Ik denk dat ik dan niet online ben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:02 schreef ToT het volgende:
Nog ff wachten mensen!Ik ben nog bezig!
Ik had net gezegd dat we tot 20.00 konden wachten, maar als men dat te lang vindt, kunnen we de deadline ook eerder doen?
Het mag van mij wel iets eerder, 7 uur bijvoorbeeld, maar het maakt mij eigenlijk ook niks uitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:02 schreef ToT het volgende:
Nog ff wachten mensen!Ik ben nog bezig!
Ik had net gezegd dat we tot 20.00 konden wachten, maar als men dat te lang vindt, kunnen we de deadline ook eerder doen?
Ehhh...ja?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Je moet toch gewoon dat plaatje shoppen?Want dat heb ik gedaan.
Nog een keer dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef ToT het volgende:
Sure, geen probleem!
Ze moeten vóór 18.00 binnen zijn!
Ik kan alleen knippen en plakken enzo met photoshop, weet neit hoe je met 'lagen' werkt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:37 schreef onderjas het volgende:
Ik heb écht al lang niet meer gephotoshopt, weet niet eens meer hoe je het opslaat als JPG. Vroeger werkte dat nog gewoon met save as.
Maar heb het gevonden, stuur hem nu op.
Lagen zijn eigenlijk verschillende plaatjes. Vergelijk het met plaatjes plakken van vroeger. Het onderste plaatje zie je niet meer als je er een ander plaatje boven op plakt. Maar ja, voor meer informatie moet je maar naar DIG gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:39 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Ik kan alleen knippen en plakken enzo met photoshop, weet neit hoe je met 'lagen' werkt.
je et nog een kwartierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:44 schreef Bomil het volgende:
skiet nou op met installeren photoshop! >:(
Alleen als je niet op jezelf stemt natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef onderjas het volgende:
Maar mogen de inzenders ook stemmen?
Ik bedoelde 6quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
Zijn er meer mensen die nummer 5 niet kunnen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |