Griezelige gedachte inderdaad. Zeker in combinatie met het verhaal uit de OP.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft men bij mijn 2e zoon ook niet gezien in het ziekenhuisDe kraamzorg kwam er op de 2e dag mee en vroeg de vk er even naar te kijken toen die langskwam. De vk zei neeee hoor, niks aan de hand. Kom ik bij het cb, zegt die cbarts, oh, het sleutelbeentje is ook gebroken tijdens de bevalling? Ze kon inderdaad een bobbel voelen (en ik ook) van het herstelweefsel. Ik begrijp nog steeds niet dat de kraamzorg het wel kon voelen en de vk niet
![]()
Maar ik weet nog wel, toen de kraamzorg erover begon dat ik meteen dacht heh, als ze daar niets eerder wat over hebben gezegd denkt ze misschien dat het hier thuis is ontstaan??? Gelukkig heeft er verder niemand aan mij getwijfeld, maar de situatie maakte me wel wat onzeker, ook al wist ik zelf wel beter.
Je kind zal maar afgepakt worden
Is er wat meer bekend?quote:
Nee, er was slechts een verloskundige aan het woord die bij een kenniscentrum werkt die zei dat het allemaal heel moeilijk kon zijn. Op de vraag of kraamzorg en de verloskundige goed aan elkaar rapporteren kon ze geen antwoord geven.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Is er wat meer bekend?
Eigenlijk weten we nog steeds niet wat de aanleiding nu was dat er zo gehandeld is.
Indien onterecht is het natuurlijk afschuwelijk wat er gebeurd is en waarom ze meteen de gevangenis in moesten is me al helemaal niet duidelijk.
Vraagje voor de weet als het mag: Je zegt dat de kraamzorg ermee kwam, waarom was dat? En heb jij zelf iets opgemerkt qua (minder) bewegingen van een van de armen van je kleine?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft men bij mijn 2e zoon ook niet gezien in het ziekenhuisDe kraamzorg kwam er op de 2e dag mee en vroeg de vk er even naar te kijken toen die langskwam. De vk zei neeee hoor, niks aan de hand. Kom ik bij het cb, zegt die cbarts, oh, het sleutelbeentje is ook gebroken tijdens de bevalling? Ze kon inderdaad een bobbel voelen (en ik ook) van het herstelweefsel. Ik begrijp nog steeds niet dat de kraamzorg het wel kon voelen en de vk niet
![]()
Maar ik weet nog wel, toen de kraamzorg erover begon dat ik meteen dacht heh, als ze daar niets eerder wat over hebben gezegd denkt ze misschien dat het hier thuis is ontstaan??? Gelukkig heeft er verder niemand aan mij getwijfeld, maar de situatie maakte me wel wat onzeker, ook al wist ik zelf wel beter.
Je kind zal maar afgepakt worden
dat mag, maar ik heb geantwoord via pmquote:Op maandag 15 maart 2010 18:05 schreef moussie het volgende:
[..]
Vraagje voor de weet als het mag: Je zegt dat de kraamzorg ermee kwam, waarom was dat? En heb jij zelf iets opgemerkt qua (minder) bewegingen van een van de armen van je kleine?
quote:Voor de rest, tja, het zal je inderdaad maar gebeuren. Zoals ik in dat topic over die vader al schreef, mijn kleintje heeft zich ooit eens opengekrabd tijdens heel warm zomerweer, dus dat ging razendsnel ontsteken met bloeduitstortingen erbij, het zag er echt erg uit .. gelukkig kent mijn huisarts mij heel goed ..
Kijk dat is een domme opmerking van zo'n CB arts. Hij ziet wel vaker kinderen en zou toch moeten weten dat een sleutelbeentje ook spontaan kan breken toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:25 schreef Marrije het volgende:
Kom ik bij het cb, zegt die cbarts, oh, het sleutelbeentje is ook gebroken tijdens de bevalling?
Mijn eerste gedachte jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef Dagonet het volgende:
Wat heeft bureau Jeugdzorg te maken met het misbruik door leden van de kerk? Waarom sleep je dat erbij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |