Twee weken terug nog op in de Pho. In HCMC uiteraard.quote:Op zondag 18 november 2012 13:56 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vietnamees Runderstoofpotje
Staat hier met enige regelmaat op tafel.
Ik heb jouw stoofpot gisteravond opgezet, en mn hele huis (maar ook mn handen, van het anijs vijzelen) ruikt naar toko!quote:Op zondag 18 november 2012 13:56 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vietnamees Runderstoofpotje
Staat hier met enige regelmaat op tafel.
Ben ik eigenlijk niet tegengekomen, op de 'banh mi' zat van alles maar dit eigenlijk nooit. Op internet zie ik inderdaad wel veel staan. In het zuiden vaak wel in pho tegengekomen, uiteraard als ontbijt.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef RobinOok het volgende:
Ja, ik wel. Maar in Vietnam eten ze het als ontbijt, op een baguette.
Ehm Invriezen ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:24 schreef Luigi het volgende:
Hm ja, ik moet al invriezen omdat morgen de enige dag is dat ik het kan maken en misschien dat ik het vanavond al opzet.
Net gemaakt, woensdag donderdag vrijdag zaterdagavond eten? Denk je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ehm Invriezen ?
Volgens mij is het prima 3 dagen houdbaar ?
ik zou het in bewaardozen in de koelkast bewaren en zaterdag eten ja, het is wel vrij vettig altijd toch ? Volgens mij kan dat primaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Net gemaakt, woensdag donderdag vrijdag zaterdagavond eten? Denk je?
room/kokos iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Luigi het volgende:
Hij is alleen onmeunig pittig geworden. En niet lekker pittig maar mn-slokdarm-trekt-dicht-pittig. Geen idee wat ik er aan ga doen. Denk het meeste vocht afgieten en een saus maken van kokosmelk oid. Hou ik wel van, dat zoete en romige.
Vind het heerlijk. Wil het klaarmaken met Westmalle, maar moet dus verder zoeken. Zal ook eens naar jouw recept kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:38 schreef RobinOok het volgende:
Andere slager zoeken!
Vies, echt niet!!! :
[ link | afbeelding ]
Pig's Cheek in red wine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |