Dat is wel slecht geregeld danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Het hek tussen de studio's en de Mies Bouwmanblvd. staat er pas na Pim. Dat bedoelde ik. Beveiliging in de gebouwen kan best aangescherpt zijn. Ik weet nog wel dat Broekie nog twee jaar lang daar vrolijk overal in en uit kon lopen met zijn pasje.
Het is wel de 3FM FAIL-dag zeg!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:05 schreef -Hans- het volgende:
Reclame loopt door de uitzending![]()
Reclame loopt door en de technicus is er niet. #fail
Net ook toen was een stuk van de Megahit dwars door de reclame heen te horen. Gaat idd lekker vandaagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is wel de 3FM FAIL-dag zeg!
Domiens nieuwe item gaat het druk krijgen morgen.
OMGquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:00 schreef Sirolf het volgende:
De NPO beveiliging had een flinke FAIL vannacht!
Bekijk deze YouTube-video
blijkbaar welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Gaat die kerel nu de datumgrens opnieuw uitvinden ofzo?
Dat dus!quote:
op http://freaknacht.hole1988.nl - Wel Silverlight voor nodigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:08 schreef Bol_Wan het volgende:
weet iemand hier trouwens of je de Freaknacht ook terug kan KIJKEN.. op uitzendinggemist is de laatste aflevering nog uit 2009 dus
oke dank jequote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:59 schreef gerbenp het volgende:
[..]
op http://freaknacht.hole1988.nl - Wel Silverlight voor nodig
Hitmuziek = Shitmuziek...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef alors het volgende:
Wtf Gorillaz hoor je bijna nooit en die staat nog hoger dan dat vreselijk Rock your body van BEP waar je helemaal mee doodgegooid wordt![]()
Alicia Keys staat één plaats lager dan Jamie Cullum, en daarvoor geldt hetzelfde![]()
![]()
Vanmorgen ook bij Domien, toen begon het Fail Festival al...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is wel de 3FM FAIL-dag zeg!
Domiens nieuwe item gaat het druk krijgen morgen.
Eens! Corton die toch maar de Megahit even afkondigtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:33 schreef alors het volgende:
Hahaha lekker, dit is echt 100000 keer beter dan de MH![]()
![]()
Shit! dat is balenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef Brennel het volgende:
Stroomkabel van de laptop heeft het blijkbaar begevenvraag me af hoe lang de accu het nog vol gaat houden tot de laptop uitvalt...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:43 schreef alors het volgende:
Nu weer dat nummer met die 'huh'-tjes er tussendoor, ik voorzie een Jon Bakker mix!
Wiew wiew wiew wiew wiew wiew wiew wiew wiew wiewquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Bel de politie! er is een moordenaar aanwezig op de dansvloer !
Whehequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Wiew wiew wiew wiew wiew wiew wiew wiew wiew wiew
W00T!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe
Customs - Rex. Gewoon volgende week te gast. Tof! Zal zeker even luisteren
.
Hij moet sowieso meer gedraaid worden, daar niet van hoorquote:It's getting time now
To bring the king in
So he can tell how
We stop the freezing
It's getting time now
Mooie tekst! en helemaal met je eens. Vaker draaien die plaat!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:24 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
W00T!!!![]()
Maar als iedereen zo erg de sneeuw en de kou zat is, waarom wordt het dan niet meer gedraaid?
[..]
Hij moet sowieso meer gedraaid worden, daar niet van hoor
Graag gedaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:14 schreef -Hans- het volgende:
WOW !!!!!!!!!!!!!!!!!1 Jerk It Out - The Caesars
Jep, heerlijke plaat iddquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kwam die van jou?! Goede keuzesuper plaat
.
Dat dusquote:
Nou, het lampje is gewoon kapot, ik ben er nog steedsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef Brennel het volgende:
Stroomkabel van de laptop heeft het blijkbaar begevenvraag me af hoe lang de accu het nog vol gaat houden tot de laptop uitvalt...
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, het lampje is gewoon kapot, ik ben er nog steedsphew...
Zag 'm net op twitter ook voorbijkomen. Gaafquote:
Waar ergens in Maastricht woon je eigenlijk? Ik ben er 27 en 28 maart ook, dus ik waarschuw je maar evenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar ergens in Maastricht woon je eigenlijk? Ik ben er 27 en 28 maart ook, dus ik waarschuw je maar even
Ah oke, dat is wel een eind uit de buurt van waar ik dan ben (dicht in de buurt van sportcafé de Heeg).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Bij het gouvernement in de buurt, niet ver van de Maas. So be prepared
.
Wat kom je in het Maastrichtse doen?
Ik kijk I'm Alive op Animal Planet. Mooie seriequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Gaaaaap danceplaat... damn, wat saai dit.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef borisz het volgende:
Om Roel_jewel te vinden moet je gewoon de borden G&G in Maastricht aanhouden.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef borisz het volgende:
Die zender heb ik hier volgens mij nog niet. Zal wel ff kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik kijk I'm Alive op Animal Planet. Mooie serie
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef borisz het volgende:
Ah, da's aan de andere kant van de snelweg idd. Niet gigantisch ver weg.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ah oke, dat is wel een eind uit de buurt van waar ik dan ben (dicht in de buurt van sportcafé de Heeg).
Jaarlijks weekendje bij/met vrienden.
Ik zal naar je zwaaienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, da's aan de andere kant van de snelweg idd. Niet gigantisch ver weg.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien![]()
Ohja, trouwens proost:
[ afbeelding ]
65 clheeft een vriendin meegenomen voor me uit Frankrijk
Morgen wel even winnen natuurlijkquote:
Samen dronken worden?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, m'n 116.000ste post gemist. Maar net wel m'n 25.000ste tweet
.
http://twitter.com/RoelJewel/status/10094814426
Oehquote:Op zondag 7 maart 2010 01:01 schreef Brennel het volgende:
[..]
Samen dronken worden?
(kud, Frans biertje bijna opgelukkig hebben we nog Warsteiner!)
Het internet zou zoveel sneller zijn als jij er eens wegbleefquote:Op zondag 7 maart 2010 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, m'n 116.000ste post gemist. Maar net wel m'n 25.000ste tweet
.
http://twitter.com/RoelJewel/status/10094814426
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het internet zou zoveel sneller zijn als jij er eens wegbleef
Was wel een leukequote:Op zondag 7 maart 2010 12:41 schreef alors het volgende:
Flirt je Stijf![]()
woh oh oh oh oh ohhh, ik heb t gister gemist
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:44 schreef alors het volgende:
fors: dik dus;
kleren die lekker zitten: gewoon suffe standaard kleren dus
Ja, valt mij ook 100% mee. Sta hier gewoon te jumpen door de kamer. Lekker vrolijk chansonquote:Op zondag 7 maart 2010 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wauw, een leuk nummer van Laura Jansen. Die had ik niet verwacht.
Ja een hele verbetering tov die vorige zeiknummers.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wauw, een leuk nummer van Laura Jansen. Die had ik niet verwacht.
Bahh, die heb ik dan weer gemistquote:
Echt he.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Brennel het volgende:
I Remember![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds dik kippevel hierzo. Fantastische, briljante plaat verdomme!![]()
Roelquote:EIKELS! Kappe met mijn twitter! Al mijn DM weg, dat waren er 204. Hmm, wie doet dat toch. Weer w8woord veranderen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:24 schreef Nfct het volgende:
Wat vind ik deze megahit een irritante plaat..
Heel tof iddquote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef Nfct het volgende:
Deze blijft dan weer wel goed! Go back to the zoo!
Why?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is dit echt zo'n slechte DJ
Iets met je radio die Alanis enzo.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
Als dat niet Alanis was.
hm, die grap ging anders volgens mij
ben niet zo scherp vanavondquote:
Nice !quote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Againzender het volgende:
Iggi Pop - The Passanger op de achtergron
Maar goed dat ze in Bordeaux spelen, in Montpellier wordt sneeuw voorspeld, en dan is het een chaos daar weet ik uit ervaringquote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef borisz het volgende:
Bordeaux - Montpeillier is wel een vermakelijke wedstrijd
Zeer populair bij onze jongste. Die begint bij het intro te schateren en tik-tak-tik-takquote:
quote:Is er iemand op Twitter die #metmichiel #3fm wil presenteren als @michielveenstra en @domien morgen allebei ziek zijn? ;-)
aaah liefquote:Op zondag 7 maart 2010 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeer populair bij onze jongste. Die begint bij het intro te schateren en tik-tak-tik-tak![]()
te doen
![]()
* gerbenp slaapt ook meequote:Op zondag 7 maart 2010 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:bedtijd. Morgen de eerste dag van de laatste week Brussel.
Gerard draaide afgelopen vrijdag aan de lopende band de ene topplaat na de ander, dus dat belooft wat.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:38 schreef themauster het volgende:
Vanaf morgen weer volop 3FM luisteren na een week, hopelijk niet te veel ergenis zoals de laatste tijd
Geniet ervan Roelquote:Op zondag 7 maart 2010 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:bedtijd. Morgen de eerste dag van de laatste week Brussel.
Thnx. Yup, al was ik voor 't gevoel al wat aan 't afbouwen. Nu moeten ze 't echt zelf doen hierquote:Op maandag 8 maart 2010 08:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geniet ervan Roel. Zal wel een aparte week worden
.
Ik vind hem tof die remix van Musequote:
Zou geen probleem mogen zijn, toch?? Anders over een half jaar weer die kant opquote:Op maandag 8 maart 2010 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Yup, al was ik voor 't gevoel al wat aan 't afbouwen. Nu moeten ze 't echt zelf doen hier.
Klonk goed iddquote:Op maandag 8 maart 2010 09:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind hem tof die remix van Muse
Damn, zelf een brandweerman overledenquote:Op maandag 8 maart 2010 09:46 schreef themauster het volgende:
Jeetje waarschijnlijk een pyromaan bezig in Veendam![]()
Om 12 uur is er extra nieuws op TV Noord
Zoveel branden dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:46 schreef themauster het volgende:
Jeetje waarschijnlijk een pyromaan bezig in Veendam![]()
Om 12 uur is er extra nieuws op TV Noord
Gaat al meer dan een jaar die branden in Veendam, en vannacht waren er ook nog eens 3 kan niet anders dan een pyromaan wezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |