abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79172515
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Heeft men bij mijn 2e zoon ook niet gezien in het ziekenhuis De kraamzorg kwam er op de 2e dag mee en vroeg de vk er even naar te kijken toen die langskwam. De vk zei neeee hoor, niks aan de hand. Kom ik bij het cb, zegt die cbarts, oh, het sleutelbeentje is ook gebroken tijdens de bevalling? Ze kon inderdaad een bobbel voelen (en ik ook) van het herstelweefsel. Ik begrijp nog steeds niet dat de kraamzorg het wel kon voelen en de vk niet

Maar ik weet nog wel, toen de kraamzorg erover begon dat ik meteen dacht heh, als ze daar niets eerder wat over hebben gezegd denkt ze misschien dat het hier thuis is ontstaan??? Gelukkig heeft er verder niemand aan mij getwijfeld, maar de situatie maakte me wel wat onzeker, ook al wist ik zelf wel beter.
Je kind zal maar afgepakt worden
Griezelige gedachte inderdaad. Zeker in combinatie met het verhaal uit de OP.
pi_79172630
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
Nu op Radio1.
Is er wat meer bekend?

Eigenlijk weten we nog steeds niet wat de aanleiding nu was dat er zo gehandeld is.

Indien onterecht is het natuurlijk afschuwelijk wat er gebeurd is en waarom ze meteen de gevangenis in moesten is me al helemaal niet duidelijk.
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2010 @ 16:04:37 #203
137949 Disana
pi_79172789
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:01 schreef Stali het volgende:

[..]

Is er wat meer bekend?

Eigenlijk weten we nog steeds niet wat de aanleiding nu was dat er zo gehandeld is.

Indien onterecht is het natuurlijk afschuwelijk wat er gebeurd is en waarom ze meteen de gevangenis in moesten is me al helemaal niet duidelijk.
Nee, er was slechts een verloskundige aan het woord die bij een kenniscentrum werkt die zei dat het allemaal heel moeilijk kon zijn. Op de vraag of kraamzorg en de verloskundige goed aan elkaar rapporteren kon ze geen antwoord geven.
pi_79177686
quote:

[..]

Heeft men bij mijn 2e zoon ook niet gezien in het ziekenhuis De kraamzorg kwam er op de 2e dag mee en vroeg de vk er even naar te kijken toen die langskwam. De vk zei neeee hoor, niks aan de hand. Kom ik bij het cb, zegt die cbarts, oh, het sleutelbeentje is ook gebroken tijdens de bevalling? Ze kon inderdaad een bobbel voelen (en ik ook) van het herstelweefsel. Ik begrijp nog steeds niet dat de kraamzorg het wel kon voelen en de vk niet

Maar ik weet nog wel, toen de kraamzorg erover begon dat ik meteen dacht heh, als ze daar niets eerder wat over hebben gezegd denkt ze misschien dat het hier thuis is ontstaan??? Gelukkig heeft er verder niemand aan mij getwijfeld, maar de situatie maakte me wel wat onzeker, ook al wist ik zelf wel beter.
Je kind zal maar afgepakt worden
Vraagje voor de weet als het mag: Je zegt dat de kraamzorg ermee kwam, waarom was dat? En heb jij zelf iets opgemerkt qua (minder) bewegingen van een van de armen van je kleine?

Voor de rest, tja, het zal je inderdaad maar gebeuren. Zoals ik in dat topic over die vader al schreef, mijn kleintje heeft zich ooit eens opengekrabd tijdens heel warm zomerweer, dus dat ging razendsnel ontsteken met bloeduitstortingen erbij, het zag er echt erg uit .. gelukkig kent mijn huisarts mij heel goed ..
pleased to meet you
  maandag 15 maart 2010 @ 18:22:04 #205
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79178220
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:05 schreef moussie het volgende:

[..]

Vraagje voor de weet als het mag: Je zegt dat de kraamzorg ermee kwam, waarom was dat? En heb jij zelf iets opgemerkt qua (minder) bewegingen van een van de armen van je kleine?
dat mag, maar ik heb geantwoord via pm

maar in het kort: hij huilde steeds als hij op die kant werd gelegd met voeden, nee heb zelf niks gemerkt wat betreft beweeglijkheid
quote:
Voor de rest, tja, het zal je inderdaad maar gebeuren. Zoals ik in dat topic over die vader al schreef, mijn kleintje heeft zich ooit eens opengekrabd tijdens heel warm zomerweer, dus dat ging razendsnel ontsteken met bloeduitstortingen erbij, het zag er echt erg uit .. gelukkig kent mijn huisarts mij heel goed ..
pi_79180712
quote:

Kom ik bij het cb, zegt die cbarts, oh, het sleutelbeentje is ook gebroken tijdens de bevalling?
Kijk dat is een domme opmerking van zo'n CB arts. Hij ziet wel vaker kinderen en zou toch moeten weten dat een sleutelbeentje ook spontaan kan breken toch?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:10:19 #207
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81193555
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:18:36 #208
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_81193856
Nou dat is dan een spannende tijd geweest voor deze ouders
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:25:33 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81194109
Mooi, hoewel het onderbreken van die eerste periode natuurlijk nooit meer goedgemaakt kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81196093
Mooi dat het opgehelderd is nu
Hopelijk zijn de betrokken instanties zo netje om hun fout toe te geven.
Maar weerhoud het hun er niet van om een volgende keer een verdacht signaal te melden.
Leaf
  zondag 9 mei 2010 @ 01:41:22 #211
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81201704
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef Dagonet het volgende:
Wat heeft bureau Jeugdzorg te maken met het misbruik door leden van de kerk? Waarom sleep je dat erbij?
Mijn eerste gedachte ja
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 mei 2010 @ 02:18:32 #212
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_81202314
Dit gegeven vormt de basis voor 8 op de 10 verhaallijnen in As The World Turns
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_81204393
Die ouders moesten drie dagen de cel in . Wat ik ook niet begrijp, de advocaat gaat officieel een klacht indienen bij het ziekenhuis, want ze hebben op zijn minst recht op excuses. Dat is wat ik in dit nieuwsbericht lees. Hoe zit het met de kinderbescherming die haar visie niet bij wilde stellen?

Zielig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')