abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2010 @ 14:05:48 #161
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_78846171
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:44 schreef tong80 het volgende:
Soms is het echt klote dat een zelfmoordpoging succes heeft.

quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:45 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook toen ik het las.
Hmja, beetje gemengde gevoelens daarover... Aan de ene kant goed (kan ie tenminste niet nóg meer mensen omleggen), aan de andere kant komt ie er zo goed mee weg...
pi_78846824
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

[..]

Hmja, beetje gemengde gevoelens daarover... Aan de ene kant goed (kan ie tenminste niet nóg meer mensen omleggen), aan de andere kant komt ie er zo goed mee weg...
Beter had hij als eerste een kogel door zijn eigen hoofd gejaagd
  FOK!Babe zondag 7 maart 2010 @ 14:58:14 #163
11324 shmoopy
pi_78847917
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat het voor moeder en het overgebleven kind een zegen is dat ie dood is.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Trouwste user 2022 zondag 7 maart 2010 @ 15:00:37 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_78847988
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:58 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor moeder en het overgebleven kind een zegen is dat ie dood is.
Dat wel.

Maar een geweten horen knagen is soms ook niet verkeerd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_78848577
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:22 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Beter had hij als eerste een kogel door zijn eigen hoofd gejaagd
Inderdaad, zo een gemakkelijke dood verdient zo een iemand niet.
Life is Music
pi_78853604
Ik irriteer me echt aan de reacties in dit topic. Iedereen weet opeens precies weer hoe het zit. Politiek is kut. Buitenlanders zijn kut. Jeugdzorg is kut. Wilders wordt er natuurlijk weer bijgehaald. We zijn allemaal heel erg boos op iedereen. Iedereen is fout. Nederland is kut. Was het allemaal maar zo simpel.
pi_78856029
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Idd, ontopic maar weer, het falen van het inschattingsvermogen van Justitie inzake huiselijk geweld.

Heb inmiddels begrepen dat meneer, tegen de wens van de rechter in, ook vanuit de bajes telefoongesprekken had met zijn vrouw, hij wist dat deze gesprekken werden opgenomen en ook daarin sprak hij behoorlijke bedreigingen uit, tevens probeerde hij vanuit zijn cel een wapen te regelen om zijn gezin uit te roeien. De vraag is dus waarom men dáár niet op reageerde.
Jezus zeg
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:16:39 #168
3542 Gia
User under construction
pi_78856335
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:54 schreef Loedertje het volgende:
Als de dader (slachtoffer van zijn eigen gekte) de juiste hulp had gekregen dan had dit drama wellicht niet plaatsgevonden.
Och, natuurlijk. Hij kreeg niet de juiste hulp en daarom is dit gebeurd. Het is niet zijn schuld!! Maar de schuld van het systeem. Ze hadden hem nooit in de bak mogen zetten, natuurlijk! Dat zal het zijn.
pi_78858671
Is de naam van de verantwoordelijke rechter al bekend? Zou mooi zijn als hij/zij publiekelijk aan de spreekwoordelijke schandpaal genageld wordt, misschien denken andere rechters dan eens eindelijk wat langer na voordat ze dit soort idiote beslissingen nemen waarvan iedere leek kan voorspellen hoe het zal uitpakken.
pi_78858929
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:08 schreef 9x19 het volgende:
voordat ze dit soort idiote beslissingen nemen waarvan iedere leek kan voorspellen hoe het zal uitpakken.
Tja in Nederland geven we mensen graag keer op keer een kans, ook al weten we beter.
pi_78859118
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tja in Nederland geven we mensen graag keer op keer een kans, ook al weten we beter.
Misschien moeten we als land dan eindelijk eens leren van de levens die deze houding kost. Dit is immers bij lange na niet de eerste keer dat een moordenaar na een flutstraf of als gevolg van een verlof weer iemand van het leven berooft.

Dan maar geen extra kansen voor geweldplegers.
pi_78859156
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, natuurlijk. Hij kreeg niet de juiste hulp en daarom is dit gebeurd. Het is niet zijn schuld!! Maar de schuld van het systeem. Ze hadden hem nooit in de bak mogen zetten, natuurlijk! Dat zal het zijn.
Voor zulke gevallen betekent hulp JUIST het in de bak zetten.

Daar had deze man ook moeten zitten nu ik alles heb gelezen, hij zat nog maar net vast . En dan nu al met onbegeleid (!) verlof...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:19:03 #173
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78859169
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het ergste is dat de Nederlandse overheid zich drukker maakt over hulp voor de dader dan over hulp voor dit kind.
Verlicht ons met je onoriginele oneliners Halcon
Intelligent, but fucked up.
pi_78860166
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:18 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Misschien moeten we als land dan eindelijk eens leren van de levens die deze houding kost. Dit is immers bij lange na niet de eerste keer dat een moordenaar na een flutstraf of als gevolg van een verlof weer iemand van het leven berooft.

Dan maar geen extra kansen voor geweldplegers.

Maak ze dat maar eens duidelijk. Bewust moorden resulteert ook in een flutstraf van een paar jaar, als je dat al krijgt.

Die kerel hadden ze gewoon vast moeten houden. Walgelijk dat die vrouw om zoveel hulp heeft gevraagd en dat die kerel om zoveel dingen bekend stond, maar nee hoor, verlof... Welkom in Nederland.
pi_78863685
Het ergste vind ik dat iemand waarvan tijdens een rechtszitting nog blijkt dat hij de regels aan zijn laars lapt en die tot geweld in staat is gebleken, toch onder voorwaarden in vrijheid wordt gesteld. Ze weten dat zulke voorwaarden voor hem weinig betekenen én ze weten waar hij toe in staat is, van plan is, hoe hij het wil doen. En tóch loopt ie een paar dagen later zo daar naar binnen om het daadwerkelijk te kunnen doen.

De verantwoordelijken wens ik slapeloze nachten toe tot ver na hun pensioen op hun 67e.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_78873336
Dit gaat over de moeder of zoon.. Zou gaan om tentamen suicide

POLITIEBEGELEIDING VOOR GEWONDE IN HOTEL GOES

GOES - Onder politiebewaking is vanmiddag vanuit een hotel in Goes iemand door een ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis.

Het slachtoffer werd rond 15.05 door een toegesneld ambulanceteam samen met politiemensen, waaronder ook enkele leden van de Zeeuwse Regionale Ondersteuningsgroep (ROG) op een brancard vanuit een zij-ingang van het hotel afgevoerd per ambulance. Hierna reed de ambulance onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis.

De politie wil nog geen mededelingen doen over de zaak.

http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=13047

Ook in;

http://www.hartvannederla(...)kt-door-gezinsmoord/

Een stukje daarover..
  Admin maandag 8 maart 2010 @ 01:00:12 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78873363
Hoe is het eigenlijk met de moeder?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 8 maart 2010 @ 01:00:59 #178
3542 Gia
User under construction
pi_78873379
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die kerel hadden ze gewoon vast moeten houden. Walgelijk dat die vrouw om zoveel hulp heeft gevraagd en dat die kerel om zoveel dingen bekend stond, maar nee hoor, verlof... Welkom in Nederland.
Dan nog is het die man die de moorden gepleegd heeft, niet justitie.
En onderstaande achterlijkheden slaan dus weer eens nergens op:

Woedende jongeren bij huis gezinsdrama

Kom op zeg! Ik heb ook ooit samengewoond met een man met losse handjes, aangifte gedaan, maar helaas, men kon niks doen! Mijnheer zou het op een black-out gooien en weer vrij gelaten worden. Met een aangifte was ik verder van huis.
Ook hij dreigde me te vermoorden.

Maar is het dreigen op zich al reden om iemand op te sluiten? Of herhaaldelijk geweldadig gedrag?
Deze man kreeg 6 maanden, waarvan 2 voorwaardelijk. En JA, ik ben ook voor zwaarder straffen. Maar geef niet justitie de schuld van de slechtheid van deze man. Ga dan naar Den Haag. Ageer tegen de slappe straffen in Nederland. Doe voortaan maar een tiendubbel zo zware straf voor ieder geweldsdelict.

Denk dat veel van die protesteerders uit het linkje hierboven dat toch ook liever niet willen.
  Admin maandag 8 maart 2010 @ 01:07:43 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78873513
Jij leeft toch nog?!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 8 maart 2010 @ 01:14:37 #180
3542 Gia
User under construction
pi_78873608
quote:
Op maandag 8 maart 2010 01:07 schreef yvonne het volgende:
Jij leeft toch nog?!
Gelukkig wel! Was het anders afgelopen, dan was die ex de foute partij, niet de politie.

Men kan toch niet iedere wife-beater die dreigt met moord vast gaan zetten!!

In dit geval was er zelfs sprake van een contactverbod! Zover heb ik het nooit gekregen!
Nu is een contactverbod gewoon sowieso een wassen neus. Iemand die kwaad wil, houdt zich daar niet aan. Simpel.

Ik ben voor zeer strenge straffen in geval van geweldsdelicten. Ook als het slachtoffer geen aangifte doet, wat vaak voorkomt.

Maar vooralsnog vind ik met de huidige strafmaat dat in dit geval niet de zwarte piet naar justitie gespeeld moet worden, maar naar de politiek. Naar de slappe wetgeving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')