Nee 9 uur dan kunnen we er vandaag nog 2 doenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:59 schreef ToT het volgende:
Hey cool!
Ik doe weer mee!
Deadline vanavond om 10.00?
Is goed, ik ben al klaar moet ik hem al sturen? Negen uur komt me wel beter uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:59 schreef ToT het volgende:
Hey cool!
Ik doe weer mee!
Deadline vanavond om 22.00?
Uitknippen bedoel je? Ik gebruik meestal de magnettic lasso tool. Maar je kan ook een masker maken (weet niet meer hoe) of met Filter -> Extract volgens mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Hoe snij je eigenlijk een plaatje daar de zijkanten af??
Hoe bedoelt u dat ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Hoe snij je eigenlijk een plaatje daar de zijkanten af??
maskers .. brrrrrr krijg er spontaan de rillingen vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:09 schreef onderjas het volgende:
[..]
Uitknippen bedoel je? Ik gebruik meestal de magnettic lasso tool. Maar je kan ook een masker maken (weet niet meer hoe) of met Filter -> Extract volgens mij.
Heb hem met photoshop gemaakt en met paint gesnedenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:09 schreef onderjas het volgende:
[..]
Uitknippen bedoel je? Ik gebruik meestal de magnettic lasso tool. Maar je kan ook een masker maken (weet niet meer hoe) of met Filter -> Extract volgens mij.
Heb ik altijd de handigste methode gevonden. Kon je heel makkelijk je fouten herstellen en niet in een kaar alles wat je in een klik weg hebt gehaald weer terug zetten bij een fout.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:12 schreef shadowflash het volgende:
[..]
maskers .. brrrrrr krijg er spontaan de rillingen van
Jep, kan ik al PMe??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:17 schreef ToT het volgende:
Ja dit is een makkelijk plaatje. 8 uur doen?
Ik doe echt alles met layers om die reden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb ik altijd de handigste methode gevonden. Kon je heel makkelijk je fouten herstellen en niet in een kaar alles wat je in een klik weg hebt gehaald weer terug zetten bij een fout.
Ik ook , maar maskers heb ik nog nooit echt begrepen hehe * schaamte *quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe echt alles met layers om die reden.
Ik heb een oog-hand coördinatie van een vergevorderde Parkinson-patiënt!
Yupyup!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik ook , maar maskers heb ik nog nooit echt begrepen hehe * schaamte *
Heb je mijne ook al?
Heb je hem ontvangen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup!
Ach die maskers zijn simpel joh: Layer - mask - hide all verbergt het plaatje waar je mee bezig bent; je ziet dan alleen het onderliggende laagje. Met de brush tool veeg je met witte kleur over de plek waar het belangrijkste stuk van je plaatje zat; zo maak je het weer zichtbaar.
Layer - Mask - Reveal all werkt exact het tegenovergestelde.
FFS!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:34 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Heb je hem ontvangen?
En niet gaan censureren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |