Nou, het lampje is gewoon kapot, ik ben er nog steedsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef Brennel het volgende:
Stroomkabel van de laptop heeft het blijkbaar begevenvraag me af hoe lang de accu het nog vol gaat houden tot de laptop uitvalt...
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, het lampje is gewoon kapot, ik ben er nog steedsphew...
Zag 'm net op twitter ook voorbijkomen. Gaafquote:
Waar ergens in Maastricht woon je eigenlijk? Ik ben er 27 en 28 maart ook, dus ik waarschuw je maar evenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar ergens in Maastricht woon je eigenlijk? Ik ben er 27 en 28 maart ook, dus ik waarschuw je maar even
Ah oke, dat is wel een eind uit de buurt van waar ik dan ben (dicht in de buurt van sportcafé de Heeg).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Bij het gouvernement in de buurt, niet ver van de Maas. So be prepared
.
Wat kom je in het Maastrichtse doen?
Ik kijk I'm Alive op Animal Planet. Mooie seriequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Gaaaaap danceplaat... damn, wat saai dit.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef borisz het volgende:
Om Roel_jewel te vinden moet je gewoon de borden G&G in Maastricht aanhouden.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef borisz het volgende:
Die zender heb ik hier volgens mij nog niet. Zal wel ff kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik kijk I'm Alive op Animal Planet. Mooie serie
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef borisz het volgende:
Ah, da's aan de andere kant van de snelweg idd. Niet gigantisch ver weg.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ah oke, dat is wel een eind uit de buurt van waar ik dan ben (dicht in de buurt van sportcafé de Heeg).
Jaarlijks weekendje bij/met vrienden.
Ik zal naar je zwaaienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, da's aan de andere kant van de snelweg idd. Niet gigantisch ver weg.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien![]()
Ohja, trouwens proost:
[ afbeelding ]
65 clheeft een vriendin meegenomen voor me uit Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |