abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80497466
D'n titel zegt het.

Ik heb op t moment zeeën van tijd en een (oude) server met een 10Mbps connectie die ik niet gebruik. Ik kan echter niks verzinnen om er mee te doen, en dat is echt supderduperuber zonde.

Grote bestanden/videohosting ofzo is dus niet mogelijk want dan schiet 10Mbps echt ontzettend tekort.

Dus als iemand een leuk idee heeft of misschien zelfs wil samenwerken om iets boeiends op te zetten dan hoor ik het graag, mijn hersens laten me weer eens in de steek
  maandag 19 april 2010 @ 21:12:06 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80497477
Ventrilo hosten.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80497538
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Zeroku het volgende:
Ventrilo hosten.
Jesus wat de fok ben jij helderziend en zag je dit topic 3 dagen geleden al aankomen? Zo snel heb ik nog nooit iemand zien reageren. En Ventrillo is boring, heb toch liever iets waar n community wordt opgebouwd ofzo
  maandag 19 april 2010 @ 21:16:29 #4
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_80497703
[TK]
Dichter bij de bundel
  maandag 19 april 2010 @ 21:16:35 #5
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_80497706
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:13 schreef kakaboeie het volgende:

[..]

Jesus wat de fok ben jij helderziend en zag je dit topic 3 dagen geleden al aankomen? Zo snel heb ik nog nooit iemand zien reageren. En Ventrillo is boring, heb toch liever iets waar n community wordt opgebouwd ofzo
Een community bouwen op een 10Mbps server en waarschijnlijk een particuliere internetverbinding? Good luck..
Oh, of je moet niet meer als 10 users verwachten, dan kan 't wel
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_80497940
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Civilian het volgende:

[..]

Een community bouwen op een 10Mbps server en waarschijnlijk een particuliere internetverbinding? Good luck..
Oh, of je moet niet meer als 10 users verwachten, dan kan 't wel
Dat vind ik wel echt een hele interessante berekening want met 10Mbps kan je zeker meer dan 10 gebruikers aan. Of vat ik dit nou weer te letterlijk op
  maandag 19 april 2010 @ 21:23:39 #7
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_80498047
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:20 schreef kakaboeie het volgende:

[..]

Dat vind ik wel echt een hele interessante berekening want met 10Mbps kan je zeker meer dan 10 gebruikers aan. Of vat ik dit nou weer te letterlijk op
Niet met 1 Mbit upload (neem even aan dat je dat hebt) op je internet verbinding.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  maandag 19 april 2010 @ 21:25:38 #8
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_80498142
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:20 schreef kakaboeie het volgende:

[..]

Jouw download verbinding maakt niets uit voor het runnen van je server. Je upload snelheid wel. En die is bij een particuliere verbinding vaak niet snel genoeg om verbindingen van meerdere gebruikers te houden.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_80498201
Mijn download snelheid is 120Mbit.. ik heb het hier over een upload van 10Mbit (oftewel 1.2 Megabyte per sec)
  maandag 19 april 2010 @ 21:28:04 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80498265
Was er niet iemand die fok ging nabouwen? Misschien kan dat op jouw server draaien!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_80498374
Dikke snikkel. Er is al een fok, en een goeie, dus waarom zou je zoiets nabouwen >.>
  maandag 19 april 2010 @ 21:45:38 #12
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_80499195
Host en maak een site over paarden en pony's.

heitieh
  maandag 19 april 2010 @ 21:46:48 #13
269797 Apebeer
Saaaaab O+
pi_80499255
Zoek iemand om mee te brainstormen en verzin een goed idee. Dan heb ik het over een website, en host die website op de server. Als het goed gaat lopen kun je altijd nog verhuizen...
Niet terugplaatsen @admin
pi_80500006
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Host en maak een site over paarden en pony's.

Hmm.. Nee.
Maar ik vind dit wel een heel tof idee voor een MMORPG. Je eigen paard aanmaken een customizen en dan hogere levels bereiken voor betere uitrusting
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:46 schreef Apebeer het volgende:
Zoek iemand om mee te brainstormen en verzin een goed idee. Dan heb ik het over een website, en host die website op de server. Als het goed gaat lopen kun je altijd nog verhuizen...
Ik heb idd ook het liefst een website ja. Ventrillo of gameservers kan ik helemaal geen tijd/energie in kwijt. Maar de gozert waar ik vroegah mee brainstormde werkt nu bij de luchtmacht dus die heeft heel geen tijd. En de rest van m'n vrienden hebben hier helemaal geen interesse in, die weten nog net hoe ze op MSN moeten inloggen

Dus als iemand nog leuke ideetjes heeft voor een website, ik hoor het graag.
pi_80503217
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:00 schreef kakaboeie het volgende:

[..]

Hmm.. Nee.
Maar ik vind dit wel een heel tof idee voor een MMORPG. Je eigen paard aanmaken een customizen en dan hogere levels bereiken voor betere uitrusting
[..]

Ik heb idd ook het liefst een website ja. Ventrillo of gameservers kan ik helemaal geen tijd/energie in kwijt. Maar de gozert waar ik vroegah mee brainstormde werkt nu bij de luchtmacht dus die heeft heel geen tijd. En de rest van m'n vrienden hebben hier helemaal geen interesse in, die weten nog net hoe ze op MSN moeten inloggen

Dus als iemand nog leuke ideetjes heeft voor een website, ik hoor het graag.
Ik zou een vergelijkingssite maken.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  maandag 19 april 2010 @ 23:25:37 #16
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80504202
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ik zou een vergelijkingssite maken.
Da's ook saai.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 19 april 2010 @ 23:28:27 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80504312
Kan je wel veel knaken mee verdienen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_80506382
Een vergelijkingssite zoals bijvoorbeeld http://www.kieskeurig.nl ?

Ik zou niet weten hoe ik daar aan moet beginnen joh 0.o

Ik heb wel wat ervaring met PHP scripten dus het systeem op zich zou wel lukken maar hoe die vergelijkingssites aan hun data komen is mij een raadsel.

En hoezo zou je daar vet knaken mee kunnen verdienen? Kieskeurig.nl heeft bijvoorbeeld maar 1 tot 2 subtiele ads per pagina, dat kan nooit zo heel veel opleveren.

En het hele concept is idd niet super interessant (maar wel beter dan een website over pony's). Wat echt ideaal zou zijn is gewoon een simpel phpbb3 forumpje waar ikzelf niet eens meer code voor hoef te schrijven. Maar hoe je veel members werft voor een forum zonder ervoor te betalen is evengoed een mysterie

Wel bedankt voor de suggestie, ik had hier nog niet aan gedacht
pi_80506461
waarom maak je niet zon site waar mensen hun spullen kunnen aanbieden en verkopen??
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_80506616
Dan loop ik toch weer tegen hetzelfde probleem aan. Hoe krijg je hier bezoekers voor? Mensen gebruiken toch gewoon marktplaats en ebay dus als ik effe met een nieuwe site aan kom kakken en hier heel subtiel op een niet-spam-manier links voor achterlaat op diverse fora zal men alsnog zoiets hebben van 'stik dr in'.

Heb eigenlijk toch een enigzins uniek idee nodig voor een succesvolle website met meer dan 10 bezoekers per dag.

Het idee voor een website is echt minstens het halve werk, maar iets unieks/redelijk unieks bedenken, zodat mensen eerder voor mijn website zouden kiezen dan een ander, is echt ontzettend moeilijk
  dinsdag 20 april 2010 @ 00:57:18 #22
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_80506714
Bedenk inderdaad gewoon iets unieks

Als je een goed idee hebt, komen de bezoekers vanzelf (na eerst uiteraard subtiel een paar mensen erover te hebben ingelicht). User-content sites (sites waarop gebruikers hun eigen dingetjes kwijt kunnen) doen het altijd goed. Zie site in mijn signature; die draait ook op een server met niet al te snelle verbinding (voor mensen die dit herkennen: het is een Ramhost VPS). Er zitten praktisch geen investeringen in, en ondanks dat deze site dan wel wat meer werk is dan het gemiddelde forum, "betaalt" het wel uit (zijnde bezoekers die het erg interessant vinden en dus registreren, en meedoen, etc.)

Als je idee origineel genoeg is, kun je nog zo klein beginnen, en zo weinig te besteden hebben, maar je krijgt er altijd wat voor terug, als je je tenminste inzet. Hele verhaal samengevat: niet lui zijn, maar doe er iets mee (PHP is niet moeilijk), en zet je daarvoor in.

EDIT: En hoe kon ik deze nou vergeten: zorg dat je een site bouwt die door middel van mond-tot-mond reclame kan groeien. Ik heb voor mijn site niet geadverteerd of gespamd, alle gebruikers zijn er via mond-tot-mond reclame terechtgekomen.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_80506762
torrentsite hosten? begin je met je (if isset) vrienden bouw je een basis op qua smaak en genres. Daarna laat je anderen toe en zo kan je een leuke community opbouwen. en fuck brein uiteraard.
.
pi_80507229
Begin een blogsite met de nieuwste muziek, film of games, als je dat een beetje goed aanpakt krijg je zat gebruikers.
pi_80507275
quote:
EDIT: En hoe kon ik deze nou vergeten: zorg dat je een site bouwt die door middel van mond-tot-mond reclame kan groeien. Ik heb voor mijn site niet geadverteerd of gespamd, alle gebruikers zijn er via mond-tot-mond reclame terechtgekomen.
of een site die makkelijk via google te vinden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')