ik zou m niet willen knuffelen hoor!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Ah daar hebben we onze knuffelhomo Timmie.
dan zal hij ook wel dyslectisch zijn en part-time adhdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja, anders, autistisch.... same shit
ik ken er zo een hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
Kom op Timmie, homofiel is geaccepteerd hoor. Of ben je zo gelovig en wil je geen kerkdienst missen?
Wat een bullshitopmerking. Ziet er wat jeugdig uit, maar damn, dat ventje is 15.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
DAt jongetje is zo lelijk, maar hij kan wel zingen.
ik bedoel je was op het podium net?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh timmy weer, zucht
hoe groot kan een kast zijn
ik denk dat ie gewoon nog wat jong is...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk serieus dat Dion lichtelijk autistisch is..
Ik denk eerder aan een obsessieve compulsieve persoonlijkheidsstoornis met hier en daar een manische episode.quote:
nee johquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik bedoel je was op het podium net?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:22 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon nog wat jong is...
net van de playmobil af en nu mag hij op tv
Nee. Hij is toch echt niet knap hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:22 schreef Oidale het volgende:
[..]
Wat een bullshitopmerking. Ziet er wat jeugdig uit, maar damn, dat ventje is 15.
jaaaaaaaaaaaaaaaaa hij lijkt opm perez hiltonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Bij die nicht die geen nicht is, denk ik telkens aan Perez Hilton
Ik was al 15 toen ik 15 was hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een jongen van 15 is nou eenmaal 12 van binnen, waar meisjes van 15 al zoveel verder zijn
Zo zien alle jongetjes van 15 eruit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Hij is toch echt niet knap hoor.
jewelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |