Jesus wat de fok ben jij helderziend en zag je dit topic 3 dagen geleden al aankomen? Zo snel heb ik nog nooit iemand zien reageren. En Ventrillo is boring, heb toch liever iets waar n community wordt opgebouwd ofzoquote:
Een community bouwen op een 10Mbps server en waarschijnlijk een particuliere internetverbinding? Good luck..quote:Op maandag 19 april 2010 21:13 schreef kakaboeie het volgende:
[..]
Jesus wat de fok ben jij helderziend en zag je dit topic 3 dagen geleden al aankomen? Zo snel heb ik nog nooit iemand zien reageren. En Ventrillo is boring, heb toch liever iets waar n community wordt opgebouwd ofzo
Dat vind ik wel echt een hele interessante berekening want met 10Mbps kan je zeker meer dan 10 gebruikers aan. Of vat ik dit nou weer te letterlijk opquote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een community bouwen op een 10Mbps server en waarschijnlijk een particuliere internetverbinding? Good luck..
Oh, of je moet niet meer als 10 users verwachten, dan kan 't wel
Niet met 1 Mbit upload (neem even aan dat je dat hebt) op je internet verbinding.quote:Op maandag 19 april 2010 21:20 schreef kakaboeie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt een hele interessante berekening want met 10Mbps kan je zeker meer dan 10 gebruikers aan. Of vat ik dit nou weer te letterlijk op
Jouw download verbinding maakt niets uit voor het runnen van je server. Je upload snelheid wel. En die is bij een particuliere verbinding vaak niet snel genoeg om verbindingen van meerdere gebruikers te houden.quote:Op maandag 19 april 2010 21:20 schreef kakaboeie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt een hele interessante berekening want met 10Mbps kan je zeker meer dan 10 gebruikers aan. Of vat ik dit nou weer te letterlijk op
Hmm.. Nee.quote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Host en maak een site over paarden en pony's.
Ik heb idd ook het liefst een website ja. Ventrillo of gameservers kan ik helemaal geen tijd/energie in kwijt. Maar de gozert waar ik vroegah mee brainstormde werkt nu bij de luchtmacht dus die heeft heel geen tijd. En de rest van m'n vrienden hebben hier helemaal geen interesse in, die weten nog net hoe ze op MSN moeten inloggenquote:Op maandag 19 april 2010 21:46 schreef Apebeer het volgende:
Zoek iemand om mee te brainstormen en verzin een goed idee. Dan heb ik het over een website, en host die website op de server. Als het goed gaat lopen kun je altijd nog verhuizen...
Ik zou een vergelijkingssite maken.quote:Op maandag 19 april 2010 22:00 schreef kakaboeie het volgende:
[..]
Hmm.. Nee.
Maar ik vind dit wel een heel tof idee voor een MMORPG. Je eigen paard aanmaken een customizen en dan hogere levels bereiken voor betere uitrusting![]()
[..]
Ik heb idd ook het liefst een website ja. Ventrillo of gameservers kan ik helemaal geen tijd/energie in kwijt. Maar de gozert waar ik vroegah mee brainstormde werkt nu bij de luchtmacht dus die heeft heel geen tijd. En de rest van m'n vrienden hebben hier helemaal geen interesse in, die weten nog net hoe ze op MSN moeten inloggen
Dus als iemand nog leuke ideetjes heeft voor een website, ik hoor het graag.
Da's ook saai.quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik zou een vergelijkingssite maken.
of een site die makkelijk via google te vinden is.quote:EDIT: En hoe kon ik deze nou vergeten: zorg dat je een site bouwt die door middel van mond-tot-mond reclame kan groeien. Ik heb voor mijn site niet geadverteerd of gespamd, alle gebruikers zijn er via mond-tot-mond reclame terechtgekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |