Fonetisch brabbelen. Ik kan ook heel goed Se bastasse una bella canzone van Eros Ramazotti van voor naar achter meezingen maar of er iets van klopt? Neuh.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef Steve het volgende:
Als ze geen Engels spreekt, wat wil ze in de liveshows gaan doen dan?
quote:
dat was toch gewoon 'k heb zo'n zin in een pizza calzone?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Fonetisch brabbelen. Ik kan ook heel goed Se bastasse una bella canzone van Eros Ramazotti van voor naar achter meezingen maar of er iets van klopt? Neuh.
Maar ja da's Italiaans.
Oh nee deze pingelpingeljengel versie van Use Somebody.
Dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Fonetisch brabbelen. Ik kan ook heel goed Se bastasse una bella canzone van Eros Ramazotti van voor naar achter meezingen maar of er iets van klopt? Neuh.
Maar ja da's Italiaans.
Kutnummer, maar wel goed gezongenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
sombadeeeeej..
maar verder wel mooi
Vreselijk inderdaad, hoe kan je een lekker nummer zo saai makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
Nu heb ik honger.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was toch gewoon 'k heb zo'n zin in een pizza calzone?!
ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Romy heeft het allemaal, mooi en superzang.
Maar ik kan dat arrogante gebaartje van vorige week niet vergeten toen ze na het zingen met haar armen gebaarde van 'en zó moet het dus!'
jawelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die moet ik dus niet gaan doen voor Fok!Idols
quote:
Niet als je mijn stem wiltquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die moet ik dus niet gaan doen voor Fok!Idols
Laura Jansenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja sinds dat grietje dat nummer zo acapella uitgebracht heeftDoodzonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |