Ja ze was weer droog.. Ik ga maandag met het potje starten. gewoon als ik ook ga plassen haar meenemenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Grasjes het volgende:
Pvoess, was ze weer droog?Wel handig dat ze het zo zelf aangeeft door haar luier af te doen

Tinuviel, wij hebben ze ook van Shoesme gekocht en vonden het ook belangrijk dat ze goede eerste loopschoenen kreeg. Hiervoor had ze idd alleen maar leren slofjes
Enne, voor je het weet loopt Jair!
Lekker rustig Freecell!
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk voor je kind?

1 paar schoenenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Grasjes het volgende:
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk voor je kind?

) (maatje 20
 ) (maatje 20  )
)

leuk voor de vakantie! En sandaaltjes natuurlijk.. en ik heb nog een heeel leuk paar zwarte schoentjes met van die bandjes gezien die ik moet hebben (met als excuus dat ze natuurlijk ook schoentjes moet hebben die onder een jurkje/rokje passen
 leuk voor de vakantie! En sandaaltjes natuurlijk.. en ik heb nog een heeel leuk paar zwarte schoentjes met van die bandjes gezien die ik moet hebben (met als excuus dat ze natuurlijk ook schoentjes moet hebben die onder een jurkje/rokje passen   )
 )  Jammer dat goede schoenen zo duur zijn en moeilijk op de groei te koop.
 Jammer dat goede schoenen zo duur zijn en moeilijk op de groei te koop.

die heeft elin ook, van die zwarte met een bandje van de V&Dquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:20 schreef Grasjes het volgende:
Waterschoentjes wil ik ookleuk voor de vakantie! En sandaaltjes natuurlijk.. en ik heb nog een heeel leuk paar zwarte schoentjes met van die bandjes gezien die ik moet hebben (met als excuus dat ze natuurlijk ook schoentjes moet hebben die onder een jurkje/rokje passen
)
Goed, 1 paar is te weinig voor hierJammer dat goede schoenen zo duur zijn en moeilijk op de groei te koop.

wit en roze
 wit en roze

)en dan vind ik slofjes niet echt geschikt. Anders hadden we  waarschijnlijk nog wel heel even gewacht met de eerste goede schoenen.
 )en dan vind ik slofjes niet echt geschikt. Anders hadden we  waarschijnlijk nog wel heel even gewacht met de eerste goede schoenen.

buiten draag ik haar en binnen loopt ze op blote voeten..omdat zwakke pootjes nogal in de familie zitten (vaders kant) dus ik laat haar zo min mogelijk iets aan haar voeten dragen
 buiten draag ik haar en binnen loopt ze op blote voeten..omdat zwakke pootjes nogal in de familie zitten (vaders kant) dus ik laat haar zo min mogelijk iets aan haar voeten dragen

Hopelijk is het morgen beter.  Isis krijgt de BMR de 23e...
 Hopelijk is het morgen beter.  Isis krijgt de BMR de 23e... 

en hopelijk gaat het toch nog een beetje meevallen vannacht...
  en hopelijk gaat het toch nog een beetje meevallen vannacht...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |