ketjap/sesam vind ik juist bij een wrap passen. honingmosterd in een wrap zag ik niet eerder dan bij de Mc (wel lekker, daar niet van).quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:12 schreef muiterij het volgende:
Hij is pas vanaf vandaag te krijgen. Niet mijn stijl, maar als je van de saus houdt is het een lekkere variatie. Maar ik vond de salsa goddelijk.
zo vies kan ie nooit zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef junkiesietze het volgende:
ranzig kankerding die oriental![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
honing mosterd
Je bent een van de weinige...quote:Op maandag 19 april 2010 01:34 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik vind die wrap echt goddelijk, die oriental
Cursusje klantvriendelijkheid was wel nodig hier. Hier leert iedereen dat hij altijd naar gasten moet luisteren en beleeft moet blijven. In dit geval duidelijk niet gebeurd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had vnv nog een lekker big mac menu, zonder patat...
die zouden ze komen brengen. dus ik had mn burger al op.. wachten. komt er iemand met een dienblad met patat en loopt direct door naar boven.. tijdje later weer naar beneden en direct naar de kassa..
ik liep toen maar naar haar, zegt ze heel nijdig: "nee want het meisje waar ik moest brengen zit boven".![]()
(ik had helemaal niks aangegeven ofzo).
meisje achter de kassa dat mij hielp herkende mij en bood verontschuldigingen aan. kreeg een gratis sundae ijsje () en dat andere meisje werd naar achteren geroepen door de manager...
Zo zie je ook maar weer, ijsje aanbieden o.i.d. maakt vele situaties alweer goedquote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef muiterij het volgende:
[..]
Cursusje klantvriendelijkheid was wel nodig hier. Hier leert iedereen dat hij altijd naar gasten moet luisteren en beleeft moet blijven. In dit geval duidelijk niet gebeurd.
Staan die ook op internet of niet?quote:Op zondag 25 april 2010 14:20 schreef Bartjebart het volgende:
Ze hebben hier speciale kortingsbonnen alleen geldig in Hengelo en Enschede
Met oa 2 chicken wraps voor 3.-...
McKroket moet weer een Euroknaller worden!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef muiterij het volgende:
Euroknallers zijn landelijk hetzelfde, verschillen niet per vestigiging en zouden binnenkort vervangen worden, maar daar heb ik nog niets van gehoord.![]()
Kortingsbonnen kunnen plaatselijk alleen geldig zijn.
11 meiquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
wanneer kwamen ook alweer de Salad Shakers?
Ja, tijd voor iets nieuws! Heb zaterdag een McFlurry Oreo geprobeerd, was meteen de laatste keer. Het was niet echt lekker fris ofzo. Ik wil de McFlurry Crunch terug!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Renesite het volgende:
Er is ook weer een nieuwe mc flurry? Lion?
Dat lijkt me echt ontzettend smerig.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef sararaats het volgende:
in Belgie hebben we de McFlurry Speculoos
Bah.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef sararaats het volgende:
in Belgie hebben we de McFlurry Speculoos
Staan ook al een tijdje bij de Mac aan het Spui in Den Haag. Je loopt zo voorbij de rijen en het staat inderdaad klaar, die gezichten van mensen die in de rij staanquote:Op maandag 29 maart 2010 06:47 schreef Khadgar het volgende:
Ik was zaterdag blij verrast in de Mac. Komen we binnen, staan er allemaal van die computerpalen. Kun je je bestelling zelf uitzoeken en intikken. Betalen, naar de balie lopen en het staat al klaar! Superuitvinding!
Wat let je?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben denk toch al ruim een jaar niet meer bij de Mac geweest maar soms is het verlangen zo groot
4 garnalen voor en een druppel chillisaus ¤2quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:33 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf 11 mei geen bitterballen meer, garnalen worden aan de euroknallers toegevoegd voor ¤2,-, 4 stuks met chilisaus.
Word de rest van de euroknallers ook vervangen of alleen de bitterballenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:33 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf 11 mei geen bitterballen meer, garnalen worden aan de euroknallers toegevoegd voor ¤2,-, 4 stuks met chilisaus.
Het verzadigde gevoel achteraf.quote:
De rest blijft hetzelfdequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Word de rest van de euroknallers ook vervangen of alleen de bitterballen
dank je voor het snelle antwoordquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef junkiesietze het volgende:
Ik wilde hier posten dat de mc flurry lion geniaal is... maar toen las ik dat ze in belgie mcflurry speculoos hebben.... DIE MOET MOET MOET MOET NAAR NEDERLAND!
Of juist het onverzadigde. Het gevoel dat je eigenlijk niets gegeten hébt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het verzadigde gevoel achteraf.
jonge ik eet elke dag speculoos op brood, dus, ja.quote:
Gatverdamme.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jonge ik eet elke dag speculoos op brood, dus, ja.
eerst de McFlurry D'Aimquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef junkiesietze het volgende:
Ik wilde hier posten dat de mc flurry lion geniaal is... maar toen las ik dat ze in belgie mcflurry speculoos hebben.... DIE MOET MOET MOET MOET NAAR NEDERLAND!
Het lepeltje functioneert als een soort deeltjesversneller waardoor de McFlurry-alfa-deeltjes beter in het bekertje terechtkomen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom zetten ze die lepel en McFlurry in zo'n apparaat? Wat gebeurt er dan?
Wat zit er op zon big tasty ?quote:
975 uit m'n hoofd, gaat richting de 1000 iig ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat zit er niet op kan je beter vragenHoeveel kcal is dat geval ook alweer? In de 900 toch?
905 volgens de sitequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
975 uit m'n hoofd, gaat richting de 1000 iig ja.
Maagd blijf ik wel, dood ga ik toch. Dus ik heb sowieso niets te verliezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
905 volgens de siteSowieso genoeg zout en andere troep om ze niet elke dag te eten zeg maar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |