quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
Pff ik weet niet meer waaris al een aantal jaren geleden
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je geen foto wil sturen
Sanada iyi geceler en beterschap Maartje.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef maartjeh het volgende:
tvp, en meteen iyi geceler alvast voor iedereen hier!
Saol Bortecinem!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sanada iyi geceler en beterschap Maartje.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sanada iyi geceler en beterschap Maartje.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef maartjeh het volgende:
tvp, en meteen iyi geceler alvast voor iedereen hier!
Uhehehehe.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Rookert het volgende:
*blabla turks dat beterschap betekent* maartjeh
Nee, meer vanwege dat kapsel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is geen emo! Dat is Kairi van Kingdom Hearts. Is het té zwart
?
Geçmis olsun bedoelde je?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Rookert het volgende:
*blabla turks dat beterschap betekent* maartjeh
Lol serieus? Ermeni.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol serieus? Ermeni.![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Ja serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen kort lontje![]()
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geçmis olsun bedoelde je?
Tmm nu ga ik écht slapen.
Ohquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, meer vanwege dat kapsel.
Ik lees net op internet dat het wel voorkomt in het Oosten van Turkije en onder de Azerbeidjzaanse Turken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat is toch echt alles behalve een Turkse naam?
de g van goalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zou goed kunnenHoe spreek je dat uit, dzjekmis olsoen ofzo?
![]()
Trusten
Cool. Het heeft iets te maken met een verhaal uit het Oosten van TR volgens google en het komt voor onder Azeri's uit Azerbeidjan, dus zo raar is het niet.quote:
Nee, is wel schattig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh. Nu twijfel ik
. Zal ik toch een ander avatar nemen.
Oh tofquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lees net op internet dat het wel voorkomt in het Oosten van Turkije en onder de Azerbeidjzaanse Turken.
Trusteeen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh tof![]()
![]()
Nou, nu ga ik ééééécht m'n bed opzoeken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cool. Het heeft iets te maken met een verhaal uit het Oosten van TR volgens google en het komt voor onder Azeri's uit Azerbeidjan, dus zo raar is het niet.
Je broertje is in het echt zeker heel lief voor z´n zus en is zijn vertoning hier maar schijnquote:
Oké, danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, is wel schattig.Zo laten.
Ok coolquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
de g van goalen dan edzjmisj olsoen
ongeveer...
![]()
Op google kwam ik een ene Tamara Mamedova tegen, en dat is een Azerbeidjaanse naam. En er is een verhaal over Tamara uit Van Golu.quote:
Dat verschilt per dagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je broertje is in het echt zeker heel lief voor z´n zus en is zijn vertoning hier maar schijn?
Hmm, oké. Ik probeerde me even voor te stellen hoe het is om een broertje te hebben, maar het lukte me niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat verschilt per dag. Soms kan hij heel lief zijn
.
hmm, misschien maar eens downloaden dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag Once Upon a Time in the West, met de Tatar-Turk Charles Bronson, gezien. Wat een prachtige film. Vroeger konden ze echt veel beter acteren.
Die eindscène!![]()
Ah okequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op google kwam ik een ene Tamara Mamedova tegen, en dat is een Azerbeidjaanse naam. En er is een verhaal over Tamara uit Van Golu.
Een Turk met de naam Charles Bronson.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag Once Upon a Time in the West met Henry Fonda en de Tatar-Turk Charles Bronson gezien. Wat een prachtige film! Vroeger konden ze echt veel beter acteren.
Die eindscène!![]()
Ohquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, het blijkt over een Armeens meisje te gaan.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik probeerde me even voor te stellen hoe het is om een broertje te hebben, maar het lukte me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |