Een jaar of 2 geleden was ik serieus server admin. Met heel veel plezier gedaan.quote:
so far so goodquote:Op zondag 7 maart 2010 17:25 schreef Beavis het volgende:
[..]
Een jaar of 2 geleden was ik serieus server admin. Met heel veel plezier gedaan.
Nu doe ik het om het even aan te kijken. Ik weet nog niet of k er echt mee door ga
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:25 schreef Beavis het volgende:
[..]
Een jaar of 2 geleden was ik serieus server admin. Met heel veel plezier gedaan.
Nu doe ik het om het even aan te kijken. Ik weet nog niet of k er echt mee door ga
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:27 schreef Tackleberry het volgende:
Binnenkort maar weer eens een keer proberen....
Hij draait hier zonder problemen op Win7 64bitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:53 schreef Danny het volgende:
Hoe zit 't met windows 7 compatibiliteit van deze?
Heb 'm een tijd geleden gespeeld, maar als ik 'm nu download en installeer krijg ik met geen mogelijkheid online verbinding. Niet om te updaten ook trouwens. Krijg de melding dat ik een foute proxy heb.
Ook kan ie de videokaart niet vinden/calibreren.
Is-ie wel compatible met Windows7 64bit?
Aan de pc ligt 't niet lijkt me (Core i7 920 @ 4000Mhz, Geforce GTX285 1Gb, 12Gb triple channel DDR3).
Geen idee. Waar download jij je skins? Hier heb je een leuke site: http://www.trackmania-carpark.com/quote:Op zondag 14 maart 2010 13:22 schreef Danny het volgende:
hmm, als ik een skin wil downloaden moet ik een online key invoeren. Waar de FOK! vind ik die?
Ja, wegens gebrek aan bezoekers. Ik laat geen PC 24/7 aan staan voor 8 bezoekers per 24 uurquote:
Heb je Trackmania Nations of United? Je kunt alleen skins online gebruiken als je United hebtquote:Op zondag 14 maart 2010 13:22 schreef Danny het volgende:
hmm, als ik een skin wil downloaden moet ik een online key invoeren. Waar de FOK! vind ik die?
Jij wil mijn server pc?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Op zich zou ik wel die ene dedi kunnen gebruiken voor een Fok server
Laat maar ff wat weten
Nee ik heb ergens een dedi die ik kan gebruikenquote:
Okequote:Op zondag 14 maart 2010 14:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee ik heb ergens een dedi die ik kan gebruiken
Je kan wel skins gebruiken, alleen als je geen United key hebt dan zien de anderen online jouw skin niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:22 schreef Danny het volgende:
Map pack en dat soort dingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
map pack moet je uiteraard zelf samenstellen. Ik heb geen oude packs meer (van zo'n 2 jaar geleden). Ik heb natuurlijk wel de maps van vorig week nog. Dat mag je wel hebben hoewel het niet echt goed is.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Map pack en dat soort dingen
Bedankt, het lukt al aardig, maar hoe kan ik instellen dat de server onder noord-brabant verschijnt?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:50 schreef Beavis het volgende:
Laatste settings:
Tracklist. Deze moet je plaatsen in je servermap: ../GameData/MatchSettings/
Trakcs: Pak dit uit in: ../GameData/Tracks/Challenges/TMX/
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Op zich zou ik wel die ene dedi kunnen gebruiken voor een Fok server
Laat maar ff wat weten
[..]
Heb je Trackmania Nations of United? Je kunt alleen skins online gebruiken als je United hebt
Heb je daar wel een key voor?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb nations, maar ik kan helemaal niets met coppers, inclusief een ranked race in solo mode. Heb support al gemaild. Ow, en ik heb united ook ergens liggen nog. Zal ik 's opzoeken en weer installeren.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je daar wel een key voor?
Daar moet alleen NED staan.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bedankt, het lukt al aardig, maar hoe kan ik instellen dat de server onder noord-brabant verschijnt?
Moet ik dan in dedicated.cfg dit toevoegen: <nation>NED/BRA</nation> of hoe zit dat precies?
Ik heb al wel een accountquote:Op zondag 14 maart 2010 19:47 schreef Beavis het volgende:
[..]
Daar moet alleen NED staan.
Je moet trouwens wel een apart account aanmaken voor je server. Hier vind je een hele hoop info: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?f=28&t=14203
In dat account heb je toch aangegeven in welk gebied je zit? Daar start je server dan ook in opquote:
Mja op de dedi zit nog een ander account nuquote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef Beavis het volgende:
[..]
In dat account heb je toch aangegeven in welk gebied je zit? Daar start je server dan ook in op
Ja ik bedoel de dedi die ik gebruik is van iemand die ik ken, die het niet erg vond dat ik em voor fok gebruik. Maar ik moet dan wel ff mijn dedi account gebruiken ervoorquote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Beavis het volgende:
Voor dedi heb je geen apart account nodig. Daar gebruik je gewoon je serveraccount voor.
[edit]
Met dedi bedoel ik hier dedimania. Ik bedoel niet je dedicated server
[/edit]
Hij doet het prima alleen ik persoonlijk vind de tijd per race te lang. 6 minuten is lang zat.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De server werkt nu inmiddels, Fok.nl Fullspeed staat onder Noord-Brabant
Ja ik ben nog ermee bezig hoor, wees gerustquote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Hij doet het prima alleen ik persoonlijk vind de tijd per race te lang. 6 minuten is lang zat.
Mis ook de optie op de lijst van tracks op te vragen.
Verder prima hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |