Je kan je idd nog afvragen hoe echt die telefoonnummers zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 10:04 schreef Biels het volgende:
TS heeft niks gejosseld, TS heeft alleen telefoonnummers. Ga weg van Fok.
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:04 schreef Biels het volgende:
TS heeft niks gejosseld, TS heeft alleen telefoonnummers. Ga weg van Fok.
MIJN LUL MIJN LULquote:
ja man (strak) plan ik ga ze nu inlijsten allesquote:Op zondag 7 maart 2010 10:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat.
Wedden dat TS die telefoonnummers als trofee boven z'n bed heeft hangen
ze zijn levensechtquote:Op zondag 7 maart 2010 10:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je kan je idd nog afvragen hoe echt die telefoonnummers zijn
uhuh, maar of je ook de personen aan de lijn krijgt die jij denkt aan de lijn te krijgen, dat is nog maar de vraag natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 10:08 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ze zijn levensechttelefoons leven niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |