Hamburgeren?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:05 schreef DaviniaHR het volgende:
miss, wat fijn!![]()
![]()
Sindell, mss heeft ze dan wel voldoende aan een pink?
Ben gister bij de lk geweest, en ze was erg tevreden!Waar ik niet zeker was dat het goed ging, verzekerde zij me dat het wel goed ging. Kheb we nog wat tips gekregen over hoe ik beter kon hamburgeren, maar verder was het eigenlijk wel prima!
![]()
dat had ik ff nodig
ze heeft ook geprobeerd die afsluiting van de melkuitgang open te pulken, maar dat is neit helemaal gelukt. al denk ik dat hij nu wel 'lek' is. hoef ik zelf niet aan de gang met een naald

Bigmac schijnt goed te zijn!quote:

Mja, ik ook. Ik krijg er gaatjes van in m'n tepels en tepelhofquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, vervelend freecell![]()
Ik hoop dat jullie er snel vanaf zijn.

Achquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Twinkly het volgende:
Ze meten zowel bij het CB als in het ziekenhuis door een been uit te strekken, maar in het ziekenhuis trekken ze waarschijnlijk net wat harder

Of had ik hem niet in de droger moeten doen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef WupWup het volgende:
of gewoon iets te heet gewassen natuurlijk

joquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:32 schreef WupWup het volgende:
bleh spruw. krijgen we wel een paars-bekkie-foto?
Aan zijn oortjes door het bad, anders fik je je vingersquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef WupWup het volgende:
of gewoon iets te heet gewassen natuurlijk

In de ochtend na een voeding heb je meestal wel over voor een bekertje in de vriezer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
jo
En ik heb het vandaag besteld, dus met héél veel mazzel morgen of overmorgen binnen. Dus ik begin zelf alvast bij mij met de Daktarin
[..]
Aan zijn oortjes door het bad, anders fik je je vingers
Over kolven gesproken: ik heb nog helemaal niet gekolfd, maar ik wil wel graag wat in de vriezer hebben. Ik weet alleen geen handige momenten te vinden... En nu zou een handig moment zijn, maar nu laat ik écht geen kolf los op mn tepels

Misschien moet je eens een ander middel proberen, zoals daktarin of ander gv.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef Groofsken het volgende:
Wij zijn vandaag ook weer op het cb geweest.
R heeft weer (nog steeds?) spruw. We mogen weer aan de nystatine (of hoe heet dat spul)
![]()
En verder is hij groot, maar licht in verhouding. Zelfde als mijn dochter steeds was.

Gewoon niet invriezen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het wel handig om te kolven met spruw? Dat je misschien weer een herbesmetting krijgt door de melk?

Ja, maar ze zegt dat ze graag een voorraadje in de vriezer heeft, vandaar.quote:

Oh, niet doen dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, maar ze zegt dat ze graag een voorraadje in de vriezer heeft, vandaar.

Hoelang heb je behandeld? En soms werkt nystalnogwattus niet goed tegen de spruw.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:02 schreef Groofsken het volgende:
Ik gooi de gekolfde melk steeds weg eigenlijk. (Ik hoef maar drie keer in de week te kolven. Verder krijgt hij om en om kv en bv. Op mijn werkdagen heeft hij gewoon een extra kv en kolf ik één keer. Dat gooi ik dus weg daarna, dus daaraan kan het niet liggen.

quote:

Owja, goed puntquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het wel handig om te kolven met spruw? Dat je misschien weer een herbesmetting krijgt door de melk?
Tot ik Florian ook kan behandelen doe ik toch echt mezelf alvast met Daktarin hoor. Misschien helpt het wat en alle hulp is welkom nuquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef Ticootje het volgende:
En behandel jezelf en je kindje tegelijk. Niet alleen jezelf of alleen je kind, dat heeft geen zin.

quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef WupWup het volgende:
[..]
warhoofd
ik kon gisteren aan de telefoon met schoonmoeders met geen enkele mogelijheid op het woord 'lint' komen. 'zo'n ding op een rol... voor een cadeau... met glittertjes... voor een strik... HELP ME NOUOUOUUUU' (dat laatste tegen vriend die helemaal dubbel lag)

Yep, voor jezelf kun je micanazolcreme gebruiken dat is receptvrij.quote:

Ja, die heb ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep, voor jezelf kun je micanazolcreme gebruiken dat is receptvrij.

neequote:

Dat is hier ook zo en dat doe ik welquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef DaviniaHR het volgende:
nog een vraagje: tegen het eind van een voeding gaat ze liggen rukken en vechten, maar dan heb ik niet altijd het idee dat de borst echt leeg is. toch afkoppelen en andere borst aanbieden?

HE? Ik moest het wel op recept halen.... nou ja zeg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef freecell het volgende:
[..]
nee
Is gewoon bij elke drogist.
En Daktarin is de merknaam van miconazol, huismerk-miconazol is vaak veel goedkoper. En dat er dan voeten op de verpakking staan boeit niet

quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef Orea het volgende:
*check* wel een goeie, moet ook nog een afspraak maken voor een voorlichtingsavond
Ik heb begrepen (maargoed, kan net zo goed weer één van de blabla verhalen zijn) dat het met grote borsten (zegge nu al cup G inmiddels) lastiger kan zijn met bv. Klopt dat?
En ik heb een tepelpiercing gehad. Heb begrepen dat dat geen probleem hoeft te zijn? Hij is destijds wel laag gezet, de piercer zei dat dat beter was als ik ooit nog borstvoeding wilde geven (maargoed, die piercing heb ik 13 jaar terug laten zetten....)
ik verkas de vraag wel even naar het borstvoedingstopic overigens

ja, idd alleen de creme is receptloosquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef oeke het volgende:
De Daktarin die je in de mond van je baby doet is op recept en die je op je voeten doet tegen schimmel gewoon vrij verkrijgbaar.
Ik zou zelf niet met de voetenvariant in de mond van je baby gaan smeren.![]()
Bah, Davinia wat een gevecht. Hopelijk is morgen een betere dag.

Yep en dat kunnen wel iets van 8 uitgangen zijn ofzo...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Orea het volgende:
Nou ja, heel stom.. Ik was 16 (...) en gaf al direct aan dat ik graag die piercing wilde, maar ook dat ik graag later (als ik groot ben) borstvoeding wilde gaan geven. Hij is dus lager gezet. Maar, ik begrijp dat de melkkanaaltjes niet alleen in het midden van de tepel lopen, maar in de hele tepel.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Is normaal... Als het goed is regelt het zich vanzelf en worden je borsten ook zinnelijk met de tijd... Dat de ene borst begint te stromen als er aan de andere wordt gedronken, heb ik nooit iets tegen kunnen doen, ja een hydrofieldoek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef leonieke het volgende:
Wat een interessante topicreeks![]()
Ik geef zelf ook borstvoeding en dat lukt vrij goed. Een half uur na de geboorte lag Thomas al goed te drinken en na 2 dagen in het ziekenhuis waren alle vroedvrouwen helemaal onder de indruk van onze zoon dat hij het zo goed deed.
Maar ik vraag me eigenlijk af of jullie in het begin ook zoveel last hebben gehad van een te hoge productie? Ik denk toch dat het daaraan ligt. 's Ochtends is mijn pyjama doorweekt en als Thomas aan de ene borst ligt te drinken, gebeurt het vaak dat mijn buik nat is van het vocht dat uit mijn andere borst loopt (dit op het moment dat ik geen bh aan heb natuurlijk als ik net wakker ben, anders zitten de compressen in mijn bh vrij vol).
Is dit normaal en zal dit zichzelf allemaal nog regelen? Hij is natuurlijk morgen pas 1 week, dus ik ben me ervan bewust dat er nog zaken moeten aangepast worden, ik vraag me gewoon af of ik daar zelf iets moet voor doen of dat het komt omdat vraag/aanbod nog niet helemaal juist zit.

Ah oké, een geruststelling dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is normaal... Als het goed is regelt het zich vanzelf en worden je borsten ook zinnelijk met de tijd... Dat de ene borst begint te stromen als er aan de andere wordt gedronken, heb ik nooit iets tegen kunnen doen, ja een hydrofieldoek.

Jep en met een beetje pech je bed ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah oké, een geruststelling dusThx
Maar nu weet ik dus ook waarom je na een bevalling zo veel wasjes moet draaien. Voor de mama alleen al elke dag een andere pyjama

Ik werd eerst misselijk (dus dan wist ik wat er ging komen) en daarna kreeg ik een brandend gevoel in mijn tepels. Ligt Annicka te drinken, is het alleen een brandend gevoel. Wel handig, want ik ben slechthorend en kan haar niet horen drinken. Als ik dat brandende gevoel krijg, dan weet ik iig dat er wat uitkomt...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef Twinkly het volgende:
GWS werd je dan echt misselijk? Bij mij doet het alleen pijn.

Owjaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Liggend in het donker zie je geen kaakbewegingen...

ik heb het gelukkig pas als Harry aanhapt en begint te zuigenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
TSR is hier ook goed pijnlijk AsyVervelend als Florian piept en urmelt in zijn slaap zo tegen voedingstijd
Hier twijfelmomentje... De gentiaan is binnen, maar ik zie niks meer in zijn mondje... En gisteren was het echt zo'n niet weg te poetsen wit laagje...![]()
Mijn tepels voelen nog wel naar maar ook veel minder...
Gentiaan of even aanzien... hmmm.

Niet aanzien, gewoon beginnen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
TSR is hier ook goed pijnlijk AsyVervelend als Florian piept en urmelt in zijn slaap zo tegen voedingstijd
Hier twijfelmomentje... De gentiaan is binnen, maar ik zie niks meer in zijn mondje... En gisteren was het echt zo'n niet weg te poetsen wit laagje...![]()
Mijn tepels voelen nog wel naar maar ook veel minder...
Gentiaan of even aanzien... hmmm.

Check..quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens een lilypad vol gehad zonder dat ik het door had. Trek je dat ding er af: *plens*

Ooitquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef sindell het volgende:
Ohw wacht...![]()
Ik er naar aanleiding van de reacties hier over tsr even op te letten en nu merk ik ineens op dat mijn borsten wat aanspannen bij een tsr en dat het een beetje prikt in de tepels.... (kijk net namelijk in beha als dat gebeurt en zie het druppelen...)
Gewoon uit het niets dus....
Worden ze ooit nog zindelijk? Of zit dat er niet meer in?

quote:

Dat doen we gewoon allemaal hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef sindell het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ja er zijn ergere dingen, maar nu snap ik dat trekkende gevoel ook gelijk. Had ik nog niet bedachtben dan ook geen bv expert, ik probeer gewoon mijn best te doen

quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:34 schreef Mammietje het volgende:
Gemiddeld tot een week voordat de 6-maanden-regeldagen beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn dag 6 ingegaanVannacht ook iedere 2 uur. Ze begon de nacht om half 1, toen kwam ze om 1 uur, 3 uur, 5 uur, 7 uur (ja dat is ook nog een beetje nacht
) en om half 8 zetten de bouwvakkers de kango in de gevel
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |