Ook een goed idee!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:51 schreef shadowflash het volgende:
Ik stel voor dat er een limiet op komt voor 2 uur per foto ? , dat lijkt me meer dan genoeg , en dat houdt het temp er wel in.
Dat heet voor de normale hardwerkende Nederlander een wekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een goed idee!(Vanaf morgen 12 uur dan dus he!
)
Hoe lang heb ik eigenlijk over mijn laatste foto gedaan?
Ow het kan trouwens zijn dat ik het morgen om 12 uur niet red, want ik slaap de laatste tijd nogal extreem lang uit!![]()
Meh, wegens omstandigheden is dat ff niet handig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat heet voor de normale hardwerkende Nederlander een wekker
Maakt diegene ook kansquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef ToT het volgende:
Hmmmm dus iemand die echt nooit wint kan dan aansturen naar een richting waarin hij/zij wel inspiratie heeft? Klinkt niet verkeerd. Ja of dat diegene gewoon een keer zelf wat mag uitkiezen.
En het gaat slecht met de economie...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, wegens omstandigheden is dat ff niet handig.Ziektewet enzo...
Goed idee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb trouwens wel een idee voor de foto's: De echte bigtime loser mag kiezen onder welke categorie de volgende foto valt. Dus zoiets van:
-Mens
-Natuur (flora & fauna dus)
-Gebouwen
En ga zo maar door! Wat vinden jullie?
Inschrijven kan bij ToT!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:15 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Ik doe mee
Dus die van dat beest met gewei moet vanavond nog af eigenlijk, of gebruiken we die niet ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:22 schreef ToT het volgende:
Mwah ik denk dat als we de regel aanhouden dat je binnen 2 uur na plaatsing van het originele plaatje je shopje af moet hebben, dat inschrijven niet echt nodig is, toch?
Waar is die eerdere post van ToT?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dus die van dat beest met gewei moet vanavond nog af eigenlijk, of gebruiken we die niet ?
En die kariboe (geweibeest) gebruiken jullie welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een goed idee!(Vanaf morgen 12 uur dan dus he!
)
Je kan ook overdrijven...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef shadowflash het volgende:
nog 1 regel er bij ? zo van simpel knip en plak werk is onaanvaardbaar ? mits het verdomd grappig is ?
mijne is af hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |