ha tof is dat als dan net wat nieuws doen ja! Jan flikte het vanmorgen bij de fysio.. ik heel trots, hij loopt hoor! aan twee vingers .. en ik wil het laten zien, laat hem met een hand los, en hij loopt gewoon door aan één vingerquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin heeft maat 20
en een foto van wat? het maffe rennen? want daar had ik al een filmpje van gepost laatst..en van r poepbroeksillywalk
op het CB hadden we nog wel iets leuks, ik vroeg aan de cb-arts wat het volgende was waar ze (elin) zich op zou gaan focussen en toen zei ze, een dingetje pakken uit hurkstand en dan weer gaan staan zonder hulp. Ik rolde toen een bal naar haar toe en hoppa, ze deed t precieswas leuk, voor t eerst ook
en nu is ze woordjes aan het nazeggen. Ik vind deze leeftijd zooo leuk
'kom elin, we gaan naar huis!'
'HUI HUI HUIIIIIIIIIIIIIIIIII'
Ik denk dat het eerder een rare dag was dan een vreselijke avond. Jair ging wel wat later naar bed dan normaal, zo kwart voor 9 pas en normaal is het rond 8 uur. Daarna heeft die heerlijk geslapen. De nacht zowat doorgeslapen en het was heel rustig en vredig in huize Tinuviel/ IARL.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Die kittenwat goed van haar zeg....
Beterschap voor Tyler, ben je al naar de huisarts geweest?
Tinuviel/IARL, hoe is de avond verlopen?
Nee dat was ik niet. Maar ga ik wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef Grasjes het volgende:
Pvoesss, ben je al bezig met zindelijkheidstraining?
Dank je wel Pvoess goed om te weten waarop je naast de goed zool en de goede pasvorm nog op moet letten. Niet heel ver van ons vandaan is er een (kinder)schoenenwinkel, die heel goed te zijn schijnt. Een vriendin van mij koopt daar altijd de schoenen van haar zoontje. Ik denk dat wij nog wel even hebben voordat hij gaat lopen. Vanaf welke maakt schoenen kun je in zo'n winkel dan kopen. Hij heeft behoorlijk kleine voeten. De laatste schoentjes, die wij hadden gekocht was dacht maat 19.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Tinuviel ik vind de eerste echte loopschoentjes en leren loopschoentjes heel belangrijk.
Ik koop dan ook wel redelijk dure schoenen. Met echt goede pasvorm goede afrol etc.
Ik ga naar de duurdere winkels met veel meet dingen. Dan meten ze de voet, de binnenkant van de schoen.
En zo kijken ze of het goed bij elkaar past.. Voeten zijn heel kwetsbaar zeker die van kleintjes imho.
Ze leren nu de juiste houding, ook met de voeten
Ik ga ook naar de speciaalzaak altijd gewoon omdat die net iets meer weten..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dank je wel Pvoess goed om te weten waarop je naast de goed zool en de goede pasvorm nog op moet letten. Niet heel ver van ons vandaan is er een (kinder)schoenenwinkel, die heel goed te zijn schijnt. Een vriendin van mij koopt daar altijd de schoenen van haar zoontje. Ik denk dat wij nog wel even hebben voordat hij gaat lopen. Vanaf welke maakt schoenen kun je in zo'n winkel dan kopen. Hij heeft behoorlijk kleine voeten. De laatste schoentjes, die wij hadden gekocht was dacht maat 19.
Ja ze was weer droog.. Ik ga maandag met het potje starten. gewoon als ik ook ga plassen haar meenemenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Grasjes het volgende:
Pvoess, was ze weer droog?Wel handig dat ze het zo zelf aangeeft door haar luier af te doen
![]()
Tinuviel, wij hebben ze ook van Shoesme gekocht en vonden het ook belangrijk dat ze goede eerste loopschoenen kreeg. Hiervoor had ze idd alleen maar leren slofjes![]()
Enne, voor je het weet loopt Jair!
Lekker rustig Freecell!
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk voor je kind?
1 paar schoenenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Grasjes het volgende:
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk voor je kind?
die heeft elin ook, van die zwarte met een bandje van de V&Dquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:20 schreef Grasjes het volgende:
Waterschoentjes wil ik ookleuk voor de vakantie! En sandaaltjes natuurlijk.. en ik heb nog een heeel leuk paar zwarte schoentjes met van die bandjes gezien die ik moet hebben (met als excuus dat ze natuurlijk ook schoentjes moet hebben die onder een jurkje/rokje passen
)
Goed, 1 paar is te weinig voor hierJammer dat goede schoenen zo duur zijn en moeilijk op de groei te koop.
O dat hebben we hier ook gehad een paar weken terug, inclusief het gillen! Ik had op een gegeven moment echt zoiets van: kan hij ook een week uit logeren?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:41 schreef Fruppel het volgende:
oh my mijn dreumes is echt even niet leuk, de laatste dagen is het alleen maar gillen en huilen bij alles wat madam niet bevalt, om gek van te worden want ze gilt echt keihard. Daarbij is ze ineens om 5.30 wakker en wilt dan echt niet meer slapen, ook bij ons in bed niet. Alles is drama, is fit een fase? Wil mijn lieve vrolijke meisje terug!
Ja fasequote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:50 schreef Fruppel het volgende:
is het echt een fase? Ik hoop dan dat het niet lang duurt eigenlijk![]()
Ze is om 11 uur bij me in bed gaan liggen en daarna hebben we best goed geslapen gelukkig!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:22 schreef cattie het volgende:
Beterschap voor Tyler!
Fee is nu al voor de 3e keer wakker geworden. Ze heeft geen koorts meer. Ik heb haar een zetpil gegeven. Ze slaapt nu, en dat ga ik dus ook maar snel doen!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
whaaaaaaa er was een stotteraar op tv, en die die A A A A A A A A A ALLSS
hoor ik om de hoek
AH AAAA A A A A A A A
elin![]()
Zet eens terug, ikke zien!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
Leander is wel blij hoor momenteel, kijk maar: Leander en Jaina en de bank droogt wel weer op!
[..]
mmmm lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef freecell het volgende:
Grasjes: tot nu toe nietHij heeft wel zijn brood gesopt in karnemelk
En dan eet hij ineens zijn korsten wel op
Als ik NEE tegen Koen zeg, gaan 2 handjes voor zijn ogen, hoofd naar beneden en dan *huilpruillip*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
elin gilt JAJAJJAJAJAJ terug als ik nee zeg
en gaat dan boos stampen. Gillen doet ze wel uit boosheid maar dan alleen als het om slapen gaat.. ik mag rustig dingen van haar afpakken, ze weet niet beterik pak namelijk alles van r af
althans alles wat ze leuk vindt bestaat uit mijn electronische inboedel
Jeetje Ingrid... Nog steeds koorts ondanks de AB? (Vanaf maandag al non-stop begrijp ik?) Goed dat je er even mee heen gaat dan. Hij krijgt het wel voor zijn kiezen zeg, eerst waterpokken en ook nog keelontsteking... Ben benieuwd wat de hap zegt...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft goed geslapen, tot 11.00 zelfs! Wel pas laat in slaap gevallen ook. Verder nog hetzelfde. De koorts blijft, heb niet het idee dat hij maar iets opknapt.
Dus de hapost gebeld. En Djeez is nu met hem heen.
Jemig wat sneu dat het zo lang duurt! Hopelijk zijn ze nu snel aan de beurt. Beterschap igg!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vanaf maandag non stop idd. 20.30 afspraak en nu nog niet aan de beurt smste Djeez net. Tyler is in slaap gevallen daar.
Zo hee wat kan die bunkerenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Marie79 het volgende:
Idd wat Geppie zegt, wat rot dat ze zo lang moeten wachten. Wat is eigenlijk de reden dat jullie pas vanavond zijn gegaan? En niet bijv. vanmiddag? (is toch makkelijker voor zo'n kleintje als Tyler)
Maarten had vandaag een 'bunker' dagje: bordje pap, paar happen krentenbol, peer, half krentenbolletje, 1 broodje pindakaas (wel zonder (harde) korst), paar hapjes broodje chocopasta, schuimpje, plakje cake, paar kroepoekjes, bordje warm eten, paar happen van ons warme eten (rijst met kouseband), 2 plakjes komkommer en 1 bakje kwark... Als jullie plof horen,dan was dat Maarten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |