miss sly, wat fijn dat ze weer vanouds drinkt!

mss kunnen ze op het kdv de flesjes wel met de lepel en een flinke scheut rijstebloem geven? pap, dus

leo, fijn dat de bv zo goed gaat!

orea, ik heb zowel een grote cup, als vlakke tepels, naja, links, en aviva doet het er prima op. ik wat minder, maar das mn eigen schuld, heeft niks met de omvang en vorm van mn borst te maken, en alles met mijn aanlegtechniek en eigenwijsheid om pas na 8 wk en 2 bo's een lk in te schakelen.
asy, die stekende tsr schijnt een teken te zijn dat je veel melk hebt. heb ik ook. veel melk en stekende tsr.
ben vanochtend door zowel lilypad als dubbelgevouwen hydrofiel heen gelekt.

en excuses voor de klaagpost van gister, hoor, maar ik loop hier tegen de muren op na bijna een half jaar thuis. ik had er niet aan moeten denken om volgende week weer te beginnen met werk. ben ik fysiek nog helemaal niet toe in staat!

en dan soms schiet de gedachte aan fv met door het hoofd, en dat vind ik eigenlijk heel erg naar. maar ja, met brandende tepels is het wel een aanlokkelijke gedachte

naja, goed aanleggen en dan trekt het weg... nu maar hopen dat ik er ECHT handigheid in krijg, zodat eea kan echt herstellen. Andere optie is een dagje alles kolven, maar daar heb ik ook het geduld niet voor

net weer gewogen op het cb, en aviva is 205g aangekomen in een week!

helemaal prima, dus.