En hoe moeten wij dat weten?quote:Op zondag 7 maart 2010 09:33 schreef strakkeman het volgende:
nou mensen zoals jullie weten ben ik erg strak.
Dat lijkt mij toch vrij eenvoudig. De woorden strak en schijt in een alinea spreken toch voor zich.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:42 schreef BrandX het volgende:
Ik vraag me meer af hoe ik die zin moet interpreteren...
Nee strakquote:
dat dus...quote:Op zondag 7 maart 2010 09:44 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch vrij eenvoudig. De woorden strak en schijt in een alinea spreken toch voor zich.
2 bilmaatjesquote:Op zondag 7 maart 2010 09:52 schreef CaptainCookie het volgende:
TS heeft nu twee contacten ik zijn telefoon.
mensen die jaloers zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 09:52 schreef CaptainCookie het volgende:
TS heeft nu twee contacten ik zijn telefoon.
mensen die jaloers zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 09:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Kut TT en oprotten met die anti-klacht
MIJN OGEN MIJN OGENquote:
Je kan je idd nog afvragen hoe echt die telefoonnummers zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 10:04 schreef Biels het volgende:
TS heeft niks gejosseld, TS heeft alleen telefoonnummers. Ga weg van Fok.
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:04 schreef Biels het volgende:
TS heeft niks gejosseld, TS heeft alleen telefoonnummers. Ga weg van Fok.
MIJN LUL MIJN LULquote:
ja man (strak) plan ik ga ze nu inlijsten allesquote:Op zondag 7 maart 2010 10:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat.
Wedden dat TS die telefoonnummers als trofee boven z'n bed heeft hangen
ze zijn levensechtquote:Op zondag 7 maart 2010 10:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je kan je idd nog afvragen hoe echt die telefoonnummers zijn
uhuh, maar of je ook de personen aan de lijn krijgt die jij denkt aan de lijn te krijgen, dat is nog maar de vraag natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 10:08 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ze zijn levensechttelefoons leven niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |