abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:29:19 #176
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79010001
miss sly, wat fijn dat ze weer vanouds drinkt!
mss kunnen ze op het kdv de flesjes wel met de lepel en een flinke scheut rijstebloem geven? pap, dus

leo, fijn dat de bv zo goed gaat!

orea, ik heb zowel een grote cup, als vlakke tepels, naja, links, en aviva doet het er prima op. ik wat minder, maar das mn eigen schuld, heeft niks met de omvang en vorm van mn borst te maken, en alles met mijn aanlegtechniek en eigenwijsheid om pas na 8 wk en 2 bo's een lk in te schakelen.

asy, die stekende tsr schijnt een teken te zijn dat je veel melk hebt. heb ik ook. veel melk en stekende tsr.
ben vanochtend door zowel lilypad als dubbelgevouwen hydrofiel heen gelekt.

en excuses voor de klaagpost van gister, hoor, maar ik loop hier tegen de muren op na bijna een half jaar thuis. ik had er niet aan moeten denken om volgende week weer te beginnen met werk. ben ik fysiek nog helemaal niet toe in staat!

en dan soms schiet de gedachte aan fv met door het hoofd, en dat vind ik eigenlijk heel erg naar. maar ja, met brandende tepels is het wel een aanlokkelijke gedachte naja, goed aanleggen en dan trekt het weg... nu maar hopen dat ik er ECHT handigheid in krijg, zodat eea kan echt herstellen. Andere optie is een dagje alles kolven, maar daar heb ik ook het geduld niet voor

net weer gewogen op het cb, en aviva is 205g aangekomen in een week! helemaal prima, dus.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79011279
TSR is hier ook goed pijnlijk Asy Vervelend als Florian piept en urmelt in zijn slaap zo tegen voedingstijd

Hier twijfelmomentje... De gentiaan is binnen, maar ik zie niks meer in zijn mondje... En gisteren was het echt zo'n niet weg te poetsen wit laagje...
Mijn tepels voelen nog wel naar maar ook veel minder...

Gentiaan of even aanzien... hmmm.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:03:02 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79011399
Davinia, fijn dat Aviva in elk geval gewoon goed groeit...
En als jij denkt dat het prettiger is om fv te geven, dan moet je dat gewoon doen hoor!
Maar aan de andere kant: je bent nu zover gekomen en je hebt er zoveel voor doorstaan. Nog even perfectioneren en dan kun je er misschien nog een hele tijd tegen! En een dagje kolven is zo voorbij en je tepels hebben even een extra kans om bij te komen...
Hè woonde ik maar wat dichterbij, dan kwam ik je een hart onder de riem steken

btw ik lek dus ook langs de lilypad vandaar nu dat 6 lagen badstoffen spuugdoekje
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:07:40 #179
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79011599
Twinkly: ik ben pas liggend gaan voeden op het moment dat Annicka zelfstandig op haar zij kon gaan liggen. Daarna heb ik zelfs een periode gehad dat ze alleen maar liggend op bed wilde drinken.

Davinia, op een gegeven moment krijgt ook zij er handigheid in. Vandaag de dag hoef ik echt niet meer op te letten of ze goed aangelegd ligt, dat regelt ze zelf heel goed. Hap en klaar.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:08:01 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79011617
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
TSR is hier ook goed pijnlijk Asy Vervelend als Florian piept en urmelt in zijn slaap zo tegen voedingstijd

Hier twijfelmomentje... De gentiaan is binnen, maar ik zie niks meer in zijn mondje... En gisteren was het echt zo'n niet weg te poetsen wit laagje...

ik heb het gelukkig pas als Harry aanhapt en begint te zuigen
pas 2x echt spontaan: 1x was ik zijn luier aan het verschonen 1 uur na voeding en 1x zat ik met hem op de bank ook ca. 1 uur na voeding...

ik zou toch beginnen als ik jou was..
pi_79011618
Ik heb wel eens een lilypad vol gehad zonder dat ik het door had. Trek je dat ding er af: *plens*
pi_79011640
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef freecell het volgende:

Niet aanzien, gewoon beginnen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79011657
Ohw wacht...

Ik er naar aanleiding van de reacties hier over tsr even op te letten en nu merk ik ineens op dat mijn borsten wat aanspannen bij een tsr en dat het een beetje prikt in de tepels.... (kijk net namelijk in beha als dat gebeurt en zie het druppelen...)
Gewoon uit het niets dus....
Worden ze ooit nog zindelijk? Of zit dat er niet meer in?
pi_79011675
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens een lilypad vol gehad zonder dat ik het door had. Trek je dat ding er af: *plens*
Check..

Daarom vond ik het ondingen. Ik vind de wegwerppads van natusan heel erg fijn.
pi_79011695
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef sindell het volgende:
Ohw wacht...

Ik er naar aanleiding van de reacties hier over tsr even op te letten en nu merk ik ineens op dat mijn borsten wat aanspannen bij een tsr en dat het een beetje prikt in de tepels.... (kijk net namelijk in beha als dat gebeurt en zie het druppelen...)
Gewoon uit het niets dus....
Worden ze ooit nog zindelijk? Of zit dat er niet meer in?
Ooit
pi_79012025
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ooit

Nou ja er zijn ergere dingen, maar nu snap ik dat trekkende gevoel ook gelijk. Had ik nog niet bedacht ben dan ook geen bv expert, ik probeer gewoon mijn best te doen
pi_79012065
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef sindell het volgende:

[..]

Nou ja er zijn ergere dingen, maar nu snap ik dat trekkende gevoel ook gelijk. Had ik nog niet bedacht ben dan ook geen bv expert, ik probeer gewoon mijn best te doen
Dat doen we gewoon allemaal hoor.
pi_79012575
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:34 schreef Mammietje het volgende:
Gemiddeld tot een week voordat de 6-maanden-regeldagen beginnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

We zijn dag 6 ingegaan Vannacht ook iedere 2 uur. Ze begon de nacht om half 1, toen kwam ze om 1 uur, 3 uur, 5 uur, 7 uur (ja dat is ook nog een beetje nacht ) en om half 8 zetten de bouwvakkers de kango in de gevel
pi_79012860
TSR doet zeer ja. Het prikt, brandt, niet echt goed te omschrijven. Minder fijn iig. Zowel spontaan als tijdens de voeding. En dan vooral de borst waaraan niet gedronken wordt.

Over dat lekken: ik las laatst bij de buren dat de truc om zindelijk te worden juist géén bh en pads dragen meer is. Dus een paar dagen tot een week natte plekken en dan moet het over zijn. Geen idee of het echt werkt, maar als ik terugredeneer is het hier eigenlijk ook zo gegaan. Wie wil de uitdaging aan?

Freecell gewoon beginnen met de GV. Spruw kan ook onzichtbaar aanwezig zijn en gaat eigenlijk vrijwel niet vanzelf over.
pi_79014205
Kan iemand mij de afkorting TSR uitleggen? (ik voel me trouwens zo'n idioot dat ik dat hier moet vragen )

Op heel veel websites lees ik ook dat je 's nachts geen bh mag dragen bij het slapen. Dus dat zullen nog veel natte pyjama's worden, vrees ik. Ik hoop gewoon dat het vanzelf zal ophouden (toch 's nachts). Als ik eten aan het geven ben, kan ik idd iets extra in mijn bh steken, dan heb ik dat ook onder controle.
pi_79014384
toeschietreflex

En het houdt vanzelf op, echt waar
pi_79014633
Ah ja nu je het zegt ik zat de hele tijd met teaser in mijn hoofd, maar zag de link niet met bv
pi_79014719
Hier heeft dat continue lekken nog heel erg lang geduurd en nu is het eigenlijk nog steeds niet helemaal weg, ik gebruik nog steeds zoogcompressen.. Maar in het begin heb ik met handdoeken in bed geslapen en kon ik halverwege de nacht de handdoeken gaan vervangen omdat ze doorweekt waren.. Gelukkig heeft dat niet zo heel erg lang geduurd.. Het gaat dus (bijna helemaal in mijn geval) over
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 14:12:11 #194
5428 crew  miss_sly
pi_79014785
Wij zijn naar het cb geweest. Ons kleine meisje blijft klein, maar volgt een keurig lijntje van zichzelf. Op de curves van het cb zit ze niet eens in het groen, maar op de bv-curves wel!

Nu ging het over de bv: volgens hun dient een kindje van Senna's leeftijd (bijna 8 maanden) 500 cc melkprodukten te krijgen. Hieronder valt dus ook een papfles, maar ook yoghurt (wat ze volgens Kleintjes wel al mogen met 7 maanden, maar volgens ons cb pas met 9 maanden) en uiteraard de bv.
Dus zou ik eigenlijk nog maar 2 keer moeten voeden, als ze ook voor het slapen een fles met nutrilon en rijstebloem krijgt. De rijstebloem zou ik moeten stoppen, want daar zit verder niets in aan voedingsstoffen.

Telt de bv ook echt mee voor de 500 cc? Een kindje kan toch ook als het wat ouder is niet te veel bv binnenkrijgen? Daar wordt ze toch ook niet dik van?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79014830
Ik sliep ook altijd zonder bh en lekte tussendoor niet, ik heb nu alleen een slaap-bh aan omdat dat handiger is tijdens het voeden zodat ik de andere tepel niet in hoef te drukken.
Leonieke een gewone BH knelt idd teveel waardoor je een borstontsteking kunt krijgen, maar dat ding dat ik postte is er speciaal voor gemaakt. Het lijkt op een netbroekje maar dan in de vorm van een bh

Free ik zou gewoon beginnen met de GV hoor, better safe than sorry!!
En ik heb dat ook al een paar keer gehad met een Lilypad en ook heel vaak dat hij er zelf afviel

Oh GWS, dan ga ik het weer proberen als hij zelf kan liggen Nu valt ie nog om naar achteren Lijkt me heel relaxed, zo uit de co-sleeper aan de borst schuiven!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79015002
Ik vind het een beetje een gek advies Miss Sly Het lijkt mij dat een mensenbaby beter mensenmelk kan drinken en dus geen koemelk nodig heeft. Sowieso is bijvoeding tot het eerste jaar echt bijvoeding naast de melk. En ik denk ook niet dat je bang hoeft te zijn haar teveel borstvoeding te geven, ze regelt zelf wel hoeveel ze nodig heeft door op haar eigen gevoel van verzadiging te reageren.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:18:30 #197
12913 GreatWhiteSilence
pi_79015073
BV zit geen maximum aan, ook niet op oudere leeftijd. Het geldt voor koemelk en afgeleide producten, omdat dit volgens mij nog steeds een (te) zware belasting voor een kinderlichaampje kan zijn.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79015108
Moet je trouwens op een gegeven moment pap gaan geven? De KA begint er hier ook steeds over en ik zeg braaf ja en amen en leg d'r thuis gewoon weer lekker aan. Of doe ik nou iets heel erg fout?

Volgens mij kan Senna nooit te veel drinken hoor Miss, van jouw melk! Lekker doorgaan
Lotte!
Noah!
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 14:20:08 #199
5428 crew  miss_sly
pi_79015143
Dat dacht ik dus ook, idd. Ik ga dus ook maar gewoon verder met bv op verzoek. Ze geniet er nog te veel van, en ik ook

De papfles doen we omdat we denken dat ze toch wat onvoldaan blijft. We maken 200 cc met wat rijstebloem aan, en ze drinkt daarvan ongeveer 80-140 cc op, scheelt per avond. Als ze stopt met drinken, krijgt ze als toetje nog net zoveel bv als ze wil en dan gaat ze heerlijk voldaan slapen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:20:26 #200
12913 GreatWhiteSilence
pi_79015154
Twinkly, misschien helpt het als je een kussentje achter zijn rug legt? Dan kan ie niet meer omvallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')