Yep en dat kunnen wel iets van 8 uitgangen zijn ofzo...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Orea het volgende:
Nou ja, heel stom.. Ik was 16 (...) en gaf al direct aan dat ik graag die piercing wilde, maar ook dat ik graag later (als ik groot ben) borstvoeding wilde gaan geven. Hij is dus lager gezet. Maar, ik begrijp dat de melkkanaaltjes niet alleen in het midden van de tepel lopen, maar in de hele tepel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is normaal... Als het goed is regelt het zich vanzelf en worden je borsten ook zinnelijk met de tijd... Dat de ene borst begint te stromen als er aan de andere wordt gedronken, heb ik nooit iets tegen kunnen doen, ja een hydrofieldoek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef leonieke het volgende:
Wat een interessante topicreeks![]()
Ik geef zelf ook borstvoeding en dat lukt vrij goed. Een half uur na de geboorte lag Thomas al goed te drinken en na 2 dagen in het ziekenhuis waren alle vroedvrouwen helemaal onder de indruk van onze zoon dat hij het zo goed deed.
Maar ik vraag me eigenlijk af of jullie in het begin ook zoveel last hebben gehad van een te hoge productie? Ik denk toch dat het daaraan ligt. 's Ochtends is mijn pyjama doorweekt en als Thomas aan de ene borst ligt te drinken, gebeurt het vaak dat mijn buik nat is van het vocht dat uit mijn andere borst loopt (dit op het moment dat ik geen bh aan heb natuurlijk als ik net wakker ben, anders zitten de compressen in mijn bh vrij vol).
Is dit normaal en zal dit zichzelf allemaal nog regelen? Hij is natuurlijk morgen pas 1 week, dus ik ben me ervan bewust dat er nog zaken moeten aangepast worden, ik vraag me gewoon af of ik daar zelf iets moet voor doen of dat het komt omdat vraag/aanbod nog niet helemaal juist zit.
Ah oké, een geruststelling dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is normaal... Als het goed is regelt het zich vanzelf en worden je borsten ook zinnelijk met de tijd... Dat de ene borst begint te stromen als er aan de andere wordt gedronken, heb ik nooit iets tegen kunnen doen, ja een hydrofieldoek.
Jep en met een beetje pech je bed ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah oké, een geruststelling dusThx
Maar nu weet ik dus ook waarom je na een bevalling zo veel wasjes moet draaien. Voor de mama alleen al elke dag een andere pyjama
Ik werd eerst misselijk (dus dan wist ik wat er ging komen) en daarna kreeg ik een brandend gevoel in mijn tepels. Ligt Annicka te drinken, is het alleen een brandend gevoel. Wel handig, want ik ben slechthorend en kan haar niet horen drinken. Als ik dat brandende gevoel krijg, dan weet ik iig dat er wat uitkomt...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef Twinkly het volgende:
GWS werd je dan echt misselijk? Bij mij doet het alleen pijn.
Owjaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Liggend in het donker zie je geen kaakbewegingen...
ik heb het gelukkig pas als Harry aanhapt en begint te zuigenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
TSR is hier ook goed pijnlijk AsyVervelend als Florian piept en urmelt in zijn slaap zo tegen voedingstijd
Hier twijfelmomentje... De gentiaan is binnen, maar ik zie niks meer in zijn mondje... En gisteren was het echt zo'n niet weg te poetsen wit laagje...![]()
Mijn tepels voelen nog wel naar maar ook veel minder...
Gentiaan of even aanzien... hmmm.
Niet aanzien, gewoon beginnen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
TSR is hier ook goed pijnlijk AsyVervelend als Florian piept en urmelt in zijn slaap zo tegen voedingstijd
Hier twijfelmomentje... De gentiaan is binnen, maar ik zie niks meer in zijn mondje... En gisteren was het echt zo'n niet weg te poetsen wit laagje...![]()
Mijn tepels voelen nog wel naar maar ook veel minder...
Gentiaan of even aanzien... hmmm.
Check..quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens een lilypad vol gehad zonder dat ik het door had. Trek je dat ding er af: *plens*
Ooitquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef sindell het volgende:
Ohw wacht...![]()
Ik er naar aanleiding van de reacties hier over tsr even op te letten en nu merk ik ineens op dat mijn borsten wat aanspannen bij een tsr en dat het een beetje prikt in de tepels.... (kijk net namelijk in beha als dat gebeurt en zie het druppelen...)
Gewoon uit het niets dus....
Worden ze ooit nog zindelijk? Of zit dat er niet meer in?
quote:
Dat doen we gewoon allemaal hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef sindell het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ja er zijn ergere dingen, maar nu snap ik dat trekkende gevoel ook gelijk. Had ik nog niet bedachtben dan ook geen bv expert, ik probeer gewoon mijn best te doen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:34 schreef Mammietje het volgende:
Gemiddeld tot een week voordat de 6-maanden-regeldagen beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn dag 6 ingegaanVannacht ook iedere 2 uur. Ze begon de nacht om half 1, toen kwam ze om 1 uur, 3 uur, 5 uur, 7 uur (ja dat is ook nog een beetje nacht
) en om half 8 zetten de bouwvakkers de kango in de gevel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |