abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78959876
Tyler loopt (waggelt) nu meer dan dat hij kruipt. Je hoort hem aan komen stampen.
Hij heeft ontdekt dat je met een deksel van een pan lawaai kan maken. Hij praat veel, maar geen idee wat hij zegt Alleen DIE! Mama en papa of bwapapa, daaa(r) dagdag en dan zwaaien en hij probeert wel woorden na te zeggen. Maar hij snapt wel goed wat je bedoelt. Bv pak je speen maar, ga je bal maar zoeken, kun je muziek maken.
De waterpokken worden iets minder lijkt het wel. Hij heeft er nog wel regelmatig koorts van en jeuk, maar korstjes gaan ook jeuken natuurlijk.
En zaterdag krijgt hij van mijn ouders zijn 1e echte schoentjes! Nu heeft hij nog zootjes, die iets te groot zijn. Ben benieuwd hoe hij dat vind.
pi_78963507
Seb is beter volgens mij. Hij heeft zich in ieder geval ontzettend vermaakt met mijn moeder gisteren Ze heeft hem volgestopt met fruit geloof ik En ze is met hem naar de winkel geweest en heeft voor hem een kuntstof handvegertje en blik gekocht Seb is nogal van het poetsen geloof ik, hij liep de hele avond over de muren en de vloer te vegen met zijn handveger
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78964221
Wat schattig
En fijn dat hij weer beter is! Kun je lekker op vakantie (jij wel )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 maart 2010 @ 14:31:35 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78971539
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:05 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

elin heeft maat 20

en een foto van wat? het maffe rennen? want daar had ik al een filmpje van gepost laatst..en van r poepbroeksillywalk

op het CB hadden we nog wel iets leuks, ik vroeg aan de cb-arts wat het volgende was waar ze (elin) zich op zou gaan focussen en toen zei ze, een dingetje pakken uit hurkstand en dan weer gaan staan zonder hulp. Ik rolde toen een bal naar haar toe en hoppa, ze deed t precies was leuk, voor t eerst ook

en nu is ze woordjes aan het nazeggen. Ik vind deze leeftijd zooo leuk

'kom elin, we gaan naar huis!'

'HUI HUI HUIIIIIIIIIIIIIIIIII'
ha tof is dat als dan net wat nieuws doen ja! Jan flikte het vanmorgen bij de fysio.. ik heel trots, hij loopt hoor! aan twee vingers .. en ik wil het laten zien, laat hem met een hand los, en hij loopt gewoon door aan één vinger

ik doelde meer op een foto dat ze tussen haar eigen benen door kijkt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_78976162
Ooooh raap me op .. Het kitten is ziek dus slaapt de hele dag.
Ik haal haar uit bed en heb ineens een blote bips in handen
Had ze haar luier uitgedaan. (en door de gamer gegooid). en het hele bed was droog
pi_78979748
Pvoesss, dat klinkt inderdaad als een mooie actie

Jair heeft vandaag een helemaal verward ritme. Was vannacht bijna 2 uur wakker met kramp en pijn, erg zielig. Maar geen koorts, en in ruil voor een rotnacht heeft hij geslapen tot kwart voor negen, en daarna van 12:00 tot 13:30, en sinds een kleine drie kwartier doet hij z'n middagslaapje dat wordt een hele zware avond
pi_79004173
Tyler heeft sinds maandag koorts, nu is het 40,2 best hoog vind ik.
Hij is niet te spreken en drinkt de laatste dagen ook weinig. Gisteren maar 400cc op en vanmorgen de fles lang niet leeg. Een uur zitten krijsen en niks hielp. Straks toch maar naar de huisarts. Sneu vind ik het.
pi_79008752
prachtig verhaal Pvoess. Had zij dan nog kleding aan over de luier? Dat heeft zij allemaal zelf uitgetrokken? En het ook nog voor mekaar gekregen niet te plassen daarna.

Ingrid misschien heeft Tyler ook last van het virus dat op dit moment rond gaat. Dat heeft Jair ook opgepikt, alleen die heeft gelukkig geen hoge koorts. Hooguit dat het s'avonds nog rond of boven de 38 zit; 38,8 was het hoogste wat wij hier hebben gemeten. Hij eet ook weinig maar drinkt gelukkig nog redelijk goed. Hij heeft heel erg last van buikkrampen en daardoor huilt hij ook veel en soms komen er echt pijnkreten uit, zelfs tijdens een slaapje. k'zou sowieso de huisarts bellen. Dan weet je ook of het dat is. Heeft hij ook last van buikkrampen en diarree? Ik weet niet of in zo'n geval de ORS ook zou helpen omdat hij weinig vocht binnenkrijgt?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:14:21 #109
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_79009413
Die kitten wat goed van haar zeg....

Beterschap voor Tyler, ben je al naar de huisarts geweest?

Tinuviel/IARL, hoe is de avond verlopen?
Make love, not war ☮
pi_79009780
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Die kitten wat goed van haar zeg....

Beterschap voor Tyler, ben je al naar de huisarts geweest?

Tinuviel/IARL, hoe is de avond verlopen?
Ik denk dat het eerder een rare dag was dan een vreselijke avond. Jair ging wel wat later naar bed dan normaal, zo kwart voor 9 pas en normaal is het rond 8 uur. Daarna heeft die heerlijk geslapen. De nacht zowat doorgeslapen en het was heel rustig en vredig in huize Tinuviel/ IARL.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_79015255
Tyler blijkt een hele forse keelontsteking te hebben. AB meegekregen, 1e dosis binnen. En moet paracetamol als een soort kuurtje de hele dag geven 3x daags voor de pijn. En kleine beetjes drinken (melk vooral) aanbieden. Is het zaterdag niet beter, dan naar de hapost. 't mannetje is er erg ziek van. Tis net een dood vogeltje. Zo sneu! Ik hoor hem, eens kijken of et nog steeds een kscheltje is.
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:27:05 #112
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79015452
Beterschap voor Tyler en wat fijn dat Jair leker heeft geslapen.

Mag ik even jompelen voor mijn jongste dochter. Ze loopt LOS (weliswaar 2 tot 3 stapjes maar ze loopt!) sinds 6 maart. Ze is op de kop af 20 maanden en het is haar gelukt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 maart 2010 @ 17:13:50 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_79023347
sneu voor tyler ingrid! heel veel beterschap!

voor books's dochter omdat ze loopt, en voor jair omdattie lekker geslapen heeft!

ik kom even blij zijn .. Jan heeft voor t eerst in weken weer zijn bord leeggeten. brood(jes) ging al twee dagen weer een stuk beter, en toetjes ging er altijd wel in maar sinds hij die puffer heeft lijkt wel alsof het eten ook weer beter gaat (minder benauwd natuurlijk)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_79031775
Voor Books dochter die loopt

Fijn dat Jan zijn bord weer leeg eet

Hier ook. Vandaag heeft die zijn avondeten weer lekker gegeten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:28:13 #115
114177 Diaan73
pi_79032113
Tinuviel, fijn dat het toch een gewone avond was en dat hij weer zn avondeten goed gegeten heeft.

voor Books dochter die loopt

Ach gossie, wat zielig voor Tyler zeg. Dat de ab maar snel mag helpen... beterschap voor jullie ventje.
Make love, not war ☮
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:17:23 #116
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79034451
Estrys, fijne vakantie!

Books, wat goed!

Arme Tyler Hopelijk werkt de ab snel!

Pvoesss, ben je al bezig met zindelijkheidstraining?

Ingrid, veel plezier met Tyler zijn 1e schoentjes kopen morgen

En ik zag ook nog een stoer filmpje van Jan die achter zijn loopwagen rent

Isis heeft ondanks de buisjes toch weer een vette oorontsteking.. dus ze was niet te genieten van de week. En ik dacht dat ze met de buisjes geen pijn meer kon hebben aan haar oortjes Wel dus!
Nu is ze gelukkig wel weer vrolijk
pi_79050502
Beterschap voor Tyler Ingrid. Hopelijk slaat de AB snel aan.

Fijne vakantie Estrys en Seb, geniet ervan.

Gelukkig dat Isis weer beter is. Heb je je vrolijke kind terug Grasjes.

Wat bedoelen jullie precies met eerste schoentjes? Hebben jullie kinderen daarvoor helemaal geen schoenen gedragen of bedoelen jullie "echte schoentjes" met een harde (schoen)zool? Hier was het vooral slofjes en van die gebreide schoentjes maar ook wat hardere al. Wij hebben net een paar gekocht bij de H&M waar hij denk ik ook best lekker op zou kunnen lopen? Waar moeten echte loopschoenen eigenlijk aan voldoen?

[ Bericht 51% gewijzigd door Tinuviel op 12-03-2010 10:42:17 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_79051564
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef Grasjes het volgende:
Pvoesss, ben je al bezig met zindelijkheidstraining?
Nee dat was ik niet. Maar ga ik wel.
Ik vond haar vanochtend weer met een blote kont
En zo te merken heeft ze die erg snel uitgedaan want hij was redelijk leeg.
pi_79051712
Tinuviel ik vind de eerste echte loopschoentjes en leren loopschoentjes heel belangrijk.
Ik koop dan ook wel redelijk dure schoenen. Met echt goede pasvorm goede afrol etc.
Ik ga naar de duurdere winkels met veel meet dingen. Dan meten ze de voet, de binnenkant van de schoen.
En zo kijken ze of het goed bij elkaar past.. Voeten zijn heel kwetsbaar zeker die van kleintjes imho.
Ze leren nu de juiste houding, ook met de voeten
pi_79052165
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Tinuviel ik vind de eerste echte loopschoentjes en leren loopschoentjes heel belangrijk.
Ik koop dan ook wel redelijk dure schoenen. Met echt goede pasvorm goede afrol etc.
Ik ga naar de duurdere winkels met veel meet dingen. Dan meten ze de voet, de binnenkant van de schoen.
En zo kijken ze of het goed bij elkaar past.. Voeten zijn heel kwetsbaar zeker die van kleintjes imho.
Ze leren nu de juiste houding, ook met de voeten
Dank je wel Pvoess goed om te weten waarop je naast de goed zool en de goede pasvorm nog op moet letten. Niet heel ver van ons vandaan is er een (kinder)schoenenwinkel, die heel goed te zijn schijnt. Een vriendin van mij koopt daar altijd de schoenen van haar zoontje. Ik denk dat wij nog wel even hebben voordat hij gaat lopen. Vanaf welke maakt schoenen kun je in zo'n winkel dan kopen. Hij heeft behoorlijk kleine voeten. De laatste schoentjes, die wij hadden gekocht was dacht maat 19.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_79052594
Tyler heeft nu zootjes (die iets te groot zijn) en gehaakte (denk ik) slofjes die spuug ooit heeft gemaakt.
We zoeken schoentjes met harde zool. Dr Visser van Scapino, Elefanten of bij de speciaalzaak, daar gaan we sowieso opmeten
Kan hij buiten beter lopen. Lopen gaat nog wat houterig maar wel goed.
pi_79053845
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Dank je wel Pvoess goed om te weten waarop je naast de goed zool en de goede pasvorm nog op moet letten. Niet heel ver van ons vandaan is er een (kinder)schoenenwinkel, die heel goed te zijn schijnt. Een vriendin van mij koopt daar altijd de schoenen van haar zoontje. Ik denk dat wij nog wel even hebben voordat hij gaat lopen. Vanaf welke maakt schoenen kun je in zo'n winkel dan kopen. Hij heeft behoorlijk kleine voeten. De laatste schoentjes, die wij hadden gekocht was dacht maat 19.
Ik ga ook naar de speciaalzaak altijd gewoon omdat die net iets meer weten..
Niet zomaar een vinger achterin proppen en zeggen ja dat is prima.
Maat 19 hebben ze ook echte loopschoenen in hoor.
En Shoesme is een goed merk die heeft dat sowieso
pi_79055388
Hier inderdaad ook goede 'eerste' schoentjes. Daarna word ik iets minder kritisch, maar moeten ze nog steeds een zool hebben die helemaal dubbel kan met één hand. En ze moeten een beetje smal zijn, want onze zonen hebben, net als wij beiden, smalle voeten.

Maar wij hebben een goede zaak in het dorp waar TARA zijn vader woont. En laat die het nou geweldig vinden m de eerste schoenen van zijn kleinkinderen te betalen
Win-win situatie!

Onze dreumes is vandaag bij mijn broer en schoonzus. Dagje spelen
Héél rustig in huis hier nu. Straks maar ff flink opruimen en schoonmaken hier, het kan nu
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:07:12 #124
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79057118
Pvoess, was ze weer droog? Wel handig dat ze het zo zelf aangeeft door haar luier af te doen

Tinuviel, wij hebben ze ook van Shoesme gekocht en vonden het ook belangrijk dat ze goede eerste loopschoenen kreeg. Hiervoor had ze idd alleen maar leren slofjes
Enne, voor je het weet loopt Jair!

Lekker rustig Freecell!

Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk voor je kind?
pi_79057392
uhm
- laarsjes
- klompen (en zelfgebreide sokken, hup de tuin in )
- 2 paar schoenen

nu
pi_79057654
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Grasjes het volgende:
Pvoess, was ze weer droog? Wel handig dat ze het zo zelf aangeeft door haar luier af te doen

Tinuviel, wij hebben ze ook van Shoesme gekocht en vonden het ook belangrijk dat ze goede eerste loopschoenen kreeg. Hiervoor had ze idd alleen maar leren slofjes
Enne, voor je het weet loopt Jair!

Lekker rustig Freecell!

Ja ze was weer droog.. Ik ga maandag met het potje starten. gewoon als ik ook ga plassen haar meenemen
En we zien wel hoe het gaat.

Hier heeft ze nu 3 paar schoenen en 2 paar sloffen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 maart 2010 @ 15:27:20 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_79063601
weer thuis van de laatste dag MKD. Best wel lief, Jan kreeg een Handenboekje met Nijntje tekeningen en ingekleurde handjes van alle kindjes op zijn groep, en een nijntje muziekdoosje als afscheid. De foto's zijn mooi geworden! k zal m zo even inscannen

Hij heeft nog geen loopschoenen, hij krijgt die pas wanneer hij echt buiten gaat lopen. daarvoor lekker op blote voetjes of antiskipsokjes

Zie je wel kittens slim zijn pvoesss

pi_79063704
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Grasjes het volgende:

1 paar schoenen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:55:56 #129
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79067291
LL, niet schamen hoor, Maarten heeft ook 1 paar, 1 paar staat nog voor de groei, maar dat zijn echte winterschoenen en ik 'vrees' dat die gaan passen als het hoogzomer is...
Van de zomer komen er wel sandalen en een paar nieuwe schoenen denk ik.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_79068129
Hier staan sandalen in maat 24, die past hij volgend winter wrs
pi_79068304
elin heeft 5 paar schoenen, (2 paar laarsjes 1 paar flatties, en een paar sandalen..o en een paar waterschoentjes ) (maatje 20 )
pi_79072231
Waterschoentjes
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:20:48 #133
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79072610
Waterschoentjes wil ik ook leuk voor de vakantie! En sandaaltjes natuurlijk.. en ik heb nog een heeel leuk paar zwarte schoentjes met van die bandjes gezien die ik moet hebben (met als excuus dat ze natuurlijk ook schoentjes moet hebben die onder een jurkje/rokje passen )

Goed, 1 paar is te weinig voor hier Jammer dat goede schoenen zo duur zijn en moeilijk op de groei te koop.
pi_79072919
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:20 schreef Grasjes het volgende:
Waterschoentjes wil ik ook leuk voor de vakantie! En sandaaltjes natuurlijk.. en ik heb nog een heeel leuk paar zwarte schoentjes met van die bandjes gezien die ik moet hebben (met als excuus dat ze natuurlijk ook schoentjes moet hebben die onder een jurkje/rokje passen )

Goed, 1 paar is te weinig voor hier Jammer dat goede schoenen zo duur zijn en moeilijk op de groei te koop.
die heeft elin ook, van die zwarte met een bandje van de V&D

en waterschoentjes @ hema wit en roze
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:28:58 #135
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79072977
Hier ook maar 1 paar schoentjes, maar meestal loopt ze op een soort van slofjes die mijn moeder bij Zeeman gekocht heeft. Buiten loopt ze nog niet echt want dan dragen we haar of zit ze in de wandelwagen, dus die schoentjes zijn meer voor de mooi.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:38:07 #136
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79073372
* Grasjes noteert hema voor waterschoenen

Isis loopt op dit moment alleen buiten op het kdv (buitenspelen )en dan vind ik slofjes niet echt geschikt. Anders hadden we waarschijnlijk nog wel heel even gewacht met de eerste goede schoenen.
pi_79073672
elin heeft haar schoenen ook nooit aan buiten draag ik haar en binnen loopt ze op blote voeten..omdat zwakke pootjes nogal in de familie zitten (vaders kant) dus ik laat haar zo min mogelijk iets aan haar voeten dragen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:01:59 #138
108648 cattie
lieve moeder
pi_79074133
Fee heeft alleen nog maar leren slofjes. Pas als ze buiten gaat lopen krijgt ze echte schoentjes. Ivm de ontwikkeling van de voetjes.

Fee heeft flink last van de BMR prik! Afgelopen nacht om 12 uur werd ze wakker met 39.3 graden koorts. Zetpil erin en de rest van de nacht hebben Fee en ik nauwelijks nog geslapen. Vanochtend had ze 39.5 en vanmiddag 39.2. Ze was ook heel huilerig, pas na 4 uur vanmiddag werd ze weer een beetje haarzelf. Arm mupje. Hopelijk gaat het vannacht beter en is het morgen weer voorbij.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:26:47 #139
12913 GreatWhiteSilence
pi_79075042
We hebben hier laminaat, ik denk niet dat ik haar een plezier zou doen als ik haar op blote voetjes rond laat lopen. Ik ben geen koukleum ofzo, maar zelfs ik draag hier altijd sloffen...

Beterschap voor Fee. Hier hebben we die BMR uitgesteld, want we waren net met zijn allen ziekjes toen we bij het cb zaten.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79075198
Beterschap voor Fee, nare prikjes ook
pi_79075455
Arme Fee Hopen dat het snel over is!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:55:29 #142
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79076399
Ach gossie, zielige Fee Hopelijk is het morgen beter. Isis krijgt de BMR de 23e...

Isis trekt altijd haar sokken uit in huis en loopt dus meestal op blote voetjes op het parket en ondanks dat haar voetjes een beetje koud aanvoelen dan heeft ze er schijnbaar geen last van.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:57:02 #143
114177 Diaan73
pi_79076462
Wij hebben voor Lennon twee paar All Stars, die zijn vooral voor binnen of als we weg gaan, zodat ie in ieder geval iets aan de voeten heeft. Meestal loopt hij trouwens thuis op zn sokken. Hij heeft ook een paar "echte" schoenen, maar die zijn nog te groot en gaan pas aan als hij echt kan lopen.

Zo, wat heeft Fee veel last van die prikjes, hopelijk is het snel over.. beterschap!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:59:11 #144
108648 cattie
lieve moeder
pi_79076545
Fee werd alweer hard huilend wakker. Zou nog wel eens een hele lange nacht kunnen gaan worden...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:04:06 #145
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79076761
Sterkte met Fee Cattie en hopelijk gaat het toch nog een beetje meevallen vannacht...
pi_79079873
Beterschap voor Fee.

Tyler is nog steeds aardig beroerd. Ik hoop dat het morgen beter gaat, anders moeten we misschien naar de hapost. Gelukkig drinkt hij nog wel wat. Over de hele dag 400cc. En kan er soms een glimlach vanaf.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:22:31 #147
108648 cattie
lieve moeder
pi_79080303
Beterschap voor Tyler!

Fee is nu al voor de 3e keer wakker geworden. Ze heeft geen koorts meer. Ik heb haar een zetpil gegeven. Ze slaapt nu, en dat ga ik dus ook maar snel doen!
pi_79081739
Beterschap voor Tyler en Fee
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 maart 2010 @ 23:30:33 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_79082905
beterschap voor Fee en Tyler!
ik had de schoolfoto van jan nog beloofd

zaterdag 13 maart 2010 @ 08:23:18 #150
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79088803
Och wat een droppie

Hoe hebben Tyler en Fee de nacht gedaan?

Maarten heeft goed geslapen tussen ons in, het ging al twee weken goed, maar gisteravond werd hij wakker en wilde niet meer gaan slapen, bleef een beetje jammerend in zijn bedje liggen, dus toen maar tussen ons in genomen
pi_79088825
Haha, wat een ventje al daar
pi_79088831
TARA geeft (gisteren) planten water
TARA laat een restje water in de gieter zitten
TARA zet de gieter terug.

Nu: Leander pakt de gieter en geeft de planten 'water' (mag, gieter zet ik toch altijd leeg weg)

Ik denk dat de bank over een paar uur wel weer droog is
  zaterdag 13 maart 2010 @ 08:33:07 #153
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79088838
Oh Leander
pi_79088841
En nou zittie met kattenspeeltjes achter de kat aan
En dik lol.

Waarom zijn ze meteen 's ochtends al zo?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 08:37:58 #155
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79088858
Tja... Maarten begon ook met over ons heen te willen klimmen toen hij net 1 minuut wakker was...
En toen hij in zijn kinderstoel zat, en even moest wachten op de pap begon hij maar te gillen en te overstrekken enzo...
En nu is hij wel lief aan het spelen, ok... het tv kastje is al open geweest, hij heeft bijna een vriendin van me op haar werk opgebeld en hij heeft het doosje oud papier leeg gehaald...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 08:41:48 #156
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79088878
oh my mijn dreumes is echt even niet leuk, de laatste dagen is het alleen maar gillen en huilen bij alles wat madam niet bevalt, om gek van te worden want ze gilt echt keihard. Daarbij is ze ineens om 5.30 wakker en wilt dan echt niet meer slapen, ook bij ons in bed niet. Alles is drama, is fit een fase? Wil mijn lieve vrolijke meisje terug!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 maart 2010 @ 08:47:41 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_79088916
Leander

Herkenbaar Marie , meestal als hij een uur of twee uur naast me/ons heeft gelegen, kan hij wel weer in zijn eigen bedje slapen hier

Het is een fase fruppel

zaterdag 13 maart 2010 @ 08:50:15 #158
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79088929
is het echt een fase? Ik hoop dan dat het niet lang duurt eigenlijk Zag net je mooie jj op de schoolfoto, wat een mannetje al!
pi_79088931
Leander is wel blij hoor momenteel , kijk maar: Leander en Jaina en de bank droogt wel weer op!
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 08:41 schreef Fruppel het volgende:
oh my mijn dreumes is echt even niet leuk, de laatste dagen is het alleen maar gillen en huilen bij alles wat madam niet bevalt, om gek van te worden want ze gilt echt keihard. Daarbij is ze ineens om 5.30 wakker en wilt dan echt niet meer slapen, ook bij ons in bed niet. Alles is drama, is fit een fase? Wil mijn lieve vrolijke meisje terug!
O dat hebben we hier ook gehad een paar weken terug, inclusief het gillen! Ik had op een gegeven moment echt zoiets van: kan hij ook een week uit logeren?
Goed nieuws, het is over!!

Alleen dat vroege wakker worden is hier ineens ook. Nuja, ik haal hem er simpelweg niet uit voor 7:00 en dat weet hij ook wel. Anders is het de rest van de dag moe en drama. En voor mij ook, want Florian komt 's nachts ook nog een paar keer drinken.
Dus ik ga er één keer heen als hij wakker is (vanmorgen om 6:00) ik vertel hem dat het nog vroeg is en dat hij nog even moet gaan slapen.
En dan ga ik weer slapen
En dan gaat hij slapen of kletsen of spelen. (waarmee eigenlijk? Hij heeft alleen 1knuffel en 2 spenen in bed ) en om 7:00 haal ik hem er uit als hij niet weer slaapt.

Ik weet niet wat ik zou doen als hij zou gaan huilen, want dat doet hij eigenlijk nooit voor 7 uur (ingebouwde klok)
werkt zoiets bij jullie niet? Krijgen jullie nog net ff wat meer rust.
pi_79088962
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 08:50 schreef Fruppel het volgende:
is het echt een fase? Ik hoop dan dat het niet lang duurt eigenlijk
Ja fase
maar het kan aardig lang duren (paar weken wel hier maar wij hadden natuurlijk wel een boel veranderingen ook)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:14:59 #161
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79089096
ik las net in oei ik groei over deze fase en het is best een pittige. Laten liggen in bed als ze zo vroeg wakker is heeft helaas géén zin, ze flipt compleet dan. Moet wel zeggen dat ik door het slechte slapen ook veel minder van haar kan hebben momenteel dus het is niet echt gezellig hier! Morgen gaat ze bij mijn ouders slapen, joepie!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:18:56 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_79089135
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:22 schreef cattie het volgende:
Beterschap voor Tyler!

Fee is nu al voor de 3e keer wakker geworden. Ze heeft geen koorts meer. Ik heb haar een zetpil gegeven. Ze slaapt nu, en dat ga ik dus ook maar snel doen!
Ze is om 11 uur bij me in bed gaan liggen en daarna hebben we best goed geslapen gelukkig!!

Fruppel, dat klinkt niet zo fijn. Maar ook deze fase gaat weer over!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:21:17 #163
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79089158
Fruppel, die fase hebben wij hier ook.. En ook elke dag om 6 uur op en beneden Is ze tussen het gillen door nog wel gezellig?

Cattie, hoe is het nu met Fee?

Jan, knapperd!! Mooie schoolfoto

Hier nu ook 2 doorkomende kiezen gespot (ziet er pijnlijk uit vind ik!)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:23:33 #164
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79089185
oh jullie ook al grasjes! Wat een gedoe haha. Ze is tussen het gillen door wel gezellig maar eigenlijk is dat steeds van korte duur. Bij jullie wel gezelligheid in huis?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:32:06 #165
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79089290
Zelfde Wat kunnen ze hard gillen he! Bij voorkeur als ik iets afpak wat ze niet mag. De mensen die langs ons huis lopen kunnen haar goed horen
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:15:26 #166
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79090881
Inderdaad! Ook als we "Nee" tegen haar zeggen begint ze al met brullen of als ze de afstandsbediening ziet maar hem niet krijgt omdat ze die niet mag... dan is het huis te klein!

Wij wonen redelijk gehorig dus ik denk dat alle buren inmiddels denken dat we haar iets aandoen

Verder is ze nu al wakker sinds 06.00 en strontchagerijnig maar slapen hó maar. Zodra ze in bed ligt begint het hele gil drama weer van voor af aan en dan kunnen we het dus wel vergeten dat ze gaat slapen omdat ze zo over de zeik gaat.
Ze zit nu lekker met onder de douche en het klinkt gezellig en rustig.
Hoop dat ze vanmiddag nog wel even gaat tukken!
pi_79090973
elin gilt JAJAJJAJAJAJ terug als ik nee zeg

en gaat dan boos stampen. Gillen doet ze wel uit boosheid maar dan alleen als het om slapen gaat.. ik mag rustig dingen van haar afpakken, ze weet niet beter ik pak namelijk alles van r af althans alles wat ze leuk vindt bestaat uit mijn electronische inboedel
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:22:25 #168
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79091039
Elin jij bent me dr ook een hoor! Zie haar al helemaal voor me stampend en wel!
pi_79091077
ja en ook halfhuilend he.. dat wordt nog een hele klus met de peuterpuberteit
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:25:47 #170
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79091111
Ik hou mijn hart er ook voor vast gezien de buien die ze nu al heeft....pfff
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:44:56 #171
114177 Diaan73
pi_79091570
Jan, wat een leuke foto!!

Fruppel, lastig zo'n fase.. meisjes staan er ook wel om "bekend" wat driftiger te zijn dan jongetjes. Maar het lijkt wel in het weer te zitten. Lennon was vannacht 3x wakker, 3x gillen... uiteindelijk is hij wel weer in slaap gevallen tot kwart over 8. Maar vanmorgen was hij minder gezellig en makkelijk dan normaal en wat mopperig. Hij ligt nu alweer 3 kwartier in bed, even zn roes uitslapen.

Cattie, fijn dat het goed ging gisterenavond/vannacht!!

Ik heb trouwens ook een "school"foto van Lennon. Zal ik binnenkort eens een foto van maken en hier posten.
Make love, not war ☮
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:11:38 #172
108648 cattie
lieve moeder
pi_79092236
Fee is weer helemaal de oude.
Op zich qua temperamen verschillen Ive en Fee niet erg. Fee kan ook flink boos worden. Maar dat gillen! Door merg en been, een veel vervelender geluid dan als Ive gilde...
pi_79092713
whaaaaaaa er was een stotteraar op tv, en die die A A A A A A A A A ALLSS

hoor ik om de hoek
AH AAAA A A A A A A A
elin
pi_79093728
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
whaaaaaaa er was een stotteraar op tv, en die die A A A A A A A A A ALLSS

hoor ik om de hoek
AH AAAA A A A A A A A
elin

Wij zijn hier gewone bekers aan het oefenen

Moeilijk wel
pi_79094018
Kijk! Knap toch?
pi_79095414
Leander
(dit was dus op de gieteractie)

Fijn dat Fee weer opgeknapt is!

Het is echt een fase Fruppel..
Net zoals de continue mama-mama-mama-mama roepen vast ook een fase zal zijn

Lotte drinkt ook heel goed uit een bekertje, wel handig
Toch drinkt ze meestal gewoon nog uit een tuitbeker achtig iets
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:57:29 #177
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79098648
ze slaapt eindelijk, 10uur wakker geweest en uiteindelijk ingestort bij haar oma op schoot.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:23:01 #178
108648 cattie
lieve moeder
pi_79099378
Fee kan prima uit een open beker drinken. Ze kan ook prima met bekers gooien, dat is dan wel weer jammer.
pi_79099554
idem voor elin, ze kan het drinken ook prima uit haar mond laten lopen
pi_79100046
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
Leander is wel blij hoor momenteel , kijk maar: Leander en Jaina en de bank droogt wel weer op!
[..]

Zet eens terug, ikke zien!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:55:27 #181
12913 GreatWhiteSilence
pi_79100208
Annicka vindt het leuk als ik of papa haar in de armen neem om dan rondjes om de as te draaien. Dan hangt zij half achterover om te kijken hoe alles in het rond draait. Ook leuk is dan stoppen en kijken hoe haar hoofdje dan niet zo stevig meer op de schouders zit...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:22:58 #182
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79102813
Heeft Danique nog lekker geslapen Fruppel?

Annicka lekker tollen!

Free, keert hij zijn beker niet om? Dat is het eerste wat Isis probeert als ze een gewone beker krijgt en dna lekker met je handen erin

Mevrouw was weer errug gezellig vandaag en zijn weer vaak langs gekomen.
Het is een faaaaaaaase en hopelijk is ie snel voorbij
pi_79102952
Grasjes: tot nu toe niet Hij heeft wel zijn brood gesopt in karnemelk En dan eet hij ineens zijn korsten wel op
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:52:21 #184
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79103616
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef freecell het volgende:
Grasjes: tot nu toe niet Hij heeft wel zijn brood gesopt in karnemelk En dan eet hij ineens zijn korsten wel op
mmmm lekker Dat is ook een goede optie
noteert karnemelk om eens te proberen ipv gewone melk die ze ineens niet meer zo lekker vindt
pi_79105606
nou, selene is gister een hele dag bij het KDV geweest en vindt het leuk, gedraagt zich *en* trekt het goed blijkbaar, want thuis is ze dan ook helemaal ok heeft er netjes gegeten (wat eet ze veel!), gedronken, geslapen en geeft ook daar netjes aan dat ze een schone luier wenst en wel *NU!!!* (doorgaans helemaal terecht).

ze kan nu opeens ook "jakkie!" zeggen........ tis er eentje van mij he.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 13 maart 2010 @ 20:12:39 #186
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79106439
grasjes, danique heeft heerlijk geslapen. Hebben haar na een uurtje wakker gemaakt zodat ze vanavond gewoon normale tijd naar bed kon! Ze slaapt inmiddels ook weer lekker!
pi_79106761
Merel krijgt sinds een weekje toch weer een flesje melk voor het slapen gaan. Slapen is anders dramatisch, ze is nogal een veelvraat en wordt gewoon wakker om 3 uur anders
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_79107035
Tyler heeft goed geslapen, tot 11.00 zelfs! Wel pas laat in slaap gevallen ook. Verder nog hetzelfde. De koorts blijft, heb niet het idee dat hij maar iets opknapt.
Dus de hapost gebeld. En Djeez is nu met hem heen.
pi_79108354
Fruppel sterkte voor deze fase. Gaat vast snel over.

Gillen kennen wij hier eigenlijk niet. Als hij niet lekker is dan is die eerder aan het zeuren of als hij iets niet mag, dan is het eerder huilen of zeuren dan gillen. Soms bezwijken wij er dan ook voor als het iets is waarbij het niet zo erg is: onze mobiele telefoon, afstandsbediening e.d.

Leander voor de gietactie. Wat kun jij leuk uit een beker drinken.

Fijn dat Fee weer opgeknapt is.

Het eerste wat onze zoon vanochtend om 7 uur van zich gaf was kwa kwa. Hij is echt gek op eenden. Dat gaat de hele dag zo door kwa kwa kwa. Hij kan ook nog wat andere geluidjes zoals brumm brumm voor de auto of tractor. En als wij geluiden van andere dieren voor zeggen zegt die het na, heel

Bij ons is het eerder het omgekeerde wat slaapjes betreft. Hij heeft gisterochtend 2,5 uur geslapen en lag nog lekker te snurken toen ik besloot, dat het nu eens tijd was om wakker te worden. Maf kind. Hij maakt zijn ochtendslaapjes soms nog langer dan zijn middagslaapjes. Was het niet rond deze leeftijd, dat kindjes een slaapje afbouwden? Zie ik bij hem niet zo snel gebeuren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_79108681
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
elin gilt JAJAJJAJAJAJ terug als ik nee zeg

en gaat dan boos stampen. Gillen doet ze wel uit boosheid maar dan alleen als het om slapen gaat.. ik mag rustig dingen van haar afpakken, ze weet niet beter ik pak namelijk alles van r af althans alles wat ze leuk vindt bestaat uit mijn electronische inboedel
Als ik NEE tegen Koen zeg, gaan 2 handjes voor zijn ogen, hoofd naar beneden en dan *huilpruillip*
pi_79109084
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft goed geslapen, tot 11.00 zelfs! Wel pas laat in slaap gevallen ook. Verder nog hetzelfde. De koorts blijft, heb niet het idee dat hij maar iets opknapt.
Dus de hapost gebeld. En Djeez is nu met hem heen.
Jeetje Ingrid... Nog steeds koorts ondanks de AB? (Vanaf maandag al non-stop begrijp ik?) Goed dat je er even mee heen gaat dan. Hij krijgt het wel voor zijn kiezen zeg, eerst waterpokken en ook nog keelontsteking... Ben benieuwd wat de hap zegt...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:50:26 #192
12913 GreatWhiteSilence
pi_79109707
Hier mocht Annicka altijd mijn telefoon hebben, maar nu weet ze hoe hij open moet en kan ze dus willekeurige toetsen in gaan drukken. Dat is dus geen goed idee, dus nu mag ze hem niet meer. En ze heeft haar eigen afstandsbediening: eentje die bij een apparaat hoort dat kapot is.

Beterschap voor Tyler, ik hoop dat het meevalt.

Hier krijgt Annicka altijd de borst voor het slapen gaan, meestal valt ze dan in slaap, waarna ik zo weg kan sluipen.
pi_79109738
Vanaf maandag non stop idd. 20.30 afspraak en nu nog niet aan de beurt smste Djeez net. Tyler is in slaap gevallen daar.
pi_79110309
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vanaf maandag non stop idd. 20.30 afspraak en nu nog niet aan de beurt smste Djeez net. Tyler is in slaap gevallen daar.
Jemig wat sneu dat het zo lang duurt! Hopelijk zijn ze nu snel aan de beurt. Beterschap igg!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_79110326
Agoss.... Belachelijk ook dat ie nog niet aan de beurt is! Dat er een spoedgevalletje tussendoor kan komen is logisch op een HAP, maar verder mogen ze toch echt wel een beetje voorrang geven aan die kleintjes, vind ik...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:11:49 #196
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79110488
Idd wat Geppie zegt, wat rot dat ze zo lang moeten wachten. Wat is eigenlijk de reden dat jullie pas vanavond zijn gegaan? En niet bijv. vanmiddag? (is toch makkelijker voor zo'n kleintje als Tyler)

Maarten had vandaag een 'bunker' dagje: bordje pap, paar happen krentenbol, peer, half krentenbolletje, 1 broodje pindakaas (wel zonder (harde) korst), paar hapjes broodje chocopasta, schuimpje, plakje cake, paar kroepoekjes, bordje warm eten, paar happen van ons warme eten (rijst met kouseband), 2 plakjes komkommer en 1 bakje kwark... Als jullie plof horen,dan was dat Maarten!
pi_79110784
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Marie79 het volgende:
Idd wat Geppie zegt, wat rot dat ze zo lang moeten wachten. Wat is eigenlijk de reden dat jullie pas vanavond zijn gegaan? En niet bijv. vanmiddag? (is toch makkelijker voor zo'n kleintje als Tyler)

Maarten had vandaag een 'bunker' dagje: bordje pap, paar happen krentenbol, peer, half krentenbolletje, 1 broodje pindakaas (wel zonder (harde) korst), paar hapjes broodje chocopasta, schuimpje, plakje cake, paar kroepoekjes, bordje warm eten, paar happen van ons warme eten (rijst met kouseband), 2 plakjes komkommer en 1 bakje kwark... Als jullie plof horen,dan was dat Maarten!
Zo hee wat kan die bunkeren
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:23:22 #198
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79110892
Het is dan wel gezien over de hele dag, maar ik zit al vol als ik dit lijstje lees
pi_79111337
Ze zijn er weer. Hij heeft nu nog sterkere antibiotica gekregen, als hij maandag nog steeds niet beter is moet ik weer naar de ha toe.
pi_79111458
Nou, maar hopen dat het deze keer wel aanslaat dan, Ingrid.
Kan ie eindelijk lekker naar bed! Beterschap voor de kleine man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')