoel niet je dedicated server
[/edit]
Hij doet het prima alleen ik persoonlijk vind de tijd per race te lang. 6 minuten is lang zat.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De server werkt nu inmiddels, Fok.nl Fullspeed staat onder Noord-Brabant
Ja ik ben nog ermee bezig hoor, wees gerustquote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Hij doet het prima alleen ik persoonlijk vind de tijd per race te lang. 6 minuten is lang zat.
Mis ook de optie op de lijst van tracks op te vragen.
Verder prima hoor.
Je krijgt het van Beavis. Hier ben ik Beavis, daar ben ik Oldbiequote:Op maandag 15 maart 2010 17:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik ben nog ermee bezig hoor, wees gerust
Krijg als het goed is van Oldbie de Xaseco config zodat ie automatisch de tijd aanpast aan het record van de auteur van de baan
Nice jobquote:Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, xaseco en rankings EN autotime werken, dus je krijgt als het goed is nu precies zoveel tijd als dat je nodig zou moeten hebben !
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=270020#autoquote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als iemand nog aanraders heeft voor maps van zowel de oude nations als van nations forever; ik hoor het graag!
Epoca, die ken ik nog wel ja, toffe track!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 04:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=270020#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=292678#auto
Speel al lang niet meer, maar dit waren wel 2 van m'n favo selfmade tracks. Vooral de eerste.
Ik heb even nagekeken of het mogelijk is om ook tracks van ander TMX sites automatisch toe te voegen....ja dus!!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als iemand nog aanraders heeft voor maps van zowel de oude nations als van nations forever; ik hoor het graag!
Ah nice, toch handig dat dat kanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:46 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik heb even nagekeken of het mogelijk is om ook tracks van ander TMX sites automatisch toe te voegen....ja dus!!
Je moet weten van welke site het komt: TMF, TMU of TMN
Dan is het simpelweg:
- "/admin add xxxxx" voor TMF
- "/admin add xxxxx TMU" voor TMU
- "/admin add xxxxx TMN" voor TMN
Uiteraard staat xxxxx voor Track-ID
Ik ben zo vrij geweest om het te testen en 1 van mijn tracks staat er nu op(Kid Gloves....pleur hem er maar af als je dat wilt)
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
druk bezig met een bloemlezing poëzie
Wat mij betreft mogen alle Nations / Nations Forever maps die in dit topic staan er wel opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:47 schreef Beavis het volgende:
Ik zit er nu.
Ik wil best even wat voor je erop gooien
het staat erop hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen alle Nations / Nations Forever maps die in dit topic staan er wel op
Welke server is dit dan? misschien zou het leuk zijn om een paar gouwe ouwe van de fok!server als suggestie te doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef Beavis het volgende:
Gisteren zat ik lekker op mijn favo server te racen en toen kwam plotseling een baan van JumperJack (oud Fok! clan lid) langs. Ik ben toen gelijk naar forum van de server gegaan en heb een baan van mij voorgesteld (veel hoop, weinig verwachting).
Vandaag zat ik lekker op mijn favo server te racen en toen kwam plotseling mijn eigen baan langs.
Natuurlijk stonden mijn banen indertijd op mijn Fok! server maar dit had ik niet echt verwacht
Je wil niet weten hoe groot mijn e-penis op dit moment is
Wat had je voorgesteld dan? Anders zou ik oldbie vs weebel ook vragenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef Beavis het volgende:
Je wil niet weten hoe groot mijn e-penis op dit moment is
Red Lensesquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:17 schreef e-wok het volgende:
[..]
Wat had je voorgesteld dan? Anders zou ik oldbie vs weebel ook vragen
Ik doelde eigenlijk meer op banen van fokkersquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:23 schreef Beavis het volgende:
"Speed Tracks" in Noorwegen.
Er staan zat oude banen op
gedaan en ben up to date maar na klikken op spelen doet ie weer niksquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef e-wok het volgende:
Druk eens op update in het launch-menu, ben je up-to-date?
AH, volgens mij heb ik wel jou wel eens gezien.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:37 schreef Terecht het volgende:
Nascar heerst idd, cup en rounds ook. Time attack vind ik suf geworden, ik mis daar de spanning van het constant moeten presteren en het direct tegen je tegenstanders rijden. e-wok = djoszee toevallig? brokkenpiloot hier.
we hebben hier bijna alle modus geprobeert maar elke keer hetzelfde xp, vista, enzzquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef e-wok het volgende:
@bonke: werkt het wel in winxp mode? (dat kun je met rechtermuis op het icoontje instellen, weet zo niet hoe dat heet)
@ wouzer, speel je op de 0-60k nascar server?
NIce. Waar is de server te vinden? Ik speel normaal op de 60-80k servers.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef e-wok het volgende:
hmpfThat sucks...
Kun je hier wat mee?
http://www.vistax64.com/vista-games/28336-trackmania-nations.html
Terecht:
Ik heb gauw (= +/- een uur werk) wat in elkaar geknutseld voor de nascar server, misschien komt ie er op (vast wel)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef Wouzer het volgende:
[..]
AH, volgens mij heb ik wel jou wel eens gezien.
Ik speel op de naam WOUZ (DEWOUZ) DE= van clan: Digital Evolution
NASCAR blijft zo heerlijk. Is tenminste tegenelkaar racen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef e-wok het volgende:
Terecht:
Ik heb gauw (= +/- een uur werk) wat in elkaar geknutseld voor de nascar server, misschien komt ie er op (vast wel)
quote:
Hopelijk schieten ze een beetje op, vorige keer duurde het bijna een maand...quote:We are currently in the process of moving to a new server. This new server move will require us to take TMX offline.
We don't know how long TMX will be offline for, could be a few days or at most, more than a week. There's quite a lot of data to move across.
Please be patient, and we'll have TMX up in no time.
Regards,
TMX Staff
helaas, heb enkel Nations.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:03 schreef e-wok het volgende:
Heb je united? Dan zie je dan boven in beeld, in de volumebar...
ja, maar dan wel rood-groenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:06 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb laatst een 3D bril gekocht bij Dealextreme, Ik ga nu maar weer beginnen met Trackmania, die heeft ondersteuning voor 3D (toch?, toch?!?!)![]()
ach het was maar 1,50 euro ofzoquote:
ik ook, ik denk dat ik het toch niet veel ga gebruiken, ik krijg vast heel snel hoofdpijn ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:16 schreef Roellie80 het volgende:
lol, ik ben benieuwd of je het mooi vind, ik heb het nog niet eerder geprobeerd
Ongeveer 2,50 valt wel mee ja. 2,97 dollarquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:25 schreef Roellie80 het volgende:
mooi dingetje, en erg goedkoop zie ik..
- meer omgevingenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
helaas, heb enkel Nations.
waarom zou je eigenlijk upgraden naar United? enkel voor wat andere auto's en omgevingen of zijn er meer dingen die ik mis bijde gratis variant?
dus met de gratis versie kan ik niks en heb ik waarschijnlijk ook geen coppers?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef e-wok het volgende:
[..]
- meer omgevingen
- coppers
- anderen zien je auto (voor sommige mensen erg belangrijk...)
dat was het wel zo'n beetje..
Ik heb sinds een aantal maanden mijn eerste nick weer afgestoft. Beavis, aangenaamquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:44 schreef e-wok het volgende:
Ben na een tijd niet gespeeld te hebben onlangs weer begonnen. Zijn er nog banen die ik absoluut gespeeld moet hebben?
(Oldbie, speel je nog of heb je het spel inmiddels al weer verwijderd)
Zeker, zeer vette maar sommigen ook echt weer typische net op het randje tracks waar 1 stuurfoutje overnieuw beginnen betekend.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Potverdomme zeg, TM2 ziet er echt geweldig uit
De tracks die ik tot nu toe gespeeld heb zijn ook best vet!
Ja, maar het is niet zo erg als bij TMN vind ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, zeer vette maar sommigen ook echt weer typische net op het randje tracks waar 1 stuurfoutje overnieuw beginnen betekend.
Ik speel de online beta sinds-ie uitkwam en ik ben helemaal om. Vanmiddag meteen updaten en los gaan!quote:Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Timm-E het volgende:
Vandaag is de officiele release van TM2! Heeft iemand er al ervaringen mee? Ik las dat bijvoorbeeld de besturing erg wennen is, maar ik neem aan dat het gewoon goed te doen is als keyboard-speler?
Gaan we gewoon door in dit topic voor TM2 trouwens?
Das relaxed om te horen. Zodra 't mogelijk is download ik hem, ben zeer benieuwd!quote:Op woensdag 14 september 2011 11:56 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik speel de online beta sinds-ie uitkwam en ik ben helemaal om. Vanmiddag meteen updaten en los gaan!
Ik ben overigens een echte toetsenbord-speler en ik vind het gemakkelijker om deze auto weer exact recht op de baan te krijgen (makkelijk bij sommige sprongen) dan in TMUF, wat ik toch ook minstens 3 jaar zeer intensief gespeeld heb.
Als je gewoon racet heb je een trainingstijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:45 schreef Timm-E het volgende:
Heb hem inmiddels. Rijdt eigenlijk wel soepel vind ik! Heb wel een vraagje. Wanneer rij je (solo) nou een 'official' tijd waar je skill points voor krijgt, en wanneer een 'trainings' tijd? Hoe kan je dat regelen?
Update hierover: iDeal is weer mogelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef MTL het volgende:
Had begrepen dat de Ubisoft shop vandaag nog beschikbaar zou komen, maar schijnbaar helaas niet dus
Hoop z.s.m. in ieder geval.
Potentie is er zeker aanwezig, zijn nu al honderden misschien zelfs al duizenden banen online te vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:32 schreef Cameti het volgende:
Eergisteren heb ik dit spelletje ook aangeschaft. Ik ben totaal onbekend met de vorige versies van TM, dus een echte noob.
Wel vind ik het een heeel gaaf spel en zeer verslavend.
Denken jullie dat dit spel dezelfde potentie heeft als de vorige delen m.b.t. populariteit?
&
Ik zie veel grijze auto's. Custom skins heb ik aan staan in settings. Is dit een klein bugje of moet ik ergens nog iets aanpassen in de settings?
Zullen ook servers zijn die custom skins niet tonen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:14 schreef Cameti het volgende:
Ah ik wist niet dat dat server afhankelijk was.
Zit in de avond vaak op de Ubisoft Netherlands server. De tracks daar vind ik tenminste een beetje te doen.
Net ook ff Nascar gedaan, valt toch tegen je concentratie erbij te houdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:17 schreef Terecht het volgende:
Ik heb uit pure verveling ook maar eens wat rondjes gereden.Het verbaasde me dat het na al die jaren nog steeds druk is op de servers. Ik speel enkel nascar en cup btw.
Fok! server zijn al maanden offline, zwerf zelf nog steeds rond van server tot server.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:55 schreef Abed het volgende:
Nog mede-Fokkers die het spelen? Kon de Fok! server inmiddels niet meer vinden.
Misschien idee om in de avond met een paar man een servertje uit te zoeken?
Welke NASCAR-races?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:45 schreef Barbaaf het volgende:
In een topic over een spel dat al een jaar of acht draait kijkt men niet op een nutteloze kick van een maand of twee
Is er nog animo om de clan nieuw leven in te blazen of gewoon met de fok-tag te gaan rijden? Ik rij in een paar competities mee op zondagavond, NASCAR-races van zo'n 25 minuten. Dit seizoen is team-scoring geintroduceerd en als enige met een Fok-tagje schiet dat niet op.
Dus ik zat er over te denken bij een echte clan te gaan.
Of nog één keer proberen een Fok! team op de baan te krijgen... wie heeft er zin in?
Die van http://cms.tm-nascar.com/quote:
En ja, ik sta daar 4e, met uitzicht op P2quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:15 schreef Barbaaf het volgende:
Hier bv. het leaderboard van de endurance competitie: http://cms.tm-nascar.com/nrl/statistics/2012/endurance
Eens per maand op de zaterdag, 90 - 120 minuten.
En je bent niet slecht zo te zienquote:
'k Neem aan dat je TM2 gespeeld hebt, ben benieuwd wat je er van vind en of het druk is op de servers!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Tackleberry het volgende:
Heb hem toch maar in de pre-order besteld. Negen euro vind ik een prima deal. Ook al is het TMN in een opgepoetst jasje. Heb vele uren gespeeld met een gratis spel, dan heb ik er dit absoluut voor over.
Gaat idd om TM2, maar eigenlijk nauwelijks gespeeld. Tegenwoordig voornamelijk Auto Club Revolution.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
'k Neem aan dat je TM2 gespeeld hebt, ben benieuwd wat je er van vind en of het druk is op de servers!
Zelf had ik TMUF weer even aangeslingerd pas en toen zag ik de reclame voorbij komen (vandaar de bump).
Alles chill op de heide? Tijd om een keer weer fs te rocken (waar dan ook )quote:Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef Evi_90 het volgende:
Ah oke, dus weer snel aan de kant gezet. Die andere die je noemt ken ik niet.
Hey Djo, ja hier alles nog steeds relaxed hoor. Bij jou ook?quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:37 schreef e-wok het volgende:
[..]
Alles chill op de heide? Tijd om een keer weer fs te rocken (waar dan ook )
Jup, ook mijn vaste plekje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:21 schreef Beavis het volgende:
Rij de laatste paar dagen weer lekker rond in "Gamezone stadium"
Lekker als vanouds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |