quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
Pff ik weet niet meer waaris al een aantal jaren geleden
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je geen foto wil sturen
Sanada iyi geceler en beterschap Maartje.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef maartjeh het volgende:
tvp, en meteen iyi geceler alvast voor iedereen hier!
Saol Bortecinem!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sanada iyi geceler en beterschap Maartje.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sanada iyi geceler en beterschap Maartje.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef maartjeh het volgende:
tvp, en meteen iyi geceler alvast voor iedereen hier!
Uhehehehe.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Rookert het volgende:
*blabla turks dat beterschap betekent* maartjeh
Nee, meer vanwege dat kapsel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is geen emo! Dat is Kairi van Kingdom Hearts. Is het té zwart
?
Geçmis olsun bedoelde je?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Rookert het volgende:
*blabla turks dat beterschap betekent* maartjeh
Lol serieus? Ermeni.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol serieus? Ermeni.![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Ja serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen kort lontje![]()
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geçmis olsun bedoelde je?
Tmm nu ga ik écht slapen.
Ohquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, meer vanwege dat kapsel.
Ik lees net op internet dat het wel voorkomt in het Oosten van Turkije en onder de Azerbeidjzaanse Turken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat is toch echt alles behalve een Turkse naam?
de g van goalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zou goed kunnenHoe spreek je dat uit, dzjekmis olsoen ofzo?
![]()
Trusten
Cool. Het heeft iets te maken met een verhaal uit het Oosten van TR volgens google en het komt voor onder Azeri's uit Azerbeidjan, dus zo raar is het niet.quote:
Nee, is wel schattig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh. Nu twijfel ik
. Zal ik toch een ander avatar nemen.
Oh tofquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lees net op internet dat het wel voorkomt in het Oosten van Turkije en onder de Azerbeidjzaanse Turken.
Trusteeen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh tof![]()
![]()
Nou, nu ga ik ééééécht m'n bed opzoeken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cool. Het heeft iets te maken met een verhaal uit het Oosten van TR volgens google en het komt voor onder Azeri's uit Azerbeidjan, dus zo raar is het niet.
Je broertje is in het echt zeker heel lief voor z´n zus en is zijn vertoning hier maar schijnquote:
Oké, danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, is wel schattig.Zo laten.
Ok coolquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
de g van goalen dan edzjmisj olsoen
ongeveer...
![]()
Op google kwam ik een ene Tamara Mamedova tegen, en dat is een Azerbeidjaanse naam. En er is een verhaal over Tamara uit Van Golu.quote:
Dat verschilt per dagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je broertje is in het echt zeker heel lief voor z´n zus en is zijn vertoning hier maar schijn?
Hmm, oké. Ik probeerde me even voor te stellen hoe het is om een broertje te hebben, maar het lukte me niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat verschilt per dag. Soms kan hij heel lief zijn
.
hmm, misschien maar eens downloaden dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag Once Upon a Time in the West, met de Tatar-Turk Charles Bronson, gezien. Wat een prachtige film. Vroeger konden ze echt veel beter acteren.
Die eindscène!![]()
Ah okequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op google kwam ik een ene Tamara Mamedova tegen, en dat is een Azerbeidjaanse naam. En er is een verhaal over Tamara uit Van Golu.
Een Turk met de naam Charles Bronson.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag Once Upon a Time in the West met Henry Fonda en de Tatar-Turk Charles Bronson gezien. Wat een prachtige film! Vroeger konden ze echt veel beter acteren.
Die eindscène!![]()
Ohquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, het blijkt over een Armeens meisje te gaan.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik probeerde me even voor te stellen hoe het is om een broertje te hebben, maar het lukte me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker doen; een klassieker.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hmm, misschien maar eens downloaden dan.
Die kerel kijkt wel gangster:
[ afbeelding ]
Raad me nou niet zoveel films aan, ik heb overmorgen een tentamenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeker doen; een klassieker.En ook Sergio Leone's andere meesterwerk, The Good, the Bad and the Ugly.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef Julis het volgende:
[..]
... Vraag het aan je zus hoe het is om een broertje te hebben
. Of misschien kunnen je ouders nog een broertje voor je maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
Een christelijke Lipka-Tatar uit Litouwen. Charles Bronson was zijn artiestennaam in de VS.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Turk met de naam Charles Bronson.Turklugu 5 para etmez.
Daarvan hadden wij de beginscène met CKV gekekenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag Once Upon a Time in the West met Henry Fonda en de Tatar-Turk Charles Bronson gezien. Wat een prachtige film! Vroeger konden ze echt veel beter acteren.
Die eindscène!![]()
Nee nog nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Staat je korte lontje al in de fik?
Owh ok. Alsnog was het vast een geassimileerde Tatar.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een christelijke Lipka-Tatar uit Litouwen. Charles Bronson was zijn artiestennaam in de VS.
En download dan ook meteen 12 Angry Men (uit 1957), de film met het beste acteerwerk ooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Raad me nou niet zoveel films aan, ik heb overmorgen een tentamen.
Ninja-edit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En download dan ook meteen 12 Angry Men (uit 1957), de film met het beste acteerwerk ooit.Staat niet voor niets op nummer 7 in de IMDb top 250.
En als het nog kan Flubber (uit 1997). Ook heel leukquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En download dan ook meteen 12 Angry Men (uit 1957), de film met het beste acteerwerk ooit.Staat niet voor niets op nummer 7 in de IMDb top 250.
Interessant inderdaad.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Owh ok. Alsnog was het vast een geassimileerde Tatar.
Trouwens, best interessant om te lezen hoeveel Russen en Polen van Turks-Tataarse afkomst zijn.
Op Usenet was ie te oud en op TPB had ie te weinig seeds, nu doet ie het wel redelijk met 300 kb/s ipv eerst 3 gig uploaden en dan pas boven de 100 kb/s uitkomen qua downloadquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Werd tijd, mang. Die film is ouuuuuud, ouwe!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
En als het nog kan Flubber (uit 1997). Ook heel leuk.
Hahaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn sowieso gewoon moslim Tataren. Ik doelde op de Russen en Polen met Slavische namen die van oorsprong Turks-Tataars blijken te zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Interessant inderdaad.Zo heb je ook broertje en zusje Safin(a), de tennissers.
De hoeveelheid die je hebt geupload verandert je snelheid niet/amperquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op Usenet was ie te oud en op TPB had ie te weinig seeds, nu doet ie het wel redelijk met 300 kb/s ipv eerst 3 gig uploaden en dan pas boven de 100 kb/s uitkomen qua download
Nee, maar hij wil meestal dan pas sneller downloaden als ik veel heb geupload ofzo, echt debielquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De hoeveelheid die je hebt geupload verandert je snelheid niet/amper. Bij een beetje een goede torrent haal ik meteen 3MB/s.
Ik heb er geen last van hoor, download nu met 3MB/s / 24Mbit/s.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zit nu op 4mbit, wordt komende maand verhoogd naar 8mbit als het goed is. Kuttorrent ook, Usenet download altijd met maximale snelheid
O, zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn sowieso gewoon moslim Tataren. Ik doelde op de Russen en Polen met Slavische namen die van oorsprong Turks-Tataars blijken te zijn.
Verstandige jongen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ninja-edit.
En ze staan alledrie aan.
Robin Williamsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Jammer dat ze er over een jaar of 50 niet meer zullen zijn. Ze zijn nu al zowat geassimileerd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, zo.Zou eens betere onderzoek naar gedaan moeten worden.
Hier een filmpje over moslim-Tataren in Polen...
Die was wel grappig ja. Maar nu meer vanwege de nostalgische waarde.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind Grolsch maar vaag bier. Af en toe goed te drinken, maar soms vind ik het echt ranzigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef Rookert het volgende:
Ok, dit is ernstig. De smaak van Grolsch doet me denken aan een turkse pizzaIig, het idee dat een turkse pizza hierbij BEHOORT is apart en vooral irritant, aangezien ik geen lahmacun bij de hand heb
Ik heb jeugdtrauma's overgehouden aan Robin Williams-filmsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die was wel grappig ja. Maar nu meer vanwege de nostalgische waarde.
Why?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb jeugdtrauma's overgehouden aan Robin Williams-films.
Je moet het ook niet achterover slaan, maar gewoon rustig chill drinken. Als je drinkt om het drinken moet je maar Heineken slootwater ofzo nemenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind Grolsch maar vaag bier. Af en toe goed te drinken, maar soms vind ik het echt ranzig.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet het ook niet achterover slaan, maar gewoon rustig chill drinken. Als je drinkt om het drinken moet je maar Heineken slootwater ofzo nemen
Inderdaad. Het is met name de Islam wat hen nog van de andere Polen onderscheidt. Buiten hun namen zie ik weinig Turks-Tataars terug in hen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jammer dat ze er over een jaar of 50 niet meer zullen zijn. Ze zijn nu al zowat geassimileerd.
Mrs Doubtfire, Jumanjiquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Oh TM, weet je dat Ataturk Turkse boeken stuurde naar Tataren in Oost- en Noord-Europa, zodat ze niet zouden assimileren? Maar bepaalde ondankbare Tataren (Burakius kuch kuch) zijn toch anti-Ataturk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mrs. Doubtfire is flauw, maar soms wel grappigquote:
Deze had ik op TV gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is met name de Islam wat hen nog van de andere Polen onderscheidt. Buiten hun namen zie ik weinig Turks-Tataars terug in hen.
Hier trouwens een docu over Finse Tataren. Ik wist niet eens dat die bestonden.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:36 schreef IHVK het volgende:
Je hebt bier en je hebt Grlosch zegt een vriend van mij altijd.
zeker een Heinekendrinker. mijn foutquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:36 schreef IHVK het volgende:
Je hebt bier en je hebt Grlosch zegt een vriend van mij altijd.
Jumanji is toch zooo tof. Met die vloer die in drijzand veranderd! Damn.. Doubtfire niet gezienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mrs Doubtfire, Jumanji_!
Ik dacht eigenlijk dat hij ook in 'Honey I shrunk the kids' had gespeeld, maar gelukkig niet.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Oh TM, weet je dat Ataturk Turkse boeken stuurde naar Tataren in Oost- en Noord-Europa, zodat ze niet zouden assimileren? Maar bepaalde ondankbare Tataren (Burakius kuch kuch) zijn toch anti-Ataturk.
Atatürk heeft zelfs wetenschappers naar Midden-Amerika gestuurd om de Turkse invloeden in de cultuur en de taal van de Azteken te onderzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas zijn ze daar na zijn dood mee gestopt, als ik mij niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |