Ja, leuk !quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef ToT het volgende:
In deeltje 1 werd de 3e ronde door HaJee gewonnen door de stemmen van TOI, SHA, DIE, TWI, SAE en FFS tegen de stemmen van TWY en RAT voor mij.
FFS bracht de doorslaggevende stem en mag nu een nieuw plaatje uitzoeken.
HaJee en de rest: zullen we nu een open battle houden waarin iedereen mee kan doen?
Lees de OP!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef TwyLight het volgende:
fipo, mag ik nu een plaatje kiezen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef BalkenendeV het volgende:
Mag je hier ook paint gebruiken? Paint FTW
Im already on itquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef ToT het volgende:
Coolness, FFS, zoek jij ff een plaatje?
Wie doen er allemaal mee?
Wat is de bedoeling precies ik kan die andere topic niet vinden. (lui)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef ToT het volgende:
Coolness, FFS, zoek jij ff een plaatje?
Wie doen er allemaal mee?
Is 't ook handig om dan een maximale tijdsduur of een bepaald tijdstip van posten der resultaten af te spreken ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef ToT het volgende:
In deeltje 1 werd de 3e ronde door HaJee gewonnen door de stemmen van TOI, SHA, DIE, TWI, SAE en FFS tegen de stemmen van TWY en RAT voor mij.
FFS bracht de doorslaggevende stem en mag nu een nieuw plaatje uitzoeken.
HaJee en de rest: zullen we nu een open battle houden waarin iedereen mee kan doen?
Als 't goed is wordt hier dadelijk een plaatje gepost waarmee we een fotosjopwedstrijd houden. Het staat je geheel vrij wat je met het plaatje doet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef BalkenendeV het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling precies ik kan die andere topic niet vinden. (lui)
Maakt niet uit, kun jij ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:35 schreef donthate het volgende:
ik snap et niet.. ik heb de vorige OP 3x door gelezen maar snap het echt niet
Lees nu eens de nieuwe OP.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:35 schreef donthate het volgende:
ik snap et niet.. ik heb de vorige OP 3x door gelezen maar snap het echt niet
Oh ok dus het moet er ook goed uitzien. Ehm, ik ga mijn best doen ben geen held in fotosjop maar goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als 't goed is wordt hier dadelijk een plaatje gepost waarmee we een fotosjopwedstrijd houden. Het staat je geheel vrij wat je met het plaatje doet.
Ik moet zoeken... Geen inspiratie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:37 schreef Toilutpaper het volgende:
Iemand al een plaatje?
Goed plan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef ToT het volgende:
BalkenendeV: iemand post een plaatje, anderen gaan daarmee Photoshoppen en degenen die de meeste stemmen krijgt, wint!
@ HaJee: inderdaad ja. Ja sowieso moeten we eerst ff een tijdsduur geven waarin mensen zich nog kunnen opgeven voor de battle, en dan een tijdstip hoe laat alles af moet zijn.
Voor de eerlijkheid zouden we alle shopjes anoniem in 1 post moeten gooien en voor het gemak zouden we zo kunnen doen dat de eerste die 5 stemmen heeft, wint!
IK probeer wel toe te kijken maybe is dat duidelijk voor mequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lees nu eens de nieuwe OP.van dit topic bedoel ik.
Mag ook, we kunnen stemmenquote:
Oh for fuck's sake!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef FFSletop het volgende:
[ afbeelding ]
misschien niet de beste... Maar toch succes iedereen
Lees de OP van het eerste deel ffquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:43 schreef arucard het volgende:
Laat de winnaar anders een nieuw plaatje kiezen
Ik weet het, ik wou eigenlijk weer iets in het kader van wereldwonderen ofzo doen, maar das te eentonig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh for fuck's sake!
Okee ik accepteer, maar mijn eerste ingeving is wel HEEL erg standaard!
strak planquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef ToT het volgende:
Zullen we afspreken dat degenen die een plaatje gemaakt hebben, de link ernaartoe naar MIJ toe PMmen, zodat ik alle plaatjes in 1 topic plemp zonder namen er bij?
Ja, OK.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef ToT het volgende:
Zullen we afspreken dat degenen die een plaatje gemaakt hebben, de link ernaartoe naar MIJ toe PMmen, zodat ik alle plaatjes in 1 topic plemp zonder namen er bij?
Wat vindt je van de foto?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef HaJee het volgende:
Klaar !Hahahahahaha, nee hoor.
Wanneer moet het af zijn ?
Het is een mooie foto. Heb alleen nog geen idee wat ermee te doen. Maakt het een mooie uitdaging ! Wat mij betreft gebruiken we deze.quote:
De mijne (ik moest een nieuwe kiezen)quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:51 schreef shadowflash het volgende:
Ik stel voor dat er een limiet op komt voor 2 uur per foto ? , dat lijkt me meer dan genoeg , en dat houdt het temp er wel in.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:50 schreef ToT het volgende:
idd, laten we morgen afspreken, ik wil ook niet de hele avond zitten photoshoppen!
Ook een goed idee!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:51 schreef shadowflash het volgende:
Ik stel voor dat er een limiet op komt voor 2 uur per foto ? , dat lijkt me meer dan genoeg , en dat houdt het temp er wel in.
Dat heet voor de normale hardwerkende Nederlander een wekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een goed idee!(Vanaf morgen 12 uur dan dus he!
)
Hoe lang heb ik eigenlijk over mijn laatste foto gedaan?
Ow het kan trouwens zijn dat ik het morgen om 12 uur niet red, want ik slaap de laatste tijd nogal extreem lang uit!![]()
Meh, wegens omstandigheden is dat ff niet handig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat heet voor de normale hardwerkende Nederlander een wekker
Maakt diegene ook kansquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef ToT het volgende:
Hmmmm dus iemand die echt nooit wint kan dan aansturen naar een richting waarin hij/zij wel inspiratie heeft? Klinkt niet verkeerd. Ja of dat diegene gewoon een keer zelf wat mag uitkiezen.
En het gaat slecht met de economie...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, wegens omstandigheden is dat ff niet handig.Ziektewet enzo...
Goed idee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb trouwens wel een idee voor de foto's: De echte bigtime loser mag kiezen onder welke categorie de volgende foto valt. Dus zoiets van:
-Mens
-Natuur (flora & fauna dus)
-Gebouwen
En ga zo maar door! Wat vinden jullie?
Inschrijven kan bij ToT!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:15 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Ik doe mee
Dus die van dat beest met gewei moet vanavond nog af eigenlijk, of gebruiken we die niet ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:22 schreef ToT het volgende:
Mwah ik denk dat als we de regel aanhouden dat je binnen 2 uur na plaatsing van het originele plaatje je shopje af moet hebben, dat inschrijven niet echt nodig is, toch?
Waar is die eerdere post van ToT?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dus die van dat beest met gewei moet vanavond nog af eigenlijk, of gebruiken we die niet ?
En die kariboe (geweibeest) gebruiken jullie welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een goed idee!(Vanaf morgen 12 uur dan dus he!
)
Je kan ook overdrijven...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef shadowflash het volgende:
nog 1 regel er bij ? zo van simpel knip en plak werk is onaanvaardbaar ? mits het verdomd grappig is ?
mijne is af hoorquote:
Ff natellen...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:54 schreef ToT het volgende:
Er zijn pas 2 inzendingen binnen.
Nog 7 minuten...
Of zullen we wat extra tijd inlassen? Er hadden volgens mij meer aangegeven dat ze mee wilden doen.
Kom maar op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:01 schreef ToT het volgende:
Het is 12 uur, de inzendingen dan maar plaatsen?
Denk dat voor de "organisatie" van de battle een uiterste inzendtijd toch wel handig is. Weten de stemmers ook wanneer de verkiezing ongeveer begint.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:19 schreef ToT het volgende:
Misschien is de tijdslimiet voor de inzendingen vooralsnog niet zo handig. Het kan even een drempel zijn voor sommigen. Misschien had ikzelf er vanmiddag nog wel iets mee gedaan.
Het lijkt ook nog wel even te duren voor ronde twee begint. Er wordt niet bepaald massaal gestemd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:41 schreef shadowflash het volgende:
Ho , sorry dames en heren , heb echt geen puf atm om te gaan shoppenexcuus
Ach , dit topic bloed toch niet dood ofzoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het lijkt ook nog wel even te duren voor ronde twee begint. Er wordt niet bepaald massaal gestemd.
Weet ik. Ik hoopte alleen op een tweede ronde voor ik aan het werk moet. Had ik nog iets kunnen maken voor die tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:47 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ach , dit topic bloed toch niet dood ofzo, het moet gewoon nog warmdraaien
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
Speaking of which: ik ben er ff tussenuit.
Mocht er tijdens mijn afwezigheid nog gestemd worden, de stand is:
4-3
Photoshop 1: Chen, Twizu, Banaantelefoon, Enj0y
Photoshop 2: HowAreYouDoing, Aight1
Da's een stem?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:26 schreef FFSletop het volgende:
Was de tussenstand?
Wie die K.T. Ook heeft gemaakt, mijn zegen heb je
Oeh het kan gelijkspel wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
Photoshop 2: HowAreYouDoing, Aight1, FFSletop
Nog 3 stemmen te gaan, het is nog spannend!
Ok dan!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:29 schreef Hameren_Yzer het volgende:
ik stem 2
Lol.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:32 schreef ToT het volgende:
Photoshop 2: HowAreYouDoing, Aight1, FFSletop, Hameren_Yzer, Ratelslangetje
Nog 1 of 2 stemmen te gaan, afhankelijk van op wie gestemd gaat worden!
We hebben een winnaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:39 schreef Bomil het volgende:
2
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb trouwens wel een idee voor de foto's: De echte bigtime loser mag kiezen onder welke categorie de volgende foto valt. Dus zoiets van:
-Mens
-Natuur (flora & fauna dus)
-Gebouwen
En ga zo maar door! Wat vinden jullie?
Of was dat sarcasme?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef ToT het volgende:
Hmmmm dus iemand die echt nooit wint kan dan aansturen naar een richting waarin hij/zij wel inspiratie heeft? Klinkt niet verkeerd. Ja of dat diegene gewoon een keer zelf wat mag uitkiezen.
Veel plezier HJquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:45 schreef HaJee het volgende:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bedankt allemaal. Winnaar in een veld van twee
![]()
![]()
Mijn leven heeft weer zin. Ik loop nu met opgeheven hoofd naar m'n werk.
Veel plezier met de volgende battle. Denk niet dat ik het red om daar aan mee te doen.
Nee ik bedoel als we steeds een vast clubje hebben die meedoet en er steeds eentje niet van wint.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:45 schreef HaJee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bedankt allemaal. Winnaar in een veld van twee
![]()
![]()
Mijn leven heeft weer zin. Ik loop nu met opgeheven hoofd naar m'n werk.
Veel plezier met de volgende battle. Denk niet dat ik het red om daar aan mee te doen.
Point takenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als we steeds een vast clubje hebben die meedoet en er steeds eentje niet van wint.
Ja of we zouden het idd per battle kunnen doen, maar dan moet degene met de minste stemmen wel toevallig online zijn he. Laatste stem lijkt me wat makkelijker.
Pagina 4quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef onderjas het volgende:
Oke, het is 15:30 en geen van beiden heeft een plaatje gepost. Dan doe ik het maar.
[ afbeelding ]
Deze toch?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef onderjas het volgende:
Oke, het is 15:30 en geen van beiden heeft een plaatje gepost. Dan doe ik het maar.
[ afbeelding ]
Nee gewoon 8uur het moet zo mooi mogelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:02 schreef ToT het volgende:
Nog ff wachten mensen!Ik ben nog bezig!
Ik had net gezegd dat we tot 20.00 konden wachten, maar als men dat te lang vindt, kunnen we de deadline ook eerder doen?
Ik denk dat ik dan niet online ben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:02 schreef ToT het volgende:
Ik had net gezegd dat we tot 20.00 konden wachten, maar als men dat te lang vindt, kunnen we de deadline ook eerder doen?
Het mag van mij wel iets eerder, 7 uur bijvoorbeeld, maar het maakt mij eigenlijk ook niks uitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:02 schreef ToT het volgende:
Ehhh...ja?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Je moet toch gewoon dat plaatje shoppen?Want dat heb ik gedaan.
Nog een keer dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef ToT het volgende:
Sure, geen probleem!
Ze moeten vóór 18.00 binnen zijn!
Ik kan alleen knippen en plakken enzo met photoshop, weet neit hoe je met 'lagen' werkt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:37 schreef onderjas het volgende:
Ik heb écht al lang niet meer gephotoshopt, weet niet eens meer hoe je het opslaat als JPG. Vroeger werkte dat nog gewoon met save as.
Maar heb het gevonden, stuur hem nu op.
Lagen zijn eigenlijk verschillende plaatjes. Vergelijk het met plaatjes plakken van vroeger. Het onderste plaatje zie je niet meer als je er een ander plaatje boven op plakt. Maar ja, voor meer informatie moet je maar naar DIG gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:39 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Ik kan alleen knippen en plakken enzo met photoshop, weet neit hoe je met 'lagen' werkt.
je et nog een kwartierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:44 schreef Bomil het volgende:
skiet nou op met installeren photoshop! >:(
Alleen als je niet op jezelf stemt natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef onderjas het volgende:
Maar mogen de inzenders ook stemmen?
Ik bedoelde 6quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
Zijn er meer mensen die nummer 5 niet kunnen zien?
OK, zal m'n best doen voor iets leuks.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:33 schreef ToT het volgende:
HaJee had de doorslaggevende stem en mag dus het volgende plaatje uitkiezen!
Da's overigens wel een kloteregel eigenlijk, aangezien je nu wel mooi een plaatje kunt uitkiezen waar je zelf iets mee kunt!
Jup en daarbij komt ook nog eens dat je gemotiveerd wordt om op de gene te stemmen die al 4 stemmen heeft. Omdat je dan een nieuw plaatje mag posten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:33 schreef ToT het volgende:
HaJee had de doorslaggevende stem en mag dus het volgende plaatje uitkiezen!
Da's overigens wel een kloteregel eigenlijk, aangezien je nu wel mooi een plaatje kunt uitkiezen waar je zelf iets mee kunt!
Jij wint alleen maarquote:
Hehe, ik voorspel veel leuke plaatjes!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:46 schreef HaJee het volgende:
Hier een plaatje. Ik doe zelf niet mee, ben op m'n werk.
Vraag : waar bevindt zich deze persoon en/of wat is hij aan 't doen ?
Succes !
[ afbeelding ]
Nee 9 uur dan kunnen we er vandaag nog 2 doenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:59 schreef ToT het volgende:
Hey cool!
Ik doe weer mee!
Deadline vanavond om 10.00?
Is goed, ik ben al klaar moet ik hem al sturen? Negen uur komt me wel beter uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:59 schreef ToT het volgende:
Hey cool!
Ik doe weer mee!
Deadline vanavond om 22.00?
Uitknippen bedoel je? Ik gebruik meestal de magnettic lasso tool. Maar je kan ook een masker maken (weet niet meer hoe) of met Filter -> Extract volgens mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Hoe snij je eigenlijk een plaatje daar de zijkanten af??
Hoe bedoelt u dat ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Hoe snij je eigenlijk een plaatje daar de zijkanten af??
maskers .. brrrrrr krijg er spontaan de rillingen vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:09 schreef onderjas het volgende:
[..]
Uitknippen bedoel je? Ik gebruik meestal de magnettic lasso tool. Maar je kan ook een masker maken (weet niet meer hoe) of met Filter -> Extract volgens mij.
Heb hem met photoshop gemaakt en met paint gesnedenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:09 schreef onderjas het volgende:
[..]
Uitknippen bedoel je? Ik gebruik meestal de magnettic lasso tool. Maar je kan ook een masker maken (weet niet meer hoe) of met Filter -> Extract volgens mij.
Heb ik altijd de handigste methode gevonden. Kon je heel makkelijk je fouten herstellen en niet in een kaar alles wat je in een klik weg hebt gehaald weer terug zetten bij een fout.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:12 schreef shadowflash het volgende:
[..]
maskers .. brrrrrr krijg er spontaan de rillingen van
Jep, kan ik al PMe??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:17 schreef ToT het volgende:
Ja dit is een makkelijk plaatje. 8 uur doen?
Ik doe echt alles met layers om die reden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb ik altijd de handigste methode gevonden. Kon je heel makkelijk je fouten herstellen en niet in een kaar alles wat je in een klik weg hebt gehaald weer terug zetten bij een fout.
Ik ook , maar maskers heb ik nog nooit echt begrepen hehe * schaamte *quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe echt alles met layers om die reden.
Ik heb een oog-hand coördinatie van een vergevorderde Parkinson-patiënt!
Yupyup!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik ook , maar maskers heb ik nog nooit echt begrepen hehe * schaamte *
Heb je mijne ook al?
Heb je hem ontvangen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup!
Ach die maskers zijn simpel joh: Layer - mask - hide all verbergt het plaatje waar je mee bezig bent; je ziet dan alleen het onderliggende laagje. Met de brush tool veeg je met witte kleur over de plek waar het belangrijkste stuk van je plaatje zat; zo maak je het weer zichtbaar.
Layer - Mask - Reveal all werkt exact het tegenovergestelde.
FFS!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:34 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Heb je hem ontvangen?
En niet gaan censureren he
Ik moet nu wel ff mijn internet geschiedenis wissen voordat mijn ouder op deze pc kijkenquote:
Geduld is een schone zaak.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef ToT het volgende:
En weer eentje binnen!
Nog 7 minuten te gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
TR gedaan voor racismequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie staat er eigenlijk boven aan?![]()
Gefeliciteerd nummer 6. Ben benieuwd wie het is. Volgens de kromme regels mag jij nu het volgende plaatje posten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:26 schreef shadowflash het volgende:
Ik stem ook op 6 , volgende pic battle
daarom heb er niet op gestemdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:30 schreef ToT het volgende:
En believe it or not, maar nummer 6 was ook van mij!![]()
Eindstand komt er zo aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |